[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Wat een wedstrijden vol met fouten, het was bijna niet om aan te zien. Verschrikkelijk veel blunders, spitsen mochten zomaar weglopen bij een diepe bal en jouw keeper heeft er echt een potje van gemaakt. De handelingssnelheid was bovendien ook om te huilen, desondanks was het wel heel erg spannend. Overigens viel het me op dat alle 100% kansen werden gemist. Als ik jou was zou ik die keeper eruit halen, die kost je serieus punten.
Mick goed gespeeld kerel, je hebt nog alle kans om bij de top twee te eindigen.
Mick goed gespeeld kerel, je hebt nog alle kans om bij de top twee te eindigen.
Leicester City - FC Utrecht 0-3
Na een 25 minuten stond het al 0-3, dus de spanning was er eigenlijk al af. Voor de rest gebeurde er weinig na de 0-3.
FC Utrecht - Leicester City 4-1
Ook in deze wedstrijden vielen de doelpunten opnieuw snel, het stond 2-0 na een kleine twintig minuten geloof ik. Daarna werd het weer spannend door de 2-1, echter viel daarna de beslissing.
Goed gespeeld Arie en veel succes verder!
Na een 25 minuten stond het al 0-3, dus de spanning was er eigenlijk al af. Voor de rest gebeurde er weinig na de 0-3.
FC Utrecht - Leicester City 4-1
Ook in deze wedstrijden vielen de doelpunten opnieuw snel, het stond 2-0 na een kleine twintig minuten geloof ik. Daarna werd het weer spannend door de 2-1, echter viel daarna de beslissing.
Goed gespeeld Arie en veel succes verder!
Leicester - Utrecht : 0-3
Utrecht - Leicester : 4-1
Zojuist de twee meest achterlijke potjes ooit gevoetbald. Etienne (Utrecht) had over beide wedstrijden in totaal 9 kansen denk ik en hij scoort gewoon zeven keer. Echt ongelofelijk, want dat Utrecht zoveel beter was, was absoluut niet het geval in mijn ogen. Knap staaltje countervoetbal, maar goed gefeliciteerd en succes natuurlijk!
Utrecht - Leicester : 4-1
Zojuist de twee meest achterlijke potjes ooit gevoetbald. Etienne (Utrecht) had over beide wedstrijden in totaal 9 kansen denk ik en hij scoort gewoon zeven keer. Echt ongelofelijk, want dat Utrecht zoveel beter was, was absoluut niet het geval in mijn ogen. Knap staaltje countervoetbal, maar goed gefeliciteerd en succes natuurlijk!
Middlesbrough - Zulte Waregem 2-4
Zonde stond 2-0 en geef het in de 2e helft helemaal weg ook jammer van de late tegendoelpunten want voor mijn gevoel was een overwinning voor mij zeker niet onmogelijk en misschien wel moeten zijn.
Zulte Waregem - Middlesbrough 0-2
Tot aan de rust 0-0 maar wel het overwicht bij Middlesbrough vlak na rust scoor ik de 0-1 en daarna niet meer in de problemen gekomen.
Zonde stond 2-0 en geef het in de 2e helft helemaal weg ook jammer van de late tegendoelpunten want voor mijn gevoel was een overwinning voor mij zeker niet onmogelijk en misschien wel moeten zijn.
Zulte Waregem - Middlesbrough 0-2
Tot aan de rust 0-0 maar wel het overwicht bij Middlesbrough vlak na rust scoor ik de 0-1 en daarna niet meer in de problemen gekomen.
Dan heb ik denk ik wat kansen gemist want ik kan het me zo niet herinneren.
Succes verder (y)
Succes verder (y)
Ik zit momenteel in Stockholm, maar ik kom zaterdag terug.
Zaterdagavond en zondag (hele dag wel) ben ik beschikbaar voor Poule B. Stuur anders alvast ff een pmtje met je PSN als je in poule B zit
Zaterdagavond en zondag (hele dag wel) ben ik beschikbaar voor Poule B. Stuur anders alvast ff een pmtje met je PSN als je in poule B zit
Mooi om te lezen dat het toernooi nu redelijk snel verloopt! succes nog allemaal!
Als iemand gewoon een potje wil spelen hoor ik het graag:)
Als iemand gewoon een potje wil spelen hoor ik het graag:)
Poule B
Zulte - Heerenveen 1-2
Heerenveen - Zulte 4-1
Zulte - Heerenveen 1-2
Heerenveen - Zulte 4-1
Guingamp - Burnley 1-1.
Burnley - Guingamp 0-0.
Goed gespeeld!
Burnley - Guingamp 0-0.
Goed gespeeld!