Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!

Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 7-10-2013 16:37 Offtopic
in 7-10-2013 16:37 Offtopic
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Guingamp - Burnely 1-1.
Burnley - Guingamp 0-0.
Twee wedstrijden die allebei geen winnaar verdiende.
Gewoon saaie wedstrijden waren het met weinig kansen.
0 Vind ik leuk's
Leicester - Racing Club : 1-1
Racing Club - Leicester : 2-3
Het engeltje zat op mijn schouders bij deze wedstrijden. Eerste potje scoor ik in de laatste minuut de gelijkmaker en bij de tweede kom ik terug van een 2-0 achterstand om vervolgens opnieuw in de laatste minuten de winnende te scoren. Daarna krijgt Cavese nog een penalty in de blessuretijd maar ouwe rot Camoranesi ramt de bal over. Goed gespeeld Cavese!
0 Vind ik leuk's
arie07:
Leicester - Racing Club : 1-1
Racing Club - Leicester : 2-3
Het engeltje zat op mijn schouders bij deze wedstrijden. Eerste potje scoor ik in de laatste minuut de gelijkmaker en bij de tweede kom ik terug van een 2-0 achterstand om vervolgens opnieuw in de laatste minuten de winnende te scoren. Daarna krijgt Cavese nog een penalty in de blessuretijd maar ouwe rot Camoranesi ramt de bal over. Goed gespeeld Cavese!

Dit waren voor mij de twee slechtste wedstrijden ooit, Bij de heenwedstrijd scoorde je inderdaad in de 90e minuut Maar dit was niet meer dan gerechtigheid. In de return werd ik veel te makkelijk waardoor jij ook hier weer terecht op 2-2 en 2-3 kwam. Het zou dan ook zuur en onsportief van mij zijn om een op zo'n manier gegeven penaly (wat ik zie als een fifa bug) te scoren dat ik besloot om de bal over te schieten.
Goed gespeeld Arie!
0 Vind ik leuk's
Guingamp - Racing Club 1-0
0 Vind ik leuk's
Nou mijn PS3 staat aan, wie-o-wie uit poule B?
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Burnley - Leicester : 0-1
Leicester - Burnley: 3-0
Het eerste potje lag dicht tegen elkaar aan en het was uiteindelijk Leicester dat de trekker over haalde. Het balletje had ook zomaar de andere kant op kunnen rollen, maar in deze pot was ik de gelukkige.
Het tweede potje leek een makkie gezien de uitslag, maar dit was het absoluut niet. Burnley had de meeste kansen, betere kansen en verdiende meer. Leicester scoorde telkens op het juiste moment wat voor Burnley de nekslag tekende. Zuur voor Rob, want hij had in deze twee potjes zeker meer verdiend dan 0 punten en 0 doelpunten voor. Mij hoor je niet klagen. Goed gespeeld Rob en succes verder!
0 Vind ik leuk's
arie07:
Burnley - Leicester : 0-1
Leicester - Burnley: 3-0
Het eerste potje lag dicht tegen elkaar aan en het was uiteindelijk Leicester dat de trekker over haalde. Het balletje had ook zomaar de andere kant op kunnen rollen, maar in deze pot was ik de gelukkige.
Het tweede potje leek een makkie gezien de uitslag, maar dit was het absoluut niet. Burnley had de meeste kansen, betere kansen en verdiende meer. Leicester scoorde telkens op het juiste moment wat voor Burnley de nekslag tekende. Zuur voor Rob, want hij had in deze twee potjes zeker meer verdiend dan 0 punten en 0 doelpunten voor. Mij hoor je niet klagen. Goed gespeeld Rob en succes verder!

Achja zo gaat het in voetbal.
Beter neem ik voor vandaag pauze misschien is het mijn dag wel niet! ;)
Verder zie ik dat er in onze poule al flink is gespeeld, beter ga ik nu mijn punten pakken wil ik nog kans maken om naar de volgende ronde te gaan.
0 Vind ik leuk's
AA Gent - Middlesbrough 2-2
23' 0-1 Jutkiewicz
57' 1-1 Kage
81' 1-2 Emnes
89' 2-2 Pedersen
Middlesbrough - AA Gent 3-2
16' 0-1 Asare
39' 0-2 Asare
48' 1-2 Emnes
53' 2-2 Emnes
90' 3-2 Kamara
Twee mooie potjes die alle kanten op konden naar mijn gevoel. Wel had Jochem meer doelpogingen. Mijn aanvallen strandden vaker voor de zestien, terwijl hij continu gevaarlijk was op de counter. Vooral Emnes was met zijn snelheid een ware plaaggeest tegen mijn trage centrum. Ook twee potjes waarbij twee keer iemand met een zuur gevoel zit. Jochem verliest in de slotminuten een overwinning en ik geef in het andere duel een voorsprong van 0-2 weg in no-time en verlies vervolgens het punt in blessuretijd... tja, shit happens :)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
KAA GENT - Middlesbrough 2-2
Ik vond mezelf bij de eerste wedstrijd een stukje beter en dat betaalde ook uit in 3 punten dacht ik toen ik in de 80-85? min de 1-2 maakte, maar het mocht niet baten Gent zetten alles op alles en pakte nog een mooi punt in de 89e min.
Middlesbrough - KAA GENT 3-2
Deze wedstrijd kreeg ik een paar grote kansen maar ik wist ze net als in de eerste wedstrijd net zo makkelijk weer te missen het stond met rust zelfs
0-2 gelukkig voor mij was het in de 53 min alweer 2-2 anders was het een heel lastig verhaal geworden. Ditmaal was ik de gelukkige in de 90e min en scoorde ik hem wel jammer dat ik de bal vrij gelukkig mee nam, maar ik ben er blij mee
al bij al 2 leuke wedstrijden gespeeld.
Succes verder chef
0 Vind ik leuk's
Hoeveel punten zal je ongeveer nodig hebben om door te gaan? Ik heb er nu 7 in 4 wedstrijden behaald en ik denk zelf dat het te weinig is aangezien ik mezelf niet sterk genoeg acht om tegen de 2 andere heren punten te gaan (veel)pakken. Zonder chef en sam te kort te willen doen denk ik dat als ik naar de andere wedstrijden kijk van de vorige poules dat de winnaars hier al bijna bepaald zijn doordat sam, chef en ik alle 3 te veel punten hebben laten liggen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.