Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op US Open 2016

Liefhebbers,

Ik volg tennis op de voet en wed eigenlijk alleen maar op tennis en het heeft mij veel geld opgeveleverd. Daarom wil ik jullie graag mijn wedtips doorgeven waar een leuke value op zit voor de US Open.

Voor de Nederlanders die Robin Haase graag zien winnen.

R. Haase (62 atp) vs j duckworth (195 atp)
Duckworth is op zoek naar zijn vorm en Robin haase zou de 1e ronde wel overleven. Volgens de bookmakers is Robin niet de favoriet, maar ik zie dat anders.

R Haase wint 1,90@

M. Klizan(30 atp) vs m. Youzny (63atp)

Klizan werd de verassende winnaar van abn ambro toernooi en liet overigens zien dat hij van grote namen kan winnen zoals monfils en cuevas.

Youzny Is al een tijdje opzoek naar zijn vorm en is altijd een degelijke tenniser, maar houd het geen 3 sets vol.

M. Klizan wint 1,72@

Als er vragen zijn en of opmerkingen over deze bets, reageer gerust.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagnogamblenowin in 28-08-2016 23:08 Overige sporten en evenementen
in 28-08-2016 23:08 Overige sporten en evenementen
78 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Taylor Townsend - Caroline Wozniacki

Wozniacki is totaal uit vorm, zie hier een reële kans voor Townsend om te winnen.

Met odds rond de €3,60 bij verschillende bookies pak ik 'm in ieder geval mee.
0 Vind ik leuk's
Money, Pussy, Alcohol.. I Had A Dream, I Had It All
Goedemorgen,

Heb je toevallig nog meer tips voor vandaag?

Wil een combi maken van 4 a 5 bets

Alvast bedankt
0 Vind ik leuk's
Goedemorgen,

Erno wil je dan bepaalde minimale hoogte met de quotes, want hoe hoger de quotes hoe meer risico en 4x risico spelen is in mijn optiek lastig te winnen, maar ik weet ook niet of je met 5 10 of 20 Euro speelt.
0 Vind ik leuk's
Whoog ik ben het zeker met je eens, maar ik zou towsend wel in een single bet spelen van 10 of 20. Prima winst om verder mee te spelen en daarnaast blijft het een master toernooi. Komt meer bij kijken en denk dat de ervaring van carlonine ook belangrijk kan zijn.

Towsend 3,60@ zeker een gokje waardig
0 Vind ik leuk's
Tournament picks US Open – Alle picks bij Unibet, een aantal zijn ergens anders nog wel hoger te pakken

Mannen

Murray to win tournament @ 2.75 (2/10) – De odds voor Djokovic liggen rond evens en dat vind ik te laag. De Serviër heeft een polsblessure, waarvan het een beetje twijfelachtig is hoe ernstig die is. Sinds hij zijn carrière grandslam heeft voltooid, heeft hij wel een terugval gehad met vroege uitschakeling op Wimbledon en de Spelen. Murray is op papier de nummer twee van de wereld, maar wel over het hele seizoen het meest constant met winst van Wimbledon en finales op de Australian Open en Roland Garros. Een aantal weken geleden won hij Olympisch goud en haalde daaropvolgend meteen de finale van Cincinnati, waar hij verloor van Cilic.
Zijn loting is gunstig met Djokovic, Raonic, Nadal en Cilic allemaal in de andere helft. Wawrinka is een potentiële halve finale-opponent, maar gezien zijn recente vorm is het maar de vraag of de Zwitser zo ver komt. Verder heeft Thiem de verwachte terugval gekregen na een voorseizoen waar hij zowat overal speelde én ver kwam. Op Wimbledon bleek dat Kyrgios zich voorlopig ook nog niet kan meten aan Murray, tenzij hij met een andere instelling op de baan staat. Del Potro, Nishikori en Goffin vind ik nog de belangrijkste uitdagers voor Murray’s finaleplek. Echter, Murray laat zich zelden verrassen door Nishikori (7-1 voor in h2h) en Goffin (4-0). Del Potro is doorgaans beter in staat zich te meten aan de Brit, maar staat toch al 6-2 achter en verloor de Olympische finale met 3-1 van Murray.

Fognini eliminated in 3rd or 4th round @ 3.75 (2/10) – Veel te hoge odds. Fognini is de laatste tijd best goed bezig en heeft in de eerste ronde met Gabashvili geen overdreven lastige tegenstander. Dan hoeft hij nog maar één rondje door te komen, want met Del Potro of Johnson in ronde 3 en Thiem in 4 is de kans groot dat dat zijn eindstation gaat worden. In ronde 2 moet hij tegen Ferrer of Dolgopolov, die beiden op papier betere spelers zijn, maar wel zwaar uit vorm zijn. Ferrer vloog er op de Spelen uit tegen Donskoy (ATP-79) en in Cincinnati tegen Benneteau (ATP-248). Dolgopolov maakt het nog bonter met vijf nederlagen op rij tegen niet de grootste namen.

Vrouwen

S. Williams to win tournament @ 2.50 (3/10) – Ze heeft weliswaar een schouderblessure, maar bij Serena hecht ik daar niet zoveel waarde aan. Haar loting is niet makkelijk, maar dat hoeft geen nadeel te zijn, zodat ze niet verrast wordt door Halep in de kwartfinale. Makarova (ronde 1), Kasatkina/Stosur (ronde 4) zijn geen makkelijke tegenstanders, maar zijn ook weer niet in staat om de Amerikaanse te verrassen. In de kwartfinale wacht dus Halep, maar die is met 7-1 in de h2h ook nauwelijks een bedreiging geweest. Radwanska in de halve finale is nog minder een bedreiging, want de Poolse heeft alle tien ontmoetingen verloren en wordt altijd overpowered. Eventueel heb je een in-form Pliskova, maar die is nog nooit ver gekomen op Slams. Wie de finalist wordt ligt vrij open: Kerber, Muguruza, Keys of Cibulkova. Kerber of Muguruza is het lastigste. Muguruza is het meest in staat zich te meten aan Serena, maar is nog nooit vergekomen op de US Open en heeft al maanden niet meer die vorm van Roland Garros. Kerber is constant goed dit jaar en stootte Serena zelfs bijna van plek 1 af, maar is sinds 2011 niet meer verder gekomen dan de vierde ronde.

Ivanovic eliminated in 1st or 2nd round @ 2.25 (2/10) – Het feit dat haar tegenstanders geen hoogvliegers zijn, zegt niets bij Ivanovic. Ze beleeft een zwak seizoen en werd laatst in Cincinnati in twee sets uitgeschakeld door Vekic (WTA-106). Daarnaast was ze de afgelopen tijd weinig met tennis bezig door haar huwelijk met Schweinsteiger. In de derde ronde vliegt ze er sowieso uit, maar ik zie haar zomaar worden uitgeschakeld door of Allertova (ronde 1) of Larsson/Knapp (ronde 2).
0 Vind ik leuk's
Sock - Fritz over 39 games @1.86
Fritz heeft een uitstekende serves, wat er voor zal zorgen dat breaks lastig worden. Daarnaast zie ik Sock niet zomaar winnen, laat staan met 3-0.

Monfils - Muller over 39 games @1.85
Muller is geen verkeerde tennisser en zal het Monfils absoluut niet makkelijk maken vandaag.

Edmund - Gasquet over 36 games @1.91
Gasquet zou dit normaal gesproken makkelijk winnen, maar is niet helemaal fit. Kansen voor Edmund om minimaal een set te pakken.

Brown - Raonic over 31 games @1.96
Brown wordt hier duidelijk onderschat, Raonic zal hier niet overheen walsen. Al wordt het 3-0 voor Raonic dan nog kan deze over 31 genoeg zijn.

En verder lijkt me Mertens - Muguruza, 1st set Mertens @7.00 wel een gokje waard
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
nogamblenowin:
Whoog ik ben het zeker met je eens, maar ik zou towsend wel in een single bet spelen van 10 of 20. Prima winst om verder mee te spelen en daarnaast blijft het een master toernooi. Komt meer bij kijken en denk dat de ervaring van carlonine ook belangrijk kan zijn.

Towsend 3,60@ zeker een gokje waardig

Speel met zulke odds logischerwijs single, heb nog 2 interessante picks gevonden, speel nu 3 singles:

Townsend - Wozniacki @ €3,60
Estrella - Sousa @ €3,35
Allertova - Ivanovic @ €3,20

0 Vind ik leuk's
Money, Pussy, Alcohol.. I Had A Dream, I Had It All
Met die games odds zijn wel aardige gokjes. Er hoeft maar een lage setter er tussen te zitten en je moet al bijna 5 sets spelen wil je die quotes halen.

Monfils en sock krijgen zeker een makkie.. Fritz leuk talent maar gaat kopje onder. Ik zou zelf die 2 games odds niet snel spelen.
0 Vind ik leuk's
Dit wordt het voor dag 1. Niet veel, maar ik zag dan ook niet veel value.

Mannen

Fratangelo – Pella: over 38.5 games @ 2.00 (5/10, Marathonbet) – Fratangelo is de favoriet bij de bookies, maar zijn quote ligt in mijn ogen te laag. Hij is weliswaar in vorm, maar Pella is een taaie tegenstander die sterk serveert. Pella is beter op gravel, maar gaat er echt niet zomaar af. Vorig jaar op de US Open verloor hij bijvoorbeeld in drie sets van Cilic, maar wel met twee tiebreaks. Ook dit jaar op de Australian Open was het heel close tegen Lopez (vijf sets).

Isner – Tiafoe: Isner -2.5 sets @ 1.76 (3/10, Unibet) – Isner maakt zelden fouten tegen opponenten die hij moet verslaan. Als de Amerikaan er niet met een break langskomt, heeft hij altijd nog zijn sterke tiebreak. Tiafoe is een talent, maar speelt hier als wildcard. Mocht hij nou als qualifier door zijn gestroomd, dan was dit misschien een ander verhaal. Vorige week in Winston-Salem ging Tiafoe er nog in twee sets af tegen Fritz.

Vrouwen

Townsend – Wozniacki: Townsend +1.5 sets @ 2.10 (7/10, Netbet) – In 2014 haalde Wozniacki nog de finale van de US Open, maar die tijden zijn ver heen. Ze slaat al het hele jaar geen deuk in een pakje boter en kan momenteel van iedereen verliezen. Ook van Townsend die zeker geen hoogvlieger is, maar wel als qualifier het hoofdtoernooi bereikte. De odds zijn zeker het spelen waard.

Vinci – Friedsam: Vinci -1.5 sets @ 2.16 (2/10, SBOBET) – Vinci heeft veel punten te verdedigen na haar finaleplek en dat gaat zeker lastig worden, maar van Friedsam zie ik geen gevaar komen. Ze kan dat wel zijn, maar ze is uit vorm. De slice-balletjes van Vinci zijn sowieso vervelend speelsters die het van hun harde slagen moeten hebben.
0 Vind ik leuk's
@topicstarter, Klizan heeft al sinds maart geen wedstrijd op hardcourt gespeeld, Youzhny is ook gewoon een ei dus ik zou lekker van die wedstrijd afblijven
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.