Unibet spel: Expert FC
Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Misschien een stomme vraag, maar waar is het te vinden?
Edit : Link verwijderd want website van ExpertFC bestaat niet meer. daar zou het moeten te vinden zijn.
Heb er toch al 240 euro bonus mee gewonnen :d
ik heb er ook 90 euro gewonnen in de tijd dat ik speel
maar 240 is wel erg veel ;-) dus ben wel benieuwd hoe je daar heet dan
mijn nickname is daar (ferry)
maar 240 is wel erg veel ;-) dus ben wel benieuwd hoe je daar heet dan
mijn nickname is daar (ferry)
We gaan eens even kijken (y)
Edit: Maar ff aangemeld, ik had blijkbaar nog een fantasy acount van unibet ofzo haha het zal wel. Misschien van een ek of wk poulespel ofzo.
Edit: Maar ff aangemeld, ik had blijkbaar nog een fantasy acount van unibet ofzo haha het zal wel. Misschien van een ek of wk poulespel ofzo.
-
is wel leuk nottriping ,maar is wel stuk lastiger geworden
zitte nu een hoop bulgaren en roemenen en weet ik waar ze allemaal vandaan komen :p
zijn week en maandprijzen (y) 6 aparte poultjes
s6 in iedergeval tripp ik hoor het wel als je wat gewonnen heb ;-)
zitte nu een hoop bulgaren en roemenen en weet ik waar ze allemaal vandaan komen :p
zijn week en maandprijzen (y) 6 aparte poultjes
s6 in iedergeval tripp ik hoor het wel als je wat gewonnen heb ;-)
ik heb er ondertussen ook wat mee gewonnen, €70 in totaal. Alleen alles allang alweer te grabbel gegooid, hahahahaha :-$
Retarded gambler
Mijn naam daar is Antoine.
Ben even een beetje aan het zoeken geweest en heb er een paar terug gevonden.
league Spanje, week 5 - 10de
league Engeland, week 12 - 4de
En het meeste gewonnen in Italië
League Italië, maand 4 - 6de
maand 6 - 7de
week 16 - 7 de
week 21 - 2 de
En bij totaal Italië sta ik 2de nu.
En als het goed is heb ik nog een x ergens wat gewonnen maar kon ik zo snel niet vinden.
zou graag een x bij de eerste 3 in de maand willen zitten voor een extra prijs, maar deze maand was het weer net niet, jammer genoeg.
Succes allemaal daar.
Ben even een beetje aan het zoeken geweest en heb er een paar terug gevonden.
league Spanje, week 5 - 10de
league Engeland, week 12 - 4de
En het meeste gewonnen in Italië
League Italië, maand 4 - 6de
maand 6 - 7de
week 16 - 7 de
week 21 - 2 de
En bij totaal Italië sta ik 2de nu.
En als het goed is heb ik nog een x ergens wat gewonnen maar kon ik zo snel niet vinden.
zou graag een x bij de eerste 3 in de maand willen zitten voor een extra prijs, maar deze maand was het weer net niet, jammer genoeg.
Succes allemaal daar.
kijk daar hebbe we wat aan bewijs materiaal :d
dat heb je knap gedaan (y)
s6 nog en ik hoor wel als je die extra eindelijk binne heb :p
dat heb je knap gedaan (y)
s6 nog en ik hoor wel als je die extra eindelijk binne heb :p
Wat word bedoeld met de "coins"? Heb bij elk competitie nog "3 coins" remaining.