Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen: Giro 2020

Goeiemiddag allen,

Morgen gaat de Giro 2020 van start. Wat zijn jullie eindklassement bets of bets voor etappe 1?

ik zelf heb voor het eindklassement:

Kruiswijk top 3 aan 2.20 (Bingoal)

Vlasov wint jongerenklassement 1.65 (Bingoal)

Vlasov voor Majka 1.70 (Bingoal)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkevin0202 in 2-10-2020 09:59 Overige sporten en evenementen
in 2-10-2020 09:59 Overige sporten en evenementen
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@tomaat23 Bij welke bookmaker speel jij deze weddenschap?

0 Vind ik leuk's
“It’s not whether you’re right or wrong what’s important, but how much money you make when you’re right en how much you lose when you’re wrong”

Ik zie dat Bingoal hem aanbiedt

0 Vind ik leuk's

Zolang er tussentijds niet gedaald hoeft te worden ga je je bet wel redden @tomaat23 ;). Nu alleen hopen dat Zaka niet te vroeg meegaat en voor de Etna al opgeblazen is...

Ik heb de etappe van gisteren helaas niet kunnen zien, maar er zijn al een aantal outsiders

Ik ga voor outsiders:

• Ulissi @ 23 (kan prima meekomen en tevens aankomen)
  • Rodriguez @ 251 (waarom staat deze odd zo hoog - is hij bewust aan het tijd verliezen geslagen of is hij geblesseerd)
  • Felline @ 501 (ook geen idee, maar de beste man staat ook al op 6 min)
  • Kangert @ 251 (aanvallende ploeg en komt prima mee tot nu toe)

0 Vind ik leuk's

De bets speel ik op MrGreen, welke dezelfde engine heeft als Unibet.

Bericht gewijzigd door tomaat23 op ma 5 okt. 2020, 09:27
0 Vind ik leuk's
ti ta to maat

Stage 3

Zakarin >> Pozzovivo @ 2.18

Etappe resultaat - 1 unit / Giro resultaat +1.08 units

Stage 4

Na de etappe van gisteren denk ik dat er zowel bij de renners als de kijkers behoefte is aan voorspelbaarheid. De Giro lag compleet op z'n kop, al voordat de eerste officiële km gereden was. Het filmpje van de val van Thomas is te zien op social media. De kans dat hij uberhaupt nog opstapt is klein vandaag.

Terug naar de etappe van vandaag. Ondanks de grote puist in het midden van de etappe, lijkt dit een massasprint te worden. Een factor die daarbij meespeelt is de wind. Deze is matig en komt uit het noorden. Dit betekent dat de renners de hele dag de wind tegen hebben, een groot nadeel voor de vluchters. Een sprint lijkt logisch, vooral vanwege het belang voor FDJ en Bora.

Ik volg daarom Futre met zijn voorbeschouwing en ga voor de renner die post corona op een roze wolk leeft. Demare. Het aantal sprints dat hij gewonnen heeft de afgelopen weken is niet op één hand te tellen. Vooral als je hem vergelijkt met overige sprinters zoals Viviani (die echt nergens is. Wisten jullie dat hij de Tour gereden had?..?), Mathews (mist toch net de laatste push) en Gaviria (zie ik wel winnen, maar de voorkeur gaat toch uit naar Demare).

Daarnaast snap ik niet dat Sagan de favoriet is voor de bookmakers. Dit zorgt er ook voor dat zijn odd voor een top drie laag is. Toch speel ik deze, omdat ik Sagan in deze vorm in deze Giro gewoon 2 van de 3 keer op het podium zie eindigen. Waarschijnlijk is hij slim genoeg om het wiel van Demare te pakken en mee te glippen naar een podiumplek. Maar winnen? Ik voorzie dat Demare en Gaviria sterker zijn.

De bets voor vandaag zijn daarom:

Demare wint @ 4.50 (0.5 unit / MrGreen)

Demare 1-3 @ 1.78 (2 units / MrGreen)

Sagan 1-3 @ 1.7 (1 unit / MrGreen)

Bericht gewijzigd door tomaat23 op di 6 okt. 2020, 07:54
1 Vind ik leuk's
ti ta to maat

@tomaat23 ik speel ook Démare 1-3, zie mijn onderstaande korte toelichting via Discord:

"Echt een aankomst voor Démare, die ik sowieso heel hoog heb liggen, ook voor de sprinters-tricot.

Sagan volgens data de absolute nummer 1 qua kanshebbers, maar Démare mag echt niet onderschat worden!

Meeste bookmakers rond de @1.8, voor alle Nederlanders kan je hem bij Toto spelen voor @1.9!"

Sagan heeft volgens mijn data/algoritme 17.65% meer kans op winst dan Démare, hij staat wel op een 2de plek qua kanshebbers.

1 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Als Demare bij kan blijven is hij de te kloppen man inderdaad. Sagan en Bling kunnen makkelijker klimmen maar komen daardoor pure snelheid tekort.. Als er echter vanaf het begin flink gas wordt gegeven is het echt nog wel de vraag of Demare er aan kan blijven hangen...

Ik wacht tot na de puist en zet live als Demare deze lijkt te overleven lijkt het me vrij duidelijk wie er de massasprint gaat winnen! Gaviria / Viviani (zeker in zn nieuwe ploeg - dramatisch tot nu toe) kan je in ieder geval sowieso afschrijven! Odd zal nog steeds speelbaar zijn als Sagan, Bling, Ballerini en misschien Vendrame er nog bij zitten, maar dat is het risicootje!

Bericht gewijzigd door elloco op di 6 okt. 2020, 08:18
0 Vind ik leuk's

Alles raak vandaag!

0 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

De meesten zullen ze wel weten te vinden, dus waarschijnlijk ten overvloede, maar er verschijnt voor elke etappe een voorbeschouwing. Lees hier die op de vijfde etappe.

1 Vind ik leuk's

Moeilijk te voorspellen; ik pak Kelderman Top-3 voor quote 7.

Maar live meer bets.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.