Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3
Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
kortjuh:
Goed dat er een besluit is genomen.Ben ik nu eerste in de poule of ben ik nummer 2?
Verder zie ik dat in het schema nog staat dat Australië door iemand anders wordt bestuurt zou je dat misschien aan kunnen passen. (y)
wedden:
Vanwege een aantal problemen en beschuldigingen over en weer zie ik mij genoodzaakt om alle deelnemers die vanaf het begin in groep b zitten te royeren uit het toernooi.
1.Spanje - Bemelheerm-mstrcallipo
2.Nederland - dambo12312 - ps naam : dambo1231231
3.Chili - rutger133 : psn: ragnjar
De wedstrijden die zij gespeeld hebben komen te vervallen. Om de vaart een beetje in het toernooi te houden worden er geen wedstrijden vernieuw gespeeld. Iemand van de reservelijst mag zich aanmelden voor 1 land Chili, Nederland of Spanje en is rechtstreeks geplaatst voor de achtste finales. Ik zie de aanmelding als vervanger voor Chili, Nederland of Spanje hier in dit topic wel tegemoet.
Vanwege een aantal problemen en beschuldigingen over en weer zie ik mij genoodzaakt om alle deelnemers die vanaf het begin in groep b zitten te royeren uit het toernooi.
De wedstrijden die zij gespeeld hebben komen te vervallen. Om de vaart een beetje in het toernooi te houden worden er geen wedstrijden vernieuw gespeeld. Iemand van de reservelijst mag zich aanmelden voor 1 land Chili, Nederland of Spanje en is rechtstreeks geplaatst voor de achtste finales. Ik zie de aanmelding als vervanger voor Chili, Nederland of Spanje hier in dit topic wel tegemoet.
Goed dat er een besluit is genomen.Ben ik nu eerste in de poule of ben ik nummer 2?
Verder zie ik dat in het schema nog staat dat Australië door iemand anders wordt bestuurt zou je dat misschien aan kunnen passen. (y)
Beetje jammer dat ik nu de dupe ben van 2 mensen in mijn poule... wel wens ik jou veel succes kortjuh ( de enige vriendelijke en fair speler uit deze poule ) ;-) :)
wedden:
Ik zie op het profiel dat hij 5 mei om 00:07 voor het laatst online was dus mogelijk heeft hij die uitnodigingen net misgelopen. Ik heb hem ook nog een pm gestuurd en ga ervan uit dat hij snel wel online is en alles leest. Nog ev
en afwachten en kom hier later nog op terug.
korabzon:
Ik heb Finland al paar dagen berichten gestuurd wanneer we kunnen spelen maar geen reactie op terug.
Ik heb Finland al paar dagen berichten gestuurd wanneer we kunnen spelen maar geen reactie op terug.
Ik zie op het profiel dat hij 5 mei om 00:07 voor het laatst online was dus mogelijk heeft hij die uitnodigingen net misgelopen. Ik heb hem ook nog een pm gestuurd en ga ervan uit dat hij snel wel online is en alles leest. Nog ev
en afwachten en kom hier later nog op terug.
Korabzon ik kan om 8uur. Wedden ik heb nog geen pm gehad?
Zwitserland - Frankrijk 4-2
waar Frankrijk op een 2-0 voorsprong kwam, werd in het vervolg van de wedstrijd duidelijk dat ook Frankrijk geen punten mee zou nemen uit het waldstadion, Frankrijk werd nog wel soms gevaarlijk op de counter maar de 4-2 was verdiend.
Frankrijk - Zwitserland 2-4
Zwitserland heer en meester deze wedstrijd, Kwamen op 4-0 voorsprong in Parc des Princes, en Frankrijk had geluk dat het niet nog verder werd afgestraft en ook nog 2 ere goaltjes kon maken voor eigen publiek
waar Frankrijk op een 2-0 voorsprong kwam, werd in het vervolg van de wedstrijd duidelijk dat ook Frankrijk geen punten mee zou nemen uit het waldstadion, Frankrijk werd nog wel soms gevaarlijk op de counter maar de 4-2 was verdiend.
Frankrijk - Zwitserland 2-4
Zwitserland heer en meester deze wedstrijd, Kwamen op 4-0 voorsprong in Parc des Princes, en Frankrijk had geluk dat het niet nog verder werd afgestraft en ook nog 2 ere goaltjes kon maken voor eigen publiek
Mag ik de plaats van Spanje innemen? ik stond op de reservelijst.. ik ben de komende dagen vrij en kan snel en fair spelen!
wedden:
Heb je een pm gestuurd
elpistopisto:
Mag ik de plaats van Spanje innemen? ik stond op de reservelijst.. ik ben de komende dagen vrij en kan snel en fair spelen!
Jij mag de plek van Spanje innemen aangezien jij de eerste bent die reageert. In ieder geval heb jij een toepasselijke avatar voor Spanje.
Toto Sigarenboer
elpistopisto:
Jij mag de plek van Spanje innemen aangezien jij de eerste bent die reageert. In ieder geval heb jij een toepasselijke avatar voor Spanje.
Het is nog wachten op de volgende wedstrijden en dan kunnen de achtste finales beginnen:
Griekenland - Schotland
Uruguay - Denemarken
Denemarken - Uruguay
Duitsland - Finland
Finland - Duitsland
Portugal - Finland
Finland - Portugal
Toto Sigarenboer
mick1880:
@ wedden :
Gisteren gespeeld:
Wales - Zwitserland 2-2
Zwitserland - Wales 4-0
@ wedden :
Gisteren gespeeld:
Wales - Zwitserland 2-2
Zwitserland - Wales 4-0
Is ook doorgevoerd en heb in vorige post de wedstrijden geplaatst die nog gespeeld moeten worden.
Toto Sigarenboer
Mijn controller van de PlayStation is kapot gegaan. Zet maar elke keer 3-0 voor mij tegenstanders
Dat is vervelend Boyd. Jij kan niet ergens even een controller lenen? Ik laat het nog even 1 dag open zodat jij toch nog even de tijd hebt om eventueel een nieuwe controller te regelen.
Toto Sigarenboer