[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
chefspijker:
Zo twee slachtpartijen :d
SC Heerenveen - AA Gent 5-1
20' 1-0 Slagveer
23' 2-0 Bilal
31' 3-0 Bilal
45' 3-1 Privat
64' 4-1 Slagveer
78' 5-1 Eikrem
Volkomen kansloos in het openingshalfuur en de 3-0 geef ik ook nog eens knullig cadeau. Toch kreeg ik nog een sprankeltje hoop (met de nadruk op 'tje') vlak voor rust met de 3-1. Tweede helft kwam ik er iets beter in, maar zorgde een counter alsnog voor een vroegtijdige beslissing. Viel me nog mee dat ik na de wedstrijd zag dat het 'slechts' 9 om 6 schoten was. Voelde eerder als 15 om 6. Mark was dus in elk geval erg effectief.
AA Gent - SC Heerenveen 1-4
10' 1-0 El Ghanassy
45' 1-1 Finnbogason
55' 1-2 Finnbogason
64' 1-3 Finnbogason
76' 1-4 Bilal
Veel balbezit voor Heerenveen maar ik kreeg in de beginfase aardig wat goede kansen wat ook in de vroege voorsprong resulteerde. Ik kwam niet heel erg in de problemen totdat ik zelf enorm knullig uitverdedigde en Finnbogason de bal voor het intikken kreeg. Na 53 minuten De Roon een tweede gele kaart, maar dat werkte niet bepaald in mijn voordeel. Mark gebruikt ook z'n middenveld amper en schakelt continu snel om van verdediging naar aanval via vooral z'n snelle vleugels. En wederom erg effectief, echt complimenten voor hoe beheerst hij telkens in de zestien blijft en een vrije man weet te vinden. In deze wedstrijd was het 14 om 8 schoten in mijn voordeel dus.
Zo twee slachtpartijen :d
SC Heerenveen - AA Gent 5-1
20' 1-0 Slagveer
23' 2-0 Bilal
31' 3-0 Bilal
45' 3-1 Privat
64' 4-1 Slagveer
78' 5-1 Eikrem
Volkomen kansloos in het openingshalfuur en de 3-0 geef ik ook nog eens knullig cadeau. Toch kreeg ik nog een sprankeltje hoop (met de nadruk op 'tje') vlak voor rust met de 3-1. Tweede helft kwam ik er iets beter in, maar zorgde een counter alsnog voor een vroegtijdige beslissing. Viel me nog mee dat ik na de wedstrijd zag dat het 'slechts' 9 om 6 schoten was. Voelde eerder als 15 om 6. Mark was dus in elk geval erg effectief.
AA Gent - SC Heerenveen 1-4
10' 1-0 El Ghanassy
45' 1-1 Finnbogason
55' 1-2 Finnbogason
64' 1-3 Finnbogason
76' 1-4 Bilal
Veel balbezit voor Heerenveen maar ik kreeg in de beginfase aardig wat goede kansen wat ook in de vroege voorsprong resulteerde. Ik kwam niet heel erg in de problemen totdat ik zelf enorm knullig uitverdedigde en Finnbogason de bal voor het intikken kreeg. Na 53 minuten De Roon een tweede gele kaart, maar dat werkte niet bepaald in mijn voordeel. Mark gebruikt ook z'n middenveld amper en schakelt continu snel om van verdediging naar aanval via vooral z'n snelle vleugels. En wederom erg effectief, echt complimenten voor hoe beheerst hij telkens in de zestien blijft en een vrije man weet te vinden. In deze wedstrijd was het 14 om 8 schoten in mijn voordeel dus.
2e potje had je miss wel meer verdiend zeker als je kijkt naar schoten. Na die rode kaart van mij leek t net of je volledig instortte.. Die 2-1, een afstandsschot van finnbogason vanuit moeilijke positie, hielp ook niet echt mee.
anyway good game :)
Poule 2B
Heerenveen 1 - 1 Middlesbrough
Middlesbrough 1 - 2 Heerenveen
Heerenveen 1 - 1 Middlesbrough
Middlesbrough 1 - 2 Heerenveen
Heerenveen - Middlesbrough 1-1
Ik vond heerenveen deze wedstrijd een stuk sterker, maar ik was toch niet kansloos ik had zelf de wedstrijd ook nog kunnen beslissen met 2 grote kansen.
Middlesbrough - Heerenveen 1-2
Ik begon een stuk sterker de trucjes van heerenveen hadden geen zin en hier dacht ik toch kans te hebben op punten. Toen ging heerenveen het over een andere boeg gooien en dat was lange hogen steekballen naar de aanval, het maakte niet uit vanaf waar het was gewoon schieten van achteruit en wachten tot die goed viel. Vlak voor rust viel de 0-1 door een rollertje in de hoek. Niet lang daarna ook nog voor rust deed ik hetzelfde en werd het 1-1 en daar is het rust signaal. Na de rust was het al snel gespeeld weer een hogen bal van achteruit en dit keer viel die wel goed de aanval van heerenveen ging 1 op 1 en ik probeerde met mijn verdediger de bal te raken en ik ben er nog steeds niet over uit of die hem wel of niet raakte, maar de scheids gaf rood(50 min). Hierna heb ik mijn spits eruit gehaald voor een verdediger om te proberen te schade te beperken en hopen op een punt of een counter maar die kwam er niet. In de 80e min kwam heerenveen weer met een hogebal van achteruit naar de linksvoor die in een duel een kopbal probeerde naar zijn spits en mijn verdediger een kopbal probeerde naar de keeper hier weet ik ook niet wie hem kopte maar hij belande wel bij de spits (keeper was niet snel genoeg de goal uit) en hij maakte het met een mooie lob af.
Jammer dat ik maar 1 punt pak in 2 wedstrijden en dan is hierbij denk ik het toernooi voor mij over. Ik zelf vond de eerste wedstrijd een stuk leuker om te spelen omdat heerenveen hier ook echt goed was met trucjes en veldspel en bij de 2e wedstrijd was het gewoon hopen op een hoge bal die goed zou vallen bij de snelle aanval van heerenveen.
Succes verder mark
Ik vond heerenveen deze wedstrijd een stuk sterker, maar ik was toch niet kansloos ik had zelf de wedstrijd ook nog kunnen beslissen met 2 grote kansen.
Middlesbrough - Heerenveen 1-2
Ik begon een stuk sterker de trucjes van heerenveen hadden geen zin en hier dacht ik toch kans te hebben op punten. Toen ging heerenveen het over een andere boeg gooien en dat was lange hogen steekballen naar de aanval, het maakte niet uit vanaf waar het was gewoon schieten van achteruit en wachten tot die goed viel. Vlak voor rust viel de 0-1 door een rollertje in de hoek. Niet lang daarna ook nog voor rust deed ik hetzelfde en werd het 1-1 en daar is het rust signaal. Na de rust was het al snel gespeeld weer een hogen bal van achteruit en dit keer viel die wel goed de aanval van heerenveen ging 1 op 1 en ik probeerde met mijn verdediger de bal te raken en ik ben er nog steeds niet over uit of die hem wel of niet raakte, maar de scheids gaf rood(50 min). Hierna heb ik mijn spits eruit gehaald voor een verdediger om te proberen te schade te beperken en hopen op een punt of een counter maar die kwam er niet. In de 80e min kwam heerenveen weer met een hogebal van achteruit naar de linksvoor die in een duel een kopbal probeerde naar zijn spits en mijn verdediger een kopbal probeerde naar de keeper hier weet ik ook niet wie hem kopte maar hij belande wel bij de spits (keeper was niet snel genoeg de goal uit) en hij maakte het met een mooie lob af.
Jammer dat ik maar 1 punt pak in 2 wedstrijden en dan is hierbij denk ik het toernooi voor mij over. Ik zelf vond de eerste wedstrijd een stuk leuker om te spelen omdat heerenveen hier ook echt goed was met trucjes en veldspel en bij de 2e wedstrijd was het gewoon hopen op een hoge bal die goed zou vallen bij de snelle aanval van heerenveen.
Succes verder mark
Verdedigend stond jij echt goed waar ik er normaal doorheen snij met steekballen is dit me nu (bijna) niet gelukt, omdat ik meestal niet eens aan de eindpass toe kwam. Die eerste goal van jou is trouwens wel de lelijkste goal die ik ooit gezien heb denk ik haha.
Met 16 punten uit 6 wedstrijden kan ik wel zeggen dat ik zo goed als door ben denk ik :D.
Jij ook succes in eventueel verdere toernooien!
Met 16 punten uit 6 wedstrijden kan ik wel zeggen dat ik zo goed als door ben denk ik :D.
Jij ook succes in eventueel verdere toernooien!
Ik was hem alweer vergeten (dat doe je makkelijk met dingen die je mee zitten he ;)) maar daar zat een hoop geluk bij kijken idd. Kapte hem naar binnen in de 16 weet niet of je hem toen nog aanraakte, maar daarna schoot ik via jou in de goal. Bij de 1-1 in de zelfde wedstrijd maakte mijn rb een flinke fout waardoor jij er zo vandoor kon gaan en de voorzet kon geven. Mijn rb maakte redelijk wat fouten in de eerste wedstrijd (was ook een middenvelder) en die heb ik in de 2e wedstrijd gepasseerd voor een echte back en ik denk dat ik daarmee ook veel beter kon verdedigen (al maakte hij wel die verkeerde terug kopbal haha).
Je bent zeer zeker al door naar de halve finales, maar ik zou je wel willen vragen "om je plicht" nog even te doen tegen ajaccio, want ik kan nog wel door, al word het wel een heel lastig verhaal.
Je bent zeer zeker al door naar de halve finales, maar ik zou je wel willen vragen "om je plicht" nog even te doen tegen ajaccio, want ik kan nog wel door, al word het wel een heel lastig verhaal.
Spelers die rood krijgen zijn voor de volgende wedstrijd geschorst? Mocht hij nog een andere wedstrijd spelen?
Het maakt mij niet uit maar dan denk ik dat er ook al andere geschorst moesten zijn onderandere de roon ;)
oowrob:
Spelers die rood krijgen zijn voor de volgende wedstrijd geschorst? Mocht hij nog een andere wedstrijd spelen?
Ik heb tegen Chefspijker rood gehad met De Roon maar heb gewoon met hem gespeeld, niet eens over nagedacht want met fifa is het nooit dat je in online wedstrijden schorsingen hebt. Wat mij betreft maakt het ook niks uit, makkelijk praten natuurlijk omdat ik degene was die speelde met De Roon, maar zo denk ik er ook echt over.
En Jochem natuurlijk gaan we voor de winst van 't weekend, die 2e positie ligt iig nog open in poule B
Waren geen regels over rood dus denk dat het gewoon mag.
Mag ik nu nog spelen? Ik ben vanaf nu 8dagen vrij...