Wedden op Basketbal: NBA 2020/2021
NBA 2020/2021
In dit topic zal ik al mijn NBA-tips en voorbeschouwingen voor het komende seizoen gaan delen. Dit jaar helaas geen uitgebreide openingspost al had ik dit wel graag willen doen. De Los Angeles Lakers gaan dit seizoen proberen om hun titel te verdedigen. Zij wisten zich afgelopen seizoen tot kampioen te kronen nadat ze met 4-2 te sterk waren voor Miami Heat in de NBA Finals. Het afgelopen seizoen stond natuurlijk net zoals alle andere topsportcompetities stil vanwege het corona-virus, in Amerika besloten ze echter om een Bubble te creëren waardoor het seizoen alsnog kon worden uitgespeeld. Zonder publiek gingen 22 (van de 30 in totaal) teams op jacht naar het kampioenschap op het ESPN Wide World of Sports Complex in Orlando. Dit jaar zullen alle teams weer in de eigen stadions spelen maar er zal nog geen publiek aanwezig zijn, de verwachting is natuurlijk wel dat de stadions langzaam maar zeker worden gevuld met kleine aantallen toeschouwers. Verder is het belangrijk om te weten dat er dit seizoen 72 reguliere competitiewedstrijd zijn, dit waren er in het verleden altijd 82. De NBA gaat van start op 23 december met de wedstrijd tussen de Brooklyn Nets en Golden State Warriors, een aantal dagen later staat alweer het 2e Kerstdag programma op de kalender en die speelronde is traditioneel gevuld met toppers. Wie gaat er dit seizoen vandoor met de titel? Het is in ieder geval een feit dat er een aantal teams in staat zijn om het de Los Angeles Lakers ontzettend lastig te maken.
Quoteringen Winner - Including Playoffs / Eastern Conference Winner - Including Playoffs / Western Conference Winner - Including Playoffs (Unibet)
Tips volgen nog.
Holy shit, James Harden naar de Nets! Brooklyn dus met Kyrie Irving, Kevin Durant en Harden.
telt die bet van gemiddeld aantal punten in het seizoen dan nog?
Ik heb ze zonet nog to win the Eastern Conference @3,5 kunnen nemen. Met deze trade was dat nog wel value in mijn ogen. Nu wel overal offline gehaald.
@gertje11 ja die blijven staan.
@bartfcb op het moment van spelen zeker value, ik weet alleen niet of de Nets het halen. Irving is zich nu alweer onmogelijk aan het maken en met Allen hebben ze nu hun beste center verloren.
staat op Unibet nog aan 2.40 slechts
Hot take: Maar ik vind dat Brooklyn moet proberen om Kyrie te lozen. Bij Boston iedereen in het harnas gejaagd en bij Cavs wilde die niet de 2e man zijn onder LeBron.
Wilt ie nu de 3e man zijn bij Brooklyn? Dit gaat een disaster worden. Trade hem lekker en haal een elite verdediger, want Brooklyn heeft nu echt totaal geen defense
Snap niet hoezo ze niet PJ Tucker erbij hebben gehaald met Harden. Die 2 kennen elkaar als geen ander en PJ is een top verdediger met zijn corner 3 als extra punt
Daar geef ik je helemaal gelijk in, zeker nu Allen weg is heeft Brooklyn wel een probleem in verdedigend opzicht maar ik weet even niet hoe ze zitten met de cap space, wellicht dat Tucker onhaalbaar was oid. Verder ben ik het ook met je eens dat je Irving beter kwijt dan rijk kunt zijn, bij elk team veroorzaakt hij vooral onrust en dat is zonde aangezien het wel een geweldige point-guard is.
San Antonio Spurs -6.5 @1.90 (Low, Unibet)
James Wiseman (Golden State Warriors) over 5.5 rebounds @2.15 (Low, Unibet)
Heerlijk potje tussen de twee MVP kandidaten vannacht, kans is verder aanwezig dat Harden, Durant en Irving morgen op het veld staan bij de Brooklyn Nets.
Voorbeschouwing: Milwaukee Bucks vs. Dallas Mavericks
Karl-Anthony Towns (Minnesota Timberwolves) over 22.5 points @1.91 (Medium, Unibet)
Karl-Anthony Towns (Minnesota Timberwolves) under 2.5 made threes @1.83 (Low, Unibet)
Wellicht een vreemde combinatie maar Towns schoot dit seizoen nog geen enkele keer drie rake 3-punters.
Wel ging was hij in zijn laatste twee wedstrijden goed voor 25 punten en we moeten niet vergeten dat Towns 'gewoon' een center is.
De hedendaagse center heeft weliswaar een 3-punts schot in zijn arsenaal maar deze line ligt in mijn ogen gewoon te hoog terwijl ik wel verwacht dat Towns de betere zal zijn in de paint ten opzichte van Jonas Valanciunas.
Wendell Carter Jr (Chicago Bulls) over 10.5 points @1.91 (Low, Unibet)
Nicolas Batum (Los Angeles Clippers) over 8.5 points @1.97 (Low, Unibet)