Online voetbalspel EredivisieGuru seizoen 2013-2014
Beste leden,
Een nieuw seizoen, 2 gepromoveerde clubs, 2 gedegradeerde clubs, groene voetbalvelden, witte voetballen én exact hetzelfde spel. Doe ook dit seizoen weer mee met Eredivisieguru.com en win het individuele klassement, het teamklassement of één van de 4 periodeprijzen.
In verband met onze nieuwe sponsor Unibet hebben we onze gehele database met alle spelers geleegd en zijn alle oude teams verwijderd. We starten dus met een schoon klassement, doe er je voordeel mee! Je kunt je vanaf nu weer alleen of als vriendenteam aanmelden om mee te dingen naar prachtige prijzen van top bookmaker Unibet!
Extra €5 freebet voor bestaande Unibet klanten
Bij het registreren vragen we éénmalig je Unibet account op te geven om een eventuele geldprijs makkelijk naar je over te maken. Met deze 'regel' kunnen we ook mogelijke valsspelers sneller uitsluiten van deelname, beter voor jou dus. Nieuwe Unibet klanten krijgen bij registratie een 50 euro bonus (NL) of 60 euro bonus (BE) bij aanmelding. Bestaande Unibet klanten krijgen bij deelname aan Eredivisieguru.com (tot en met september 2013) een gratis freebet van 5 euro aan hun account gekoppeld.
Meespelen?
Doe je ook dit seizoen weer mee? Ga naar eredivisieguru en meld je aan. Maak een eigen team aan en speel samen met je vrienden, collega's, buren of familie voor het 'teamklassement'. Spannend én leuk!
Vragen?
Heb je vragen over dit spel, stel ze dan in dit topic? Heb je nog geen team? Misschien kun jij hier je teamgenoten vinden!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
lexusflexus:
Eerste wedstrijd goed voor VW. veteranen!
3-0 lekkahhh
Eerste wedstrijd goed voor VW. veteranen!
3-0 lekkahhh
ga zo door :d
Heeft iemand nog een team ? of kan dat niet meer omdat het al begonnen is ?
Mooi begin voor de eindbazen only, Maarja 1 zwaluw maakt nog geen zomer, aanmelden bij een team kan nog altijd Remco ;-)
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
remco-afca:
In de spelregels van eredivisieGuru valt te lezen dat het na de eerste ronde van de Eredivisie nog gewoon mogelijk is om in te schrijven bij een team. Hiervoor heb je wel een teamcode nodig. Ik zou gewoon kijken of er in een team, waarvan de teamcode in dit topic staat nog plek vrij is. Of misschien dat een teamleider de code via de pm stuurt of in dit topic zet.
Toto Sigarenboer
brugesfan65:
Heb een team aangemaakt, wie wil meedoen join the team :p
Doelstelling : vooral voor het plezier :-$
Teamnaam : Brugesteam
Code : 69ADC1E1
Wilde me aanmelden, maar ben blijkbaar al lid...
'Je bent al lid van dit team'
hagele:
brugesfan65:
belgies teampie :-P
Geen slecht begin met 7 puntjes. Enkel de uitslag goed bij PEC-Feyenoord, dat verdient wel bonuspunten dacht ik zo ;-)
If you like sports, you will love Zweeler
Voor mij ook geen slecht begin met 10 puntjes.. kon alleeen beter.. bijna elke uitslag zat ik er net naast..
verybad65:
hagele:
brugesfan65:
Als reserve Belg pas ik daar wel bij dan ;)