Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Basketbal: NBA 2020/2021

NBA 2020/2021

In dit topic zal ik al mijn NBA-tips en voorbeschouwingen voor het komende seizoen gaan delen. Dit jaar helaas geen uitgebreide openingspost al had ik dit wel graag willen doen. De Los Angeles Lakers gaan dit seizoen proberen om hun titel te verdedigen. Zij wisten zich afgelopen seizoen tot kampioen te kronen nadat ze met 4-2 te sterk waren voor Miami Heat in de NBA Finals. Het afgelopen seizoen stond natuurlijk net zoals alle andere topsportcompetities stil vanwege het corona-virus, in Amerika besloten ze echter om een Bubble te creëren waardoor het seizoen alsnog kon worden uitgespeeld. Zonder publiek gingen 22 (van de 30 in totaal) teams op jacht naar het kampioenschap op het ESPN Wide World of Sports Complex in Orlando. Dit jaar zullen alle teams weer in de eigen stadions spelen maar er zal nog geen publiek aanwezig zijn, de verwachting is natuurlijk wel dat de stadions langzaam maar zeker worden gevuld met kleine aantallen toeschouwers. Verder is het belangrijk om te weten dat er dit seizoen 72 reguliere competitiewedstrijd zijn, dit waren er in het verleden altijd 82. De NBA gaat van start op 23 december met de wedstrijd tussen de Brooklyn Nets en Golden State Warriors, een aantal dagen later staat alweer het 2e Kerstdag programma op de kalender en die speelronde is traditioneel gevuld met toppers. Wie gaat er dit seizoen vandoor met de titel? Het is in ieder geval een feit dat er een aantal teams in staat zijn om het de Los Angeles Lakers ontzettend lastig te maken.

Quoteringen Winner - Including Playoffs / Eastern Conference Winner - Including Playoffs / Western Conference Winner - Including Playoffs (Unibet)

Tips volgen nog.

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsjorss94 in 18-12-2020 10:22 Overige sporten en evenementen
in 18-12-2020 10:22 Overige sporten en evenementen
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ken er iemand een website waar alle player specials vermeld staan bij de verschillende bookmakers?

Dus iets gelijkaardigs aan oddsportal maar dan voor de player specials in de NBA

0 Vind ik leuk's

Damn Utah zit op dit moment echt op een ander level, zieke verrassing.

1 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Ja, dat was nogal sterk

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Vol in meegegaan maar geen kruid tegen gewassen.Curry op 41,5 ook vol.Komt uit op 40 met 1 op 11 qua 3 points...

0 Vind ik leuk's

All-Star weekend verpakt in één nacht!

Voorbeschouwing: Team LeBron vs. Team Durant

Luka Doncic MVP @13.00 (Fun, Unibet)

Giannis Antetokounmpo MVP @7.50 (Fun, Unibet)

Damian Lillard MVP @15.00 (Fun, Unibet)

Zion Williamson MVP @15.00 (Fun, Unibet)

Cassius Stanley winner Slam Dunk Contest @2.20 (Low, Unibet)

Luka Doncic winner Skills Challenge @3.50 (Fun, Unibet)

Julius Randle winner Skills Challenga @6.00 (Fun, Unibet)

Zach LaVine winner 3-Point Contest @6.00 (Fun, Unibet)

Jaylen Brown winner 3-Point Contest @8.00 (Fun, Unibet)

Geen hoge stakes, het is zoals altijd een grote loterij!

Kan zijn dat er odds zijn geshift aangezien Joel Embiid en Ben Simmons niet mee zullen doen vannacht.

1 Vind ik leuk's

Good old Curry doet het weer.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Idd, wat een geweldenaar toch ook. Gaat in de All-Star Game vrolijk verder. Antetokounmpo ligt nog op koers voor MVP maarja we hebben nog een helft te gaan. Wat ging Stanley trouwens hard af in de Dunk Contest lol.

0 Vind ik leuk's

just for the record, the Hawks nu eight in a row.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.