Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online voetbalspel EredivisieGuru seizoen 2013-2014

Beste leden,

Een nieuw seizoen, 2 gepromoveerde clubs, 2 gedegradeerde clubs, groene voetbalvelden, witte voetballen én exact hetzelfde spel. Doe ook dit seizoen weer mee met Eredivisieguru.com en win het individuele klassement, het teamklassement of één van de 4 periodeprijzen.

In verband met onze nieuwe sponsor Unibet hebben we onze gehele database met alle spelers geleegd en zijn alle oude teams verwijderd. We starten dus met een schoon klassement, doe er je voordeel mee! Je kunt je vanaf nu weer alleen of als vriendenteam aanmelden om mee te dingen naar prachtige prijzen van top bookmaker Unibet!

Extra €5 freebet voor bestaande Unibet klanten
Bij het registreren vragen we éénmalig je Unibet account op te geven om een eventuele geldprijs makkelijk naar je over te maken. Met deze 'regel' kunnen we ook mogelijke valsspelers sneller uitsluiten van deelname, beter voor jou dus. Nieuwe Unibet klanten krijgen bij registratie een 50 euro bonus (NL) of 60 euro bonus (BE) bij aanmelding. Bestaande Unibet klanten krijgen bij deelname aan Eredivisieguru.com (tot en met september 2013) een gratis freebet van 5 euro aan hun account gekoppeld.

Meespelen?
Doe je ook dit seizoen weer mee? Ga naar eredivisieguru en meld je aan. Maak een eigen team aan en speel samen met je vrienden, collega's, buren of familie voor het 'teamklassement'. Spannend én leuk!

Vragen?
Heb je vragen over dit spel, stel ze dan in dit topic? Heb je nog geen team? Misschien kun jij hier je teamgenoten vinden!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 26-07-2013 15:49 Offtopic
in 26-07-2013 15:49 Offtopic
260 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
brugesfan65:
hagele:
verybad65:
hagele:
brugesfan65:
Heb een team aangemaakt, wie wil meedoen join the team :p
Doelstelling : vooral voor het plezier :-$
Teamnaam : Brugesteam
Code : 69ADC1E1

Wilde me aanmelden, maar ben blijkbaar al lid...
'Je bent al lid van dit team'

belgies teampie :-P

Als reserve Belg pas ik daar wel bij dan ;)

Nog maar eens een oproep, waar blijven al die belgjes of club brugge supporters die willen meespelen ??????
Zit nog steeds alleen in mijn ploegje :-(

Wat ben ik toch een kieken zeg, geef ik de verkeerde info door :-$
Naam team : Brugesfanteam
Code : 502E4A16
En nu maar toevoegen hé (y)
0 Vind ik leuk's
wanneer krijgen we de freebet ?
0 Vind ik leuk's
motje82:
wanneer krijgen we de freebet ?

Ik heb de vraag gisteren doorgestuurd aan contactpersoon van Unibet. Zodra ik hier antwoord hier op heb zal ik dit ook in het topic vermelden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ben geen Brugge fan, maar heb wel me aangesloten, nu pakte die de juiste code wel ;)
0 Vind ik leuk's
De. Mannen uit het noorden gaan hard 2de en 3de plek (h) , iemand van de crew die al wat heeft gehoord van bwin over shirt van vorig jaar?
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
psvjw:
Nieuw team: VW all stars
Teamcode :D947BF06

Zie nu pas dat er een smiley wordt gemaakt bij : D aan elkaar. Teamcode is dus D947BF06
Nog 8 plekken vrij
0 Vind ik leuk's
brugesfan65:
brugesfan65:
hagele:
verybad65:
hagele:
brugesfan65:
Heb een team aangemaakt, wie wil meedoen join the team :p
Doelstelling : vooral voor het plezier :-$
Teamnaam : Brugesteam
Code : 69ADC1E1

Wilde me aanmelden, maar ben blijkbaar al lid...
'Je bent al lid van dit team'

belgies teampie :-P

Als reserve Belg pas ik daar wel bij dan ;)

Nog maar eens een oproep, waar blijven al die belgjes of club brugge supporters die willen meespelen ??????
Zit nog steeds alleen in mijn ploegje :-(

Wat ben ik toch een kieken zeg, geef ik de verkeerde info door :-$
Naam team : Brugesfanteam
Code : 502E4A16
En nu maar toevoegen hé (y)

Nog steeds 5 vrije plaatsen :-)
0 Vind ik leuk's
Gister berichtje ontvangen op Unibet dat de Freebet bonus binnen is van EredivisieGuru. Veel plezier allemaal.
Gefeliciteerd met het verdienen van een €5 Risk Free Bet i.s.m. EredivisieGuru. Lees de bonusvoorwaarden, activeer deze bonus en speel vervolgens eenmalig zonder risico. Veel succes!
Ik wil de bovenstaande bonus en ik accepteer ook de bonusvoorwaarden.
Activeer
Published: 14-8-2013 17:04
0 Vind ik leuk's
losblancos:
Gister berichtje ontvangen op Unibet dat de Freebet bonus binnen is van EredivisieGuru. Veel plezier allemaal.
Gefeliciteerd met het verdienen van een €5 Risk Free Bet i.s.m. EredivisieGuru. Lees de bonusvoorwaarden, activeer deze bonus en speel vervolgens eenmalig zonder risico. Veel succes!
Ik wil de bovenstaande bonus en ik accepteer ook de bonusvoorwaarden.
Activeer
Published: 14-8-2013 17:04

Ik heb geen berichtje ontvangen? En ik speel ook mee met eredivisieguru.... Waar krijg je dit berichtje? Gewoon waar alle andere messages staan?
0 Vind ik leuk's
Zijn er nog andere mensen zoals losblancos die een berichtje van Unibet ontvangen hebben ivm. een Freebet bonus van EredivisieGuru?
Ook ik heb tot hiertoe nog niets ontvangen. Vinden we dit terug bij "Mijn berichten", "Bonusaanbiedingen" of toch nog elders?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.