[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Locohla, ik vind dat jij gewoon de plek in moet nemen van een speler die nog geen wedstrijd heb gespeeld. Dit om de voortgang van het toernooi te garanderen en te versnellen. Zodat we uiterlijk komend weekend aan de volgende ronde kunnen beginnen. Daarnaast vind ik dat jij het sowieso verdiend, omdat je al op de reservelijst stond en daarnaast veel moeite doet voor het toernooi.
Volgens mij zijn er nu in totaal 3 spelers over die nog geen match hebben gespeeld toch? Dan neem jij 1 plek in, daarnaast kan Klijn denk ik een plek in nemen en dan hebben we nog 1 iemand van de reservelijst nodig die in kan vallen? Mocht er niemand meer op de reservelijst staan dan vervalt deze speler gewoon.
Een nieuwe kans geven aan een afvaller wordt denk ik veel te lastig, omdat je hun dan weer wedstrijden moet laten spelen wie er uiteindelijk recht heeft op een herkansing, vervolgens moet de winnaar van dit kleine extra toernooitje nog zijn poulewedstrijden spelen. Dit gaat natuurlijk veel te veel tijd kosten.
Volgens mij zijn er nu in totaal 3 spelers over die nog geen match hebben gespeeld toch? Dan neem jij 1 plek in, daarnaast kan Klijn denk ik een plek in nemen en dan hebben we nog 1 iemand van de reservelijst nodig die in kan vallen? Mocht er niemand meer op de reservelijst staan dan vervalt deze speler gewoon.
Een nieuwe kans geven aan een afvaller wordt denk ik veel te lastig, omdat je hun dan weer wedstrijden moet laten spelen wie er uiteindelijk recht heeft op een herkansing, vervolgens moet de winnaar van dit kleine extra toernooitje nog zijn poulewedstrijden spelen. Dit gaat natuurlijk veel te veel tijd kosten.
Middlesbrough (Jochem) - Leicester (Arie) : 2-2
De punten werden gedeeld tijdens deze tweede ontmoeting. Leicester kwam snel op een 0-1 voorsprong en had daarna legio kansen tot meer. Deze werden echter niet verzilverd en iedereen weet hoe dan die voetbalwet luidt. In de tweede helft kwam Middlesbrough terug tot 1-1 en ook tot 2-1. Vijf minuten later was het alweer 2-2 wat ook de eindstand betekende.
De punten werden gedeeld tijdens deze tweede ontmoeting. Leicester kwam snel op een 0-1 voorsprong en had daarna legio kansen tot meer. Deze werden echter niet verzilverd en iedereen weet hoe dan die voetbalwet luidt. In de tweede helft kwam Middlesbrough terug tot 1-1 en ook tot 2-1. Vijf minuten later was het alweer 2-2 wat ook de eindstand betekende.
Middlesbrough (Jochem) - Leicester (Arie) : 2-2
Middlesbrough (Jochem) - Criciuma (Originals88) : 5-0
Criciuma (Originals88) - Middlesbrough (Jochem) : 0-4
Middlesbrough (Jochem) - Criciuma (Originals88) : 5-0
Criciuma (Originals88) - Middlesbrough (Jochem) : 0-4
Lol dit word niks,kan het beter bij betten houden,dat gaat me beter af :p
https://belgian1betting.blogabet.com
Je kan nog voor de 3e plek strijden ;)
Tenminste leuk dat je hebt mee gedaan. (y)
Tenminste leuk dat je hebt mee gedaan. (y)
NA overleg met Wedden hebben we beslist de competitie NIET LANGER uit te stellen !!!
in 3 van de 5 poules zijn alle wedstrijden gespeeld, in de overige 2 poules zijn 2 mensen NIET komen opdagen, met als gevolg dat nu alle andere spelers onnodig moeten wachten. ik begrijp met de dagen dat het niet voor iedereen altijd even gemakkelijk zal geweest zijn online te komen maar we moeten verder .
Na overleg is gebleken dat de beste optie is de stand te nemen zoals hij nu is in de nog open poules, dwz dat er geen reserves ingeschakeld worden wat weer een nieuwe vertraging als gevolg zou hebben. in het volgende bericht meld ik de nieuwe poules en alle bijhorende wedstrijden voor ronde 2
We hebben er ook voor gezorgd bij de poule verdeling dat je in de volgende rond niet terug moet spelen tegen iemand uit je eerste poule.
in 3 van de 5 poules zijn alle wedstrijden gespeeld, in de overige 2 poules zijn 2 mensen NIET komen opdagen, met als gevolg dat nu alle andere spelers onnodig moeten wachten. ik begrijp met de dagen dat het niet voor iedereen altijd even gemakkelijk zal geweest zijn online te komen maar we moeten verder .
Na overleg is gebleken dat de beste optie is de stand te nemen zoals hij nu is in de nog open poules, dwz dat er geen reserves ingeschakeld worden wat weer een nieuwe vertraging als gevolg zou hebben. in het volgende bericht meld ik de nieuwe poules en alle bijhorende wedstrijden voor ronde 2
We hebben er ook voor gezorgd bij de poule verdeling dat je in de volgende rond niet terug moet spelen tegen iemand uit je eerste poule.
Hier komen de 2 poules : iedere ploeg speelt 2 wedstrijden (thuis en uit) tegen zijn 4 tegenstanders in de poule... het nummer 1 & 2 uit beide poules strijden daarna in halve finales ook heen en terug met nadien nog een kleine en grote finale om de plaatsen 1 tot 4 vast te leggen.
POULE -2A-
POS USER TEAM
1 RobbbVL Burnley
2 Mick1880 Guingamp
3 Arie0707 Leicester City
4 Etienne-Horbach FC Utrecht
5 Cavese Racing Club
POULE -2B-
POS USER TEAM
1 ChefSpijker AA Gent
2 skirre-h Heerenveen
3 jochem0416 Middlesbrough
4 SamAKACR7 Zulte Waregem
5 Robbert08 AS Ajaccio
THE GAMES MUST GO ON !!!!
succes aan iedereen in zijn komende 8 duels.. (keep in mind) bij gelijke stand komen er terug barrage matchen !!! Verder wens ik jullie nog een prettig nieuwjaar, en vooral FAIR GAMES !
UPDATE EN NIEUWE POULES ZIJN TE VINDEN OP http://users.telenet.be/VW-FIFA-TOUR/
POULE -2A-
POS USER TEAM
1 RobbbVL Burnley
2 Mick1880 Guingamp
3 Arie0707 Leicester City
4 Etienne-Horbach FC Utrecht
5 Cavese Racing Club
POULE -2B-
POS USER TEAM
1 ChefSpijker AA Gent
2 skirre-h Heerenveen
3 jochem0416 Middlesbrough
4 SamAKACR7 Zulte Waregem
5 Robbert08 AS Ajaccio
THE GAMES MUST GO ON !!!!
succes aan iedereen in zijn komende 8 duels.. (keep in mind) bij gelijke stand komen er terug barrage matchen !!! Verder wens ik jullie nog een prettig nieuwjaar, en vooral FAIR GAMES !
UPDATE EN NIEUWE POULES ZIJN TE VINDEN OP http://users.telenet.be/VW-FIFA-TOUR/
Ik stel voor om alle spelers die tot nu toe niet zijn komen opdagen, uit het toernooi te verwijderen. Lohocla heeft het zeker verdient om een van die plekken in te nemen, dat is verder aan hem. In ieder geval mooi dat het Fifa toernooi verdergaat met alleen serieuze spelers.
Toto Sigarenboer
wedden:
Ik stel voor om alle spelers die tot nu toe niet zijn komen opdagen, uit het toernooi te verwijderen. Lohocla heeft het zeker verdient om een van die plekken in te nemen, dat is verder aan hem. In ieder geval mooi dat het Fifa toernooi verdergaat met alleen serieuze spelers.
Stond hierboven al ;o) .... en wat betreft het innemen van een plaats ben ik nu precies geen voorstander... dit om de simpele reden dat vele anderen die hun "verplichtingen" wel nagekomen zijn al lang genoeg moeten wachten hebben, en vooraleer ik of iemand anders ook nog eens die 6 wedstrijden afgerond zou hebben zitten we al snel terug een paar dagen verder .
We kunnen nu met een propere tabel aan ronde 2 starten. alle info over de poules vind je hierboven en op de site onder de tabs ronde 2
http://users.telenet.be/VW-FIFA-TOUR/
Met deze beslissing willen we uiteraard tegen niemand zijn schenen schoppen, het is jammer dat niet alles gelopen is zoals het hoorde te lopen in de eerste ronde, maar hopelijk lukt het nu verder wel. tevens stel ik voor om een DEADLINE voorop te zetten om de wedstrijden van deze ronde afgewerkt te hebben. het gaat over 8 wedstrijden, tegen 4 tegenstanders, ik begin met deze datum op 12 januari te zetten. als mensen hier een andere mening over hebben hoor ik het graag. met overleg komen we veel verder
Sterk werk, Lohocla. En binnen die datum moeten normaal gezien alle wedstrijden zeker gespeeld kunnen worden (y)