Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen: Giro 2020

Goeiemiddag allen,

Morgen gaat de Giro 2020 van start. Wat zijn jullie eindklassement bets of bets voor etappe 1?

ik zelf heb voor het eindklassement:

Kruiswijk top 3 aan 2.20 (Bingoal)

Vlasov wint jongerenklassement 1.65 (Bingoal)

Vlasov voor Majka 1.70 (Bingoal)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkevin0202 in 2-10-2020 09:59 Overige sporten en evenementen
in 2-10-2020 09:59 Overige sporten en evenementen
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Toch een leuke Giro. Nu nog 2.3 voor Kelderman voor de eindoverwinning (Betfair Exchange). Dat is wel value. Ik zie hem vandaag wel herstellen van gisteren zodat hij morgen kan verdedigen en zondag nog wat seconden kan winnen. Wat jullie ?

Is er ook een Vuelta topic inmiddels ? Morgen ga ik daar ook bets plaatsen. Nu nog geen tijd gehad. Wat denkt het forum ?

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Ik vind het heel moeilijk te voorspellen vandaag. In principe spelen ze de bal Kelderman, maar Hindley staat heel kort achter Kelderman in het klassement. De leiding van Sunweb vind het prima om gewoon Kelderman te slachtofferen, dat hebben we inmiddels gezien. De nummers 3 en 4 in het klassement zijn Hart en Bilbao. De nummer 5 is Almeida, de man die lang in het roze reed. Zondag is er een afsluitende tijdrit, een vlakke rit van 15 kilometer.

Ik denk dat INEOS als een malle gaat rijden om Hart die overwinning te geven. Ik ben niet zeker van dat Kelderman hem bij kan houden, dus verwacht ik eerder een zege van Hart. Mocht Hindley sterker zijn dan Hart dan zal hij ook echt wel weg moeten rijden, zijn tijdrit is niet heel goed. Kortom, het wordt in ieder geval smullen straks!

0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit

Vergeet ook niet dat Wilcoman zijn ploeg gaat verlaten, meer privileges voor de 'knecht' dus! :)

Maar dat hebben we stiekem al een beetje gemerkt ;)

1 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Ja het wordt interessant en leuk

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Was inderdaad interessant. Niet leuk. Wilco en Sunweb staan met lege handen. Vandaag Ganna weer lijkt me.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.