[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hey kerels ;o) rustig aan ;o) ik ga offline op pagina 21 ... kom terug op pagina 23 met bijna geheel poule A gespeeld met al enkele belangrijke uitslagen en mogelijk al een duidelijke beslissing. ik werk aan de site update en geef jullie zo meteen al een nieuwe stand na "dag 1" van de tweede ronde, zoals we gelezen hebben tussen de regels komt Robbert08 dit weekend pas in actie door buitenlandse verplichtingen ;o) ...
tot zo voor de update !
tot zo voor de update !
http://users.telenet.be/VW-FIFA-TOUR/
Wauw ... check snel op de pagina naar de links van RONDE 2 A en RONDE 2 B ...
je zult er zien dat alles al goed opgeschoten is. ik heb een sterk vermoeden dat we dit weekend al snel zullen weten wie richting de finales mag gaan .....
als je nog niks deftig ziet staan op de pagina's gewoon eens rechtsklikken in het "mainframe" waar de tabel moet staat en op reload page drukken... de bestanden staan op een users.telenet.be account, deze staan er om gekend dat die graag in de cache kruipen van de pc en dat je daarom soms de laatste versie niet te zien krijgt
Wauw ... check snel op de pagina naar de links van RONDE 2 A en RONDE 2 B ...
je zult er zien dat alles al goed opgeschoten is. ik heb een sterk vermoeden dat we dit weekend al snel zullen weten wie richting de finales mag gaan .....
als je nog niks deftig ziet staan op de pagina's gewoon eens rechtsklikken in het "mainframe" waar de tabel moet staat en op reload page drukken... de bestanden staan op een users.telenet.be account, deze staan er om gekend dat die graag in de cache kruipen van de pc en dat je daarom soms de laatste versie niet te zien krijgt
Bedankt voor de snelle update, Lohocla!
Vermits ik nog maar 1 wedstrijd te spelen heb, lig ik er zo goed als uit :-(
Ben wel benieuwd naar wie de finale gaat spelen en winnen.
Ik kijk al uit naar het volgende tornooi (h)
Vermits ik nog maar 1 wedstrijd te spelen heb, lig ik er zo goed als uit :-(
Ben wel benieuwd naar wie de finale gaat spelen en winnen.
Ik kijk al uit naar het volgende tornooi (h)
Ik krijg de uitslagen en punten niet te zien. Weten jullie wat ik fout doe heb de pagina al een aantal keer gerefresht en heb ook al rechter muis frame opnieuw laden gedaan.
jochemslaats:
Ik krijg de uitslagen en punten niet te zien. Weten jullie wat ik fout doe heb de pagina al een aantal keer gerefresht en heb ook al rechter muis frame opnieuw laden gedaan.
normaal zou je alles te zien moeten krijgen, gewoon in de linker kolom op jouw poule klikken en dan in het midden venster rechts klikken en reload page zou het moeten doen. ik ben nu aan het kijken hoe ik dat kan voorkomen, maar dat lijkt nogal technisch te zijn, en ik ben nogal basic in html en al die andere zaken ;o)
Goed werk Lohocla, na mijn inziens ligt alles nog open. Er zijn nog een hoop belangrijke punten te verdelen. Morgen speel ik tegen Cavese in de middag, dat zal wel al een belangrijke tweestrijd worden voor een ticket na de finales.
Normaal zou het cache probleem op mijn site voorlopig opgelost zijn heb op elke pagina een commando doorgevoerd dat je pc het onding niet hoeft te onthouden, lekker amateuristisch maar als het werkt : "thanks to google" (a) (y)
het is geen grote site dus het herladen van een pagina bij elk bezoek zal wel geen grote invloed hebben op jouw surfverkeer ;o)))
het is geen grote site dus het herladen van een pagina bij elk bezoek zal wel geen grote invloed hebben op jouw surfverkeer ;o)))
Morgen (vrijdag) kan ik ook de hele dag wel tijd vrij maken voor een potje. Dit weekend wordt het een stuk lastiger voor mij om te spelen. PB'tje via het forum is het handigst, heb ook vaak genoeg mijn PS3 aanstaan zonder dat ik 'actief' ben. Zag bijv. later vanavond (tegen 22.30 uur) een berichtje op de PS3 van skirre-h dat ie al om 20.00 uur had gestuurd. Dat merk ik dus vaak niet op :) Een PB'tje via dit forum zie ik altijd via mijn e-mail binnenkomen die ik meestal de hele dag open heb staan. (y)
If you like sports, you will love Zweeler
Ik zie idd nu pas dat skirre-h mij ook een berichtje heeft gestuurd via de ps3 gelieve mij de volgende keer via vw een berichtje te sturen, want net als chef krijg ik die ook op mij mail binnen.
Zo twee slachtpartijen :d
SC Heerenveen - AA Gent 5-1
20' 1-0 Slagveer
23' 2-0 Bilal
31' 3-0 Bilal
45' 3-1 Privat
64' 4-1 Slagveer
78' 5-1 Eikrem
Volkomen kansloos in het openingshalfuur en de 3-0 geef ik ook nog eens knullig cadeau. Toch kreeg ik nog een sprankeltje hoop (met de nadruk op 'tje') vlak voor rust met de 3-1. Tweede helft kwam ik er iets beter in, maar zorgde een counter alsnog voor een vroegtijdige beslissing. Viel me nog mee dat ik na de wedstrijd zag dat het 'slechts' 9 om 6 schoten was. Voelde eerder als 15 om 6. Mark was dus in elk geval erg effectief.
AA Gent - SC Heerenveen 1-4
10' 1-0 El Ghanassy
45' 1-1 Finnbogason
55' 1-2 Finnbogason
64' 1-3 Finnbogason
76' 1-4 Bilal
Veel balbezit voor Heerenveen maar ik kreeg in de beginfase aardig wat goede kansen wat ook in de vroege voorsprong resulteerde. Ik kwam niet heel erg in de problemen totdat ik zelf enorm knullig uitverdedigde en Finnbogason de bal voor het intikken kreeg. Na 53 minuten De Roon een tweede gele kaart, maar dat werkte niet bepaald in mijn voordeel. Mark gebruikt ook z'n middenveld amper en schakelt continu snel om van verdediging naar aanval via vooral z'n snelle vleugels. En wederom erg effectief, echt complimenten voor hoe beheerst hij telkens in de zestien blijft en een vrije man weet te vinden. In deze wedstrijd was het 14 om 8 schoten in mijn voordeel dus.
SC Heerenveen - AA Gent 5-1
20' 1-0 Slagveer
23' 2-0 Bilal
31' 3-0 Bilal
45' 3-1 Privat
64' 4-1 Slagveer
78' 5-1 Eikrem
Volkomen kansloos in het openingshalfuur en de 3-0 geef ik ook nog eens knullig cadeau. Toch kreeg ik nog een sprankeltje hoop (met de nadruk op 'tje') vlak voor rust met de 3-1. Tweede helft kwam ik er iets beter in, maar zorgde een counter alsnog voor een vroegtijdige beslissing. Viel me nog mee dat ik na de wedstrijd zag dat het 'slechts' 9 om 6 schoten was. Voelde eerder als 15 om 6. Mark was dus in elk geval erg effectief.
AA Gent - SC Heerenveen 1-4
10' 1-0 El Ghanassy
45' 1-1 Finnbogason
55' 1-2 Finnbogason
64' 1-3 Finnbogason
76' 1-4 Bilal
Veel balbezit voor Heerenveen maar ik kreeg in de beginfase aardig wat goede kansen wat ook in de vroege voorsprong resulteerde. Ik kwam niet heel erg in de problemen totdat ik zelf enorm knullig uitverdedigde en Finnbogason de bal voor het intikken kreeg. Na 53 minuten De Roon een tweede gele kaart, maar dat werkte niet bepaald in mijn voordeel. Mark gebruikt ook z'n middenveld amper en schakelt continu snel om van verdediging naar aanval via vooral z'n snelle vleugels. En wederom erg effectief, echt complimenten voor hoe beheerst hij telkens in de zestien blijft en een vrije man weet te vinden. In deze wedstrijd was het 14 om 8 schoten in mijn voordeel dus.
If you like sports, you will love Zweeler