Wedden op Basketbal: NBA 2020/2021
NBA 2020/2021
In dit topic zal ik al mijn NBA-tips en voorbeschouwingen voor het komende seizoen gaan delen. Dit jaar helaas geen uitgebreide openingspost al had ik dit wel graag willen doen. De Los Angeles Lakers gaan dit seizoen proberen om hun titel te verdedigen. Zij wisten zich afgelopen seizoen tot kampioen te kronen nadat ze met 4-2 te sterk waren voor Miami Heat in de NBA Finals. Het afgelopen seizoen stond natuurlijk net zoals alle andere topsportcompetities stil vanwege het corona-virus, in Amerika besloten ze echter om een Bubble te creëren waardoor het seizoen alsnog kon worden uitgespeeld. Zonder publiek gingen 22 (van de 30 in totaal) teams op jacht naar het kampioenschap op het ESPN Wide World of Sports Complex in Orlando. Dit jaar zullen alle teams weer in de eigen stadions spelen maar er zal nog geen publiek aanwezig zijn, de verwachting is natuurlijk wel dat de stadions langzaam maar zeker worden gevuld met kleine aantallen toeschouwers. Verder is het belangrijk om te weten dat er dit seizoen 72 reguliere competitiewedstrijd zijn, dit waren er in het verleden altijd 82. De NBA gaat van start op 23 december met de wedstrijd tussen de Brooklyn Nets en Golden State Warriors, een aantal dagen later staat alweer het 2e Kerstdag programma op de kalender en die speelronde is traditioneel gevuld met toppers. Wie gaat er dit seizoen vandoor met de titel? Het is in ieder geval een feit dat er een aantal teams in staat zijn om het de Los Angeles Lakers ontzettend lastig te maken.
Quoteringen Winner - Including Playoffs / Eastern Conference Winner - Including Playoffs / Western Conference Winner - Including Playoffs (Unibet)
Tips volgen nog.
Het is echt bizar hoe onvoorspelbaar de NBA is.
Volg je nu al een tijdje en speel het meeste met je mee.
De redeneringen die je geeft voor je bets zijn vaak niet meer dan logisch, maar het valt zo vaak de verkeerde kant op.
Hoeveel sta je in de min nu?
Pff die nets nu al voor de 2e keer op rij genaaid
Dit seizoen natuurlijk nog meer dan voorheen, zonder publiek is het hoe dan ook een andere game.
Zoals je ziet kan één punt, assist rebound vaak het verschil maken bij de bets en dit seizoen valt die nu eenmaal vaker de andere kant op, shit happens.
Verder zijn de pre-season bets veel belangrijker, daar zijn de stakes ook een stuk hoger.
Het heeft geen nut om aan te geven hoeveel ik in de plus/min sta, de regular season bets houd ik namelijk niet bij in een Excel bestand en ik bet grotendeels maar bij 2 bookmakers en daar speel ik ook op voetbal, eSports en in het weekend gewoon live op NBA. Verder speel ik met andere stakes dan ieder ander en doe ik het vooral voor mijn eigen plezier
Speel veel in de NBA maar het is eigenlijk zonde nu.geen peil meer op te trekken.Gisteren meegegaan met Sjors voor de triple double.Onvoorstelbaar,de 10e rebound,daar was plenty time maar hij pakte hem maar niet.
ik had die Levine mee gepakt, natuurlijk weer juist een verkeerde *zucht*
Lavine was een uitstekende bet. Vol in de value.
Maar dan was er nog 30 procent kans om die bet te verliezen. It happens.
daarom nam ik hem ook mee, ik had jou uitleg gelezen en geloofde er vol in maar hij dacht er blijkbaar zelf anders over 😝
niks meer over te zeggen,Phjilly gaat eraf tegen het zeer zwakke Detroit en wint doodleuk van de Lakers.
Vannacht Heat -Clippers,beide zonder hun vedettes.
flink wat verloren aan vriend Batum,normaal steady dus had er meer van verwacht,zeker zonder Leonard en George.
Geen schim tegen de Hawks.
Vindt OKC het heel aardig doen met hun bijna 0.500,die waren minder ingeschat dit jaar.Gilgeous Alexander en de ouwe rot Horford doen het zeker niet slecht.
Wat te denken van Beal, die dropt gemiddeld 35 punten per wedstrijd en de Wizards staan 3-11. Hij moet snel weg uit Washington en er zijn zeker geruchten, benieuwd welke hij move eventueel gaat maken.