[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Principito (RADi0MUSiC) kon pas na nieuwjaar beginnen (dacht dat hij nu bij zijn ma zat en daar geen fifa14 heeft ofzo) moeten we hem daarvoor opzij schuiven ? vind ik niet.... en ik sta niet te popelen om iemand zijn plaats in te nemen zoals iemand al deed om uiteindelijk nog een tientje te bieden om door te gaan ;o)
En als Heijnsie er op een of andere manier zou doorkomen en nog snel 6 wedstrijden aan de bak kan is dat probleem ook van de baan
dacht dat er nu nog 3 namen op de wachtlijst staan, wie ben ik om iets te beslissen in iemand anders zijn plaats ;o)
@ jochem jij moet ook nog een tweede wedstrijd spelen tegen Arie0707 hé ;o)
En als Heijnsie er op een of andere manier zou doorkomen en nog snel 6 wedstrijden aan de bak kan is dat probleem ook van de baan
dacht dat er nu nog 3 namen op de wachtlijst staan, wie ben ik om iets te beslissen in iemand anders zijn plaats ;o)
@ jochem jij moet ook nog een tweede wedstrijd spelen tegen Arie0707 hé ;o)
Ik vind gewoon afvallen en doorgaan! Want wij allen moeten wachten op een iemand! Had die maar niet moeten inschrijven.
De beslissingspot in poule A:
Panathinaikos - AA Gent 1-1
65' 0-1 El Ghanassy
90' 1-1 Berg (pen.)
Bah. Weer in de slotfase winst/gelijkspel weggegeven. Al de derde keer dit toernooi en ditmaal uit een goedkope pingel. De aanvaller van Pana gaf een voorzet of ondernam een schot en het uitzwaaiende been kwam tegen mijn inlopende speler. En Padt zat er ook nog eens aan bij de pingel :(
AA Gent - Panathinaikos 0-0
En dus nog maar een pot :D De conclusie is in elk geval dat we aan elkaar gewaagd zijn...
Panathinaikos - AA Gent 0-0
Wat een kansen voor Panathinaikos in de eerste helft! Ik heb hier echt gezwijnd.
AA Gent - Panathinaikos 3-2
18' 0-1 Berg
45' 1-1 Kage
45' 1-2 Berg
59' 2-2 Privat
90' 3-2 González Pirez
Ja-ja, eindelijk de beslissing! Ik moet zeggen dat ook in deze wedstrijd Panathinaikos in de eerste helft een klasse beter was. Wel karakter getoond door twee keer van een achterstand terug te knokken en dan in de slotminuut valt het dubbeltje dit keer mijn kant op. Het viel me op dat de tegenstander bij hoekschoppen vaak z'n keep uit liet komen en dit keer legde ik de bal meer richting de rand van de zestien, waar González Pirez dus raak kon koppen. Niet verdiend gezien de laatste twee wedstrijden, maar wel erg lekker om er nog bij te zijn (y)
65' 0-1 El Ghanassy
90' 1-1 Berg (pen.)
Bah. Weer in de slotfase winst/gelijkspel weggegeven. Al de derde keer dit toernooi en ditmaal uit een goedkope pingel. De aanvaller van Pana gaf een voorzet of ondernam een schot en het uitzwaaiende been kwam tegen mijn inlopende speler. En Padt zat er ook nog eens aan bij de pingel :(
En dus nog maar een pot :D De conclusie is in elk geval dat we aan elkaar gewaagd zijn...
Wat een kansen voor Panathinaikos in de eerste helft! Ik heb hier echt gezwijnd.
18' 0-1 Berg
45' 1-1 Kage
45' 1-2 Berg
59' 2-2 Privat
90' 3-2 González Pirez
Ja-ja, eindelijk de beslissing! Ik moet zeggen dat ook in deze wedstrijd Panathinaikos in de eerste helft een klasse beter was. Wel karakter getoond door twee keer van een achterstand terug te knokken en dan in de slotminuut valt het dubbeltje dit keer mijn kant op. Het viel me op dat de tegenstander bij hoekschoppen vaak z'n keep uit liet komen en dit keer legde ik de bal meer richting de rand van de zestien, waar González Pirez dus raak kon koppen. Niet verdiend gezien de laatste twee wedstrijden, maar wel erg lekker om er nog bij te zijn (y)
If you like sports, you will love Zweeler
Ja hallo ;o) marathon soccer ;o)))
leuk om zien dat het zo spannend geworden is. uiteindelijk zouden jullie beide moeten verdienen door te gaan !
http://users.telenet.be/VW-FIFA-TOUR/
leuk om zien dat het zo spannend geworden is. uiteindelijk zouden jullie beide moeten verdienen door te gaan !
http://users.telenet.be/VW-FIFA-TOUR/
Als die andere mensen niet spelen dan vind ik dat iemand van de afgevlallen teams nog een kansje verdient.
rromeling:
Als die andere mensen niet spelen dan vind ik dat iemand van de afgevlallen teams nog een kansje verdient.
daar kan enkel wedden als organisator over beslissen en/of er vervangingen moeten komen voor de 2 voorlopig nog niet actieve leden. 1 vervanging en 1 lucky loser die nu net na 10 wedstrijden alsnog afgevallen zou zijn ....
@ wedden om te oordelen wat kan moet en of er deadlines zijn
Lijkt me dat eerst de mensen die op de wachtlijst stonden een kans krijgen mits ze reageren. Maar wedden moet idd beslissen. Site ziet er ook netjes uit
chefspijker:
65' 0-1 El Ghanassy
90' 1-1 Berg (pen.)
18' 0-1 Berg
45' 1-1 Kage
45' 1-2 Berg
59' 2-2 Privat
90' 3-2 González Pirez
65' 0-1 El Ghanassy
90' 1-1 Berg (pen.)
18' 0-1 Berg
45' 1-1 Kage
45' 1-2 Berg
59' 2-2 Privat
90' 3-2 González Pirez
het waren spannende mooie potjes. gefeliciteerd. succes verder in het toernooi.
Mijn specialiteit is de first to score bet!
@Lohocla Ik en arie missen elkaar tot nu toe de heletijd maar die 2e wedstrijd die gaat er wel komen heel de mailbox zit al vol(als het goed is spelen we hem morgen middag).
Dat je zelf geen keuzes neemt vind ik goed, alleen zal er op een gegeven moment wel een deadline of iets dergelijks moeten worden geplaatst en het lullige zou zijn als mensen die heletijd wel kunnen en aangeven te kunnen spelen daar de dupe van worden.
Dat je zelf geen keuzes neemt vind ik goed, alleen zal er op een gegeven moment wel een deadline of iets dergelijks moeten worden geplaatst en het lullige zou zijn als mensen die heletijd wel kunnen en aangeven te kunnen spelen daar de dupe van worden.
Mocht er iemand wegvallen, dan wil ik wel in zijn plaats komen!