Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!

Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 7-10-2013 16:37 Offtopic
in 7-10-2013 16:37 Offtopic
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
POULE D
Roda = Skeffneckuz
Zulte = SamAFCA
Roda - Zulte = 0-5
Zulte - Roda = 3-2
0 Vind ik leuk's
http://users.telenet.be/VW-FIFA-TOUR/
zo ook de eerste wedstrijden van poule D zijn verwerkt
0 Vind ik leuk's
Kan je iets winnen met het toernooi?
0 Vind ik leuk's
mick1880:
Hoe worden de prijzen verdeeld, wedden?
samafca:
Kan je iets winnen met het toernooi?

De prijsverdeling :
1: 25 euro
2: 15 euro
3: 10 euro
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wanneer is er nog eens een toernooi? :p
0 Vind ik leuk's
skeffneckuz en ik zijn elkaar vaak misgelopen, onze pm inbox zit helemaal vol haha. Hoop vandaag tegen hem te spelen.
0 Vind ik leuk's
joren:
Wanneer is er nog eens een toernooi? :p

Hangt wellicht af van hoe snel dit afgewerkt geraakt en in hoeverre het een succes zal zijn/blijven/worden
etienne29:
skeffneckuz en ik zijn elkaar vaak misgelopen, onze pm inbox zit helemaal vol haha. Hoop vandaag tegen hem te spelen.

dan heb ik er vertrouwen in dat het wel eens goed komt ;o) voor de rest van de dag verbied ik je bij deze offline te gaan !
0 Vind ik leuk's
Ja ik heb ze alle drie maar een bericht verstuurd. (y)
0 Vind ik leuk's
Zo eindelijk, de eerste wedstrijden voor mij zitten erop.
Poule D
Roda JC - FC Utrecht 1-3
De wedstrijd begon spannend, met een dubieus penalty moment in de eerste minuten, Mulenga passeert de keeper en wordt neergehaald, bal was er langs, maar de scheidsrechter vond het niks. Vervolgens een grote kopkans voor Roda JC en daarna ging Utrecht met twee spitsen alleen op de keeper af, alleen daarna een verschrikkelijke pass van Mulenga, veel te diep, waardoor de 1-0 uitbleef. Toch werd de score nog geopend in de eerste helft door een prachtige lob van Toornstra, hierna viel nog voor rust de 2-0 van de Ridder. Direct in het begin van de tweede helft maakte de Ridder er nog eentje, waardoor de wedstrijd beslist was. Hupperts scoorde nog in de slotfase de 3-1, maar dit was te laat.
FC Utrecht - Roda JC 2-0
In de 7e minuut viel al de 1-0, door een goal van Mulenga. Utrecht begon dus sterk en hield dit ook redelijk vol, echter de 2-0 bleef uit, kansen waren er genoeg. In de tweede helft werd de wedstrijd uiteindelijk beslist door een goal van Toornstra, de 2-0 was een feit.
GG Skeff.
0 Vind ik leuk's
Ik kan vandaag heel de dag voor poule C.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.