Unibet spel: Expert FC
Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
moet je ff bij spel uitleg kijken onder aan de pagina (y)
onderaan de pagina witte balk
OVER EXPERT FC ff aan klikken staat het bij
OVER EXPERT FC ff aan klikken staat het bij
Hoe krijg je, als je een prijs wint, die prijs dan bijgeschreven op je unibet-account?
Moet je, je account van expertfc dan ergens koppelen aan je unibet account?
svenchenko:
Hoe krijg je, als je een prijs wint, die prijs dan bijgeschreven op je unibet-account?
je emailadres op expertfc moet hetzelfde zijn van je emailadres op unibet
draco:
svenchenko:
Oke, dankjewel! (y)
Leuk om te weten dat VW-leden actief zijn bij Expert fc.
Ben de afgelopen maanden 2 keer vierde geworden bij de maanduitslag en de daarbij horende 100e gekregen.Ook 2 keer 10e door in de weekuitslag in de top te eindigen.
Voor het ogenblik sta ik 7de in de Bundesliga jaaruitslag en ik dacht 22ste bij de Elite League. Spijtig dat ik met Spanje,Italie en Nederland pas op een later ogenblik ingestapt ben.
Voor de weekprijzen word het inderdaad moeilijk gemaakt door de vele Oost Europeanen die op de verrassing spelen en daar dan hun verdubbelaar opzetten.(zo zijn er die al een heel seizoen Real Madrid spelen om te verliezen met hun verdubbelaar!!! lol)
Mijn speelnaam bij expert fc is dezelfde als hier,leonardo1965.
Ben de afgelopen maanden 2 keer vierde geworden bij de maanduitslag en de daarbij horende 100e gekregen.Ook 2 keer 10e door in de weekuitslag in de top te eindigen.
Voor het ogenblik sta ik 7de in de Bundesliga jaaruitslag en ik dacht 22ste bij de Elite League. Spijtig dat ik met Spanje,Italie en Nederland pas op een later ogenblik ingestapt ben.
Voor de weekprijzen word het inderdaad moeilijk gemaakt door de vele Oost Europeanen die op de verrassing spelen en daar dan hun verdubbelaar opzetten.(zo zijn er die al een heel seizoen Real Madrid spelen om te verliezen met hun verdubbelaar!!! lol)
Mijn speelnaam bij expert fc is dezelfde als hier,leonardo1965.
nickname daar is voor mij ook dezelfde als hier , is mijn eerste maal dat ik meespeel
eens benieuwd of er prijzen te rapen zijn voor mij
veel succes (y) (y) (y)
eens benieuwd of er prijzen te rapen zijn voor mij
veel succes (y) (y) (y)
hey leonardo ik wou eens vragen die speciale prijzen van expert fc
heb jij daar wel eens info over gehad :-|
of is dat echt alleen maar voor engelse
heb jij daar wel eens info over gehad :-|
of is dat echt alleen maar voor engelse
Heb de indruk dat het alleen tot nu toe voor Engeland alleen is.Maar soms zouden er speciale prijzen zijn die van land tot land kunnen verschillen blijkt.Heb het nog niet meegemaakt. :-| :-$ :(
heb er dit seizoen al 2 keer 100 en 1 keer 60 euro gewonnen (y)