Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen: Giro 2020

Goeiemiddag allen,

Morgen gaat de Giro 2020 van start. Wat zijn jullie eindklassement bets of bets voor etappe 1?

ik zelf heb voor het eindklassement:

Kruiswijk top 3 aan 2.20 (Bingoal)

Vlasov wint jongerenklassement 1.65 (Bingoal)

Vlasov voor Majka 1.70 (Bingoal)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkevin0202 in 2-10-2020 09:59 Overige sporten en evenementen
in 2-10-2020 09:59 Overige sporten en evenementen
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Stage 4 recap

Demare wint @ 4.50 (0.5 unit / MrGreen)

Demare 1-3 @ 1.78 (2 units / MrGreen)

Sagan 1-3 @ 1.7 (1 unit / MrGreen)

Etappe resultaat + 4.01 units / Giro resultaat +5.09 units

Stage 5

Zoals eerder aangegeven in de voorbeschouwing van Futre, door Caantjes en zoals in de odds van de bookies te zien is, is dit een etappe die alle kanten op kan. Haalt de vlucht het of wordt het een sprint van de elite? Voor mij te veel mogelijkheden, dus geen bet.

De kronkel in deze etappe zit hem in het feit dat er een machtsvacuum ontstaan is, waarbij juist de aanvalslustige teams opeens hoog in het klassement staan. Ik denk dat EF met Caicebo het roze gaat aanvallen en dat Quickstep misschien wel gaat controleren om de trui niet te verliezen. Mochten ze de trui na vandaag nog hebben, dan hebben ze die wss sowieso tot en met zondag.

Namen waarop ik ga letten vandaag zijn: Vendrame (vorig jaar nog tweede in ene Giro bergrit en gisteren vierde in de massasprint ..?), Carboni (aanvalslustige renner van Bardiani, die vorig jaar al een paar keer kort kwam en in vorm lijkt), Visconti en Castroviejo.

Tot slot heb ik wederom naar de Ulissi vs Conti bet gekeken en in principe moet Conti altijd voor Ulissi eindigen in deze etappe. Sterker, dit zou een perfecte etappe voor Conti zijn voor in de ontsnapping. Echter, de komende dagen staan er nog enkele etappes op de planning die Ulissi enorm goed liggen. Het zou goed kunnen dat Conti zich in de eerste week in dienst zet voor Ulissi, waarna hij op het eind voor eigen succes mag gaan.

PS: vanmiddag is ook Brabantse Pijl, daarbij zet ik MVP 1-3 3 units @ 1.50 (MrGreen). Ik zie geen drie namen op de startlijst staan die hem van het podium kunnen houden.

Bericht gewijzigd door tomaat23 op wo 7 okt. 2020, 07:44
2 Vind ik leuk's
ti ta to maat

Stage 5 recap

no bets

Etappe resultaat + 0 units / Giro resultaat +5.09 units

Stage 6

Sagen 1-3 @ 1.70 (2 units MrGreen)

Sagan 1 @ 4.00 (0.5 units (MrGreen)

Vandaag staat voor mij in het teken van de man die alles kan, genaamd Sagan. Dat rijmt. Het profiel van de etappe lijkt lastig, maar ik denk dat Bora vandaag een gooi gaat doen naar de dagzege, vanwege het volgende.

Het is allang geen geheim meer dat Sagan (veel) startgeld gekregen heeft voor de Giro. Echter, toen de deal gemaakt was zou de Giro natuurlijk in mei gehouden worden. Door Corona etc, we kennen het verhaal allemaal. Als een man van zijn woord staat Sagan daarom ook aan de start. Maar gaat hij de Ronde van Vlaanderen er voor opofferen? De kans dat hij begin volgende week 'naar huis' gaat is te verwachten.

Waarom dan zo specifiek deze etappe? Op Eurosport is al geruime tijd gesproken over enkele rare fratsen van Sagan de afgelopen dagen.Over zijn interviews in het Italiaans, zijn tijdrit en het feit dat Bora Hansgrohe alle aanvallen van Rick Zabel counterde in etappe 3 en zijn grinta die hem al twee tweede plekken opgeleverd heeft. De geruchten gaan dat hij bonussen ontvangt elke keer hij op het podium komt (vandaar het counteren van Zabel, aangezien Sagan toen de bergtrui had).

Vandaag kan hij dus een dubbeslag slaan, zowel de etappe als nog eens op het podium voor de puntentrui. De etappe is lastig genoeg om snellere mannen te doen lossen en samen met Matthews durft Sagan de sprint denk ik wel aan. Een vlucht zal denk ik gecontroleerd blijven, vanwege de inspanningen van Bora en Quickstep. Daarnaast is het één van de weinige kansen voor Sagan om een etappe te winnen (en dus een extra bonus op te strijken) voor hij begin volgende week richting Vlaanderen afreist voor het einde van de Vlaamse wielerweek. Hiermee doet hij de organisatie een grote dienst en creeërt hij goodwill om de koers daadwerkelijk te verlaten. Sagan op het podium en vermoedelijk op 1 vandaag voor mij iig!

1 Vind ik leuk's
ti ta to maat

Dark horse: Simon Clarke @ 67

En voor wie nog een paar cent op een account heeft staan: Jaakko Hanninen @ 601. Een dark dark dark horse.

Bericht gewijzigd door richard123 op do 8 okt. 2020, 09:24
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Voor vandaag/morgen: Fuglsang > Kruijswijk @1.75 bij Bwin of bet365.

Check hun H2H maar 'ns op Procyclingstats.com ;)

0 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Stage 6 recap

Sagen 1-3 @ 1.70 (2 units MrGreen)

Sagan 1 @ 4.00 (0.5 units (MrGreen)

Etappe resultaat + 2.5 units / Giro resultaat + 2.59 units

Stage 7

Sagen 1-3 @ 2.20 ( 1 unit MrGreen )

Zabel >> Richeze @ 1.60 (3 units MrGreen)

Vandaag zal er toch wel een sprint komen, die kans is ruim aanwezig.

Wat Sagan gisteren niet lukte, probeer ik vandaag gewoon opnieuw. Sagan op het podium. Hij zal getergd zijn na de mislukte sprint van gisteren. Daarnaast kan hij ditmaal profiteren van de trein van FDJ in plaats van dat hij Majka op kom moet zetten en wie hij bijna van de sokken rijdt, omdat Majka gewoon vet traag was. In het kielzog van de rappe mannen zie ik Sagan kort eindigen. 2.20 vind ik een mooie odd voor Sagan op het podium.

Een andere bet die mij in het oog springt is die van Zabel >> Richeze. De odd is low voor Zabel, maar op zo'n soort aankomst moet de sprinter altijd de lead out man (van Gaviria) verslaan. Vooral als je meeneemt dat FDJ de trein aan gaat trekken, dan heeft Richeze geen functie in de laatste kilometer. Dit gehele jaar heeft Richeze nog geen uitslag gereden, terwijl Zabel vorm bewezen heeft in de Tirreno (3de achter Ackerman en Gaviria). Deze bet moet in mijn optiek minimaal 7 van de 10x binnen komen. Vandaar de high op Zabel >> Richeze.

Bericht gewijzigd door tomaat23 op vr 9 okt. 2020, 06:58
1 Vind ik leuk's
ti ta to maat

Jammer. Moet eerlijk bekennen dat ik de Kapper (Barbier) simpelweg over het hoofd gezien had, dus dat was wel een fout van mij. Alsnog snap ik Israel niet dat ze voor hem werken ipv Zabel. Barbier wist zelfs in Tour de Hongarie geen podium plek bij elkaar te sprinten. Ondanks dat allemaal was het alsnog close, maar het kwartje viel verkeerd. Zabel zat niet ver achter Richeze, die zoals verwacht snel liet lopen.

Dus bij deze die wie mijn bet meegespeeld hebben. Excuus, heb hierin iets over het hoofd gezien.

3 Vind ik leuk's
ti ta to maat

@tomaat23 Kan gebeuren! You win some, you lose some. Gelukkig Sagan wel top 3.

Bericht gewijzigd door mbti op vr 9 okt. 2020, 16:58
1 Vind ik leuk's
“It’s not whether you’re right or wrong what’s important, but how much money you make when you’re right en how much you lose when you’re wrong”

Verschoot ook van Barbier want normaal is Cimolai toch de man

1 Vind ik leuk's

Stage 7 recap

Sagen 1-3 @ 2.20 ( 1 unit MrGreen )

Zabel >> Richeze @ 1.60 (3 units MrGreen)

Etappe resultaat  -1.8 units / Giro resultaat + 0.79 units

Stage 8

Sagan 1-3 @ 2.00 (1 unit MrGreen)

Thanks allen voor de reacties. Komt bij niet vaak voor dat ik 3 units op iets zet, als ik dan iets over het hoofd zie kan ik er wel van balen.

We gaan rustiger verder en pak één van de standaard bets deze Giro. Sagan weer op het podium. Er is een klein heuveltje voor de finish, die lastig genoeg moet zijn voor de meeste sprinters. De finish ligt dan weer in een kleine afdaling en een km plat. Dit is in mijn optiek in het voordeel van Sagan. Vooral tegen zijn concurrenten voor het podium Ulissi, Ballerine en Vendrame vandaag.

De kans op een geslaagde vlucht acht ik nog steeds klein. Er zit in mijn optiek echt een groot klasseverschil tussen de Italiaanse continentale ploegen en de World Tour ploegen. De vlucht op vlakke etappes wordt tot dusver zonder enige moeite terug gepakt. Daarnaast zijn er nog te veel ploegen die een belang hebben bij deze etappe.

1 Vind ik leuk's
ti ta to maat

Stage 8

Sagan 1-3 @ 2.00 (1 unit MrGreen)

Etappe resultaat  -1 units / Giro resultaat -0.21 units

Stage 9

Helaas, gisteren hield de vlucht het. Er zaten enkele zware motoren zaten in de groep, waardoor niemand trek had om de 10minuten dicht te rijden. Too bad peanut butter.

Vandaag zijn we alweer eventjes onderweg. Een etappe die veel kanten op kan gaan en waarbij het venijn in de staart zit. De laatste kilometer is gemiddelde 11.1%, dus daar kunnen nog verschillen gemaakt worden.

Van de uitslag blijf ik vandaag weg. De dagwinnaar lijkt in de kopgroep te zitten, maar het wordt nog moeilijk zat. Live zie ik net een mooie erbij staan Pello Bilbao >> Patrick Konrad @ 2.00 (1 unit MrGreen)

Pello was voor Patrick op de Etna en zat in dezelfde groep in de etappe waar Ganna laatst won. Konrad is knecht van Majka en zie Pello als kopman (gesteund door de roze trui ambitie) langer aanhaken.

Hopelijk brengt deze bet ons weer in de plus.

0 Vind ik leuk's
ti ta to maat

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.