Online voetbalspel EredivisieGuru seizoen 2013-2014
Beste leden,
Een nieuw seizoen, 2 gepromoveerde clubs, 2 gedegradeerde clubs, groene voetbalvelden, witte voetballen én exact hetzelfde spel. Doe ook dit seizoen weer mee met Eredivisieguru.com en win het individuele klassement, het teamklassement of één van de 4 periodeprijzen.
In verband met onze nieuwe sponsor Unibet hebben we onze gehele database met alle spelers geleegd en zijn alle oude teams verwijderd. We starten dus met een schoon klassement, doe er je voordeel mee! Je kunt je vanaf nu weer alleen of als vriendenteam aanmelden om mee te dingen naar prachtige prijzen van top bookmaker Unibet!
Extra €5 freebet voor bestaande Unibet klanten
Bij het registreren vragen we éénmalig je Unibet account op te geven om een eventuele geldprijs makkelijk naar je over te maken. Met deze 'regel' kunnen we ook mogelijke valsspelers sneller uitsluiten van deelname, beter voor jou dus. Nieuwe Unibet klanten krijgen bij registratie een 50 euro bonus (NL) of 60 euro bonus (BE) bij aanmelding. Bestaande Unibet klanten krijgen bij deelname aan Eredivisieguru.com (tot en met september 2013) een gratis freebet van 5 euro aan hun account gekoppeld.
Meespelen?
Doe je ook dit seizoen weer mee? Ga naar eredivisieguru en meld je aan. Maak een eigen team aan en speel samen met je vrienden, collega's, buren of familie voor het 'teamklassement'. Spannend én leuk!
Vragen?
Heb je vragen over dit spel, stel ze dan in dit topic? Heb je nog geen team? Misschien kun jij hier je teamgenoten vinden!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Graag bij een team dat bijna compleet is!
verybad65:
ik kan niet achter blijven zou ik zo zeggen :p
dus bij deze een team aangemaakt :d
vw veteranen :p code : 0266E33D
(y)
(y)
ik zit net te kijken er is nog 1plaatsjuh over
diegene die zich al aangemeld hebben van harte welkom (y)
verybad65:
verybad65:
(y)
(y)
zo team zit vol (y)
bij deze alle vw-teams suc6 en mag het beste team maar winuhhhhh :p
Net aangemeld, mocht er ergens nog een plekje zijn laat het maar even weten.
ik ben ook aangemeld.Wie wil er nog een belg in zn team :p
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik heb ook een team gestart: VW TOPPERS
Code: FE131D7F
Code: FE131D7F
Na een week wachten heb ik geen freebet ontvangen op Unibet??
Ik ook nog niet stephan.. Maar niemand reageert op deze vragen..
komt wel goed denk ik dan ;o)
vorig jaar was er op unibetfans.be ook de pronostiek, deze is er dit jaar ook nog maar is vaag uitgelegd op site, vorig jaar als je eindstand als pronostiek tot vlak voor de rust doorgaf via twitter en die was juist kreeg je 5€ bonus op unibet... had er vorig weekend 2 juist ... maar helaas nog geen gratis geld ook.... heb dat gisteren via live chat info over gevraagd .... doorgegeven aan bevoegde dienst die zal antwoorden per mail, mevrouw wist het niet ;o)
vorig jaar was er op unibetfans.be ook de pronostiek, deze is er dit jaar ook nog maar is vaag uitgelegd op site, vorig jaar als je eindstand als pronostiek tot vlak voor de rust doorgaf via twitter en die was juist kreeg je 5€ bonus op unibet... had er vorig weekend 2 juist ... maar helaas nog geen gratis geld ook.... heb dat gisteren via live chat info over gevraagd .... doorgegeven aan bevoegde dienst die zal antwoorden per mail, mevrouw wist het niet ;o)