Online voetbalspel EredivisieGuru seizoen 2013-2014
Beste leden,
Een nieuw seizoen, 2 gepromoveerde clubs, 2 gedegradeerde clubs, groene voetbalvelden, witte voetballen én exact hetzelfde spel. Doe ook dit seizoen weer mee met Eredivisieguru.com en win het individuele klassement, het teamklassement of één van de 4 periodeprijzen.
In verband met onze nieuwe sponsor Unibet hebben we onze gehele database met alle spelers geleegd en zijn alle oude teams verwijderd. We starten dus met een schoon klassement, doe er je voordeel mee! Je kunt je vanaf nu weer alleen of als vriendenteam aanmelden om mee te dingen naar prachtige prijzen van top bookmaker Unibet!
Extra €5 freebet voor bestaande Unibet klanten
Bij het registreren vragen we éénmalig je Unibet account op te geven om een eventuele geldprijs makkelijk naar je over te maken. Met deze 'regel' kunnen we ook mogelijke valsspelers sneller uitsluiten van deelname, beter voor jou dus. Nieuwe Unibet klanten krijgen bij registratie een 50 euro bonus (NL) of 60 euro bonus (BE) bij aanmelding. Bestaande Unibet klanten krijgen bij deelname aan Eredivisieguru.com (tot en met september 2013) een gratis freebet van 5 euro aan hun account gekoppeld.
Meespelen?
Doe je ook dit seizoen weer mee? Ga naar eredivisieguru en meld je aan. Maak een eigen team aan en speel samen met je vrienden, collega's, buren of familie voor het 'teamklassement'. Spannend én leuk!
Vragen?
Heb je vragen over dit spel, stel ze dan in dit topic? Heb je nog geen team? Misschien kun jij hier je teamgenoten vinden!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
briansvo:
RT
hollandian:
Al iets meer bekend over de €5 free bet?
Al iets meer bekend over de €5 free bet?
RT
In de activatiemail van EredivisieGuru staat :
In je Unibet-account vind je binnen termijn van 1 week de Risk Free Bonus terug. Als je deze aanvaard hebt, kan je je eerstvolgende weddenschap van 5 euro risicovrij plaatsen! Als je je weddenschap verliest, dan wordt je inzet automatisch terugbetaald in de vorm van bonusgeld.
Het valt mij op dat deze na een week bij mij ook nog niet in mijn Unibet account verschijnt om te activeren. Het kan zijn dat dit komt doordat ik al een andere bonus heb lopen echter weet ik dit niet zeker. Ik zal even na gaan vragen hoe de vork precies in de steel zit omtrent deze 5 euro freebet.
Ik ben ook wel benieuwd of anderen deze 5 euro freebet al wel hebben kunnen activeren. Door dit te weten kan de precieze oorzaak makkelijker achterhaald worden. In ieder geval komt die freebet er echt wel alleen vanwege de vakantietijd zal het antwoord mogelijk langer op zich laten wachten dan normaal. Zodra ik meer weet zal ik het in dit topic posten.
Toto Sigarenboer
Staat bij mij ook niet in m'n account,
M'n actieve bonus staat nog wel op 70% terwijl ik dat geld al heb verloren dus niet meer geldig is.
M'n actieve bonus staat nog wel op 70% terwijl ik dat geld al heb verloren dus niet meer geldig is.
Ik zoek nog een team :)
Had 7 punten in de eerste ronde.
Had 7 punten in de eerste ronde.
spartaan10:
Ik heb hier al reeds contact over opgenomen met Unibet. Zodra ik hier meer over weet post ik het hier in dit topic. Omdat het zomervakantie is kan het antwoord wat langer op zich laten wachten dan normaal.
Toto Sigarenboer
Waar blijven de Real shirtjesssssssssssss ? :( ;-)
visioen:
Als het aan voetbalwedden lag waren deze direct na de eindstand vorig seizoen opgestuurd. Bwin is hiermee zo traag en raar dat zij die niet gewoon samen met de andere uitgekeerde prijzen afgehandeld hebben. Het afhandelen van dit soort zaken gaat soms bij bookmakers zo traag. Net alsof er een reden voor is ofzo. Vonloite had laatst contact met Bwin opgenomen hierover dus ben ook benieuwd naar het antwoord hierop.
Toto Sigarenboer
visioen:
Dat worden echte klassieke shirts, als ze over 50 jaar worden opgestuurd...
Mijn specialiteit is de first to score bet!
hagele:
Als reserve Belg pas ik daar wel bij dan ;)
verybad65:
belgies teampie :-P
hagele:
Wilde me aanmelden, maar ben blijkbaar al lid...
'Je bent al lid van dit team'
brugesfan65:
Heb een team aangemaakt, wie wil meedoen join the team :p
Doelstelling : vooral voor het plezier :-$
Teamnaam : Brugesteam
Code : 69ADC1E1
Heb een team aangemaakt, wie wil meedoen join the team :p
Doelstelling : vooral voor het plezier :-$
Teamnaam : Brugesteam
Code : 69ADC1E1
Wilde me aanmelden, maar ben blijkbaar al lid...
'Je bent al lid van dit team'
belgies teampie :-P
Als reserve Belg pas ik daar wel bij dan ;)
Nog maar eens een oproep, waar blijven al die belgjes of club brugge supporters die willen meespelen ??????
Zit nog steeds alleen in mijn ploegje :-