Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3

Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 15-04-2014 12:48 Offtopic
in 15-04-2014 12:48 Offtopic
689 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Was inderdaad een leuke pot Arie ! De minst slechte verdediging heeft gewonnen. Succes in de finale

De troostfinale:

VS 1-2 Portugal
Helaas had ik geen camera om deze wedstrijd op te nemen..

In de 1e helft ging het aardig gelijk op zonder al te grote kansen. VS schoot werkelijk elke bal de diepte in en hoopte op de 2 snelle buitenspelers die dan vrij kon de komen voor de keeper waar Portugal juist alles voetballend deed. Na een min of 5 brak zo een kans aan alleen deze ging mis. Na 20 min zonder weinig kansen kreeg de VS weer zo een bal en die ging er nu wel in; 1-0. 10 minuten later was het echter alweer 1-1 ( Ben even vergeten hoe die ging).
In de 2 helft bleef de VS alle ballen lang spelen maar kwam er nu amper meer door. Portugal werd voetballend sterker en kreeg ook iets meer overwicht. De echte 100% kansen bleven echter bij beide partijen uit. Tot de 90ste min. Portugal kwam er nu wel door en de bal kwam in de 16 bij Cristiano met een man in ze rug wist hij hem op het verkeerde been te zetten, zijn verwoestende schot ging lat -> paal -> doellijn. Zelf kon ik het onmogelijk zien maar FIFA telde hem als een goal dus zal hij denk ik gezeten hebben.

Vond het een saaie troostfinale omdat er geen voetbal in zat, alle ballen werden meteen vooruit gepeerd. Ook moet je even een update doen/online teams instellen, want ik had een ander team nu.

VW bedankt voor het toernooi en de organisator ( weet even niet meer wie dat was ) hiervan. Was leuk om mee te doen ondanks idioten die zoiets willen verzieken omdat het om geld gaat. 2e toernooi nu en weer dingen geleerd die beter kunnen dus volgende x zijn alle kinderziektes eruit denk ik. Goed gedaan en de finalisten succes !!
0 Vind ik leuk's
[B]De Finale[/B]

In een uitverkocht stadion stonden Australië en Ivoorkust tegen over elkaar. Beide landen vochten zeer door de groeps- en knock-outfase en zodoende zijn zij de overgebleven twee landen. Australië zette vanaf het begin druk en kreeg wat kleine kansjes. Ivoorkust was het echter dat als eerste de trekker overhaalde middels een prachtig doelpunt van Yaya Touré. De 0-2 kwam vervolgens op naam van Bony met enig geluk. Australië liet zich niet uit het veld slaan en scoorde de aansluitingstreffer door een eigen doelpunt van Tioté. Meer kon de ploeg helaas ook niet uitrichten voor de manager. Het was duidelijk dat Ivoorkust het betere team was en nog voor rust zette Gervinho de 3-1 op het scorebord. Diezelfde Gervinho bepaalde ook de eindstand op 4-1. Er waren nog genoeg mogelijkheden om de score uit te breiden, maar dat liet Ivoorkust na en ook voor Australië had er nog een doelpuntje ingezeten. Desondanks bleef het bij deze 4-1 eindstand. Dit betekent dat Ivoorkust zich onder leiding van Arie07 zich tot kampioen mag kronen van dit Fifa WK toernooi!!

Australië - [B]Ivoorkust[/B] : 1-4
17e minuut: 0-1 Yaya Touré
19e minuut: 0-2 Wilfried Bony
32e minuut: 1-2 Cheikh Tioté (ED)
45e minuut: 1-3 Gervinho
59e minuut: 1-4 Gervinho

Kortjuh, goed gespeeld en succes met de prijs! VW-Crew en Wedden bedankt voor het organiseren van dit toernooi. Precies wat Mokum ook zegt dat er altijd idioten zijn die het willen verzieken, maar ik denk dat we uiteindelijk toch kunnen spreken van een geslaagd toernooi!
0 Vind ik leuk's
Proficiat heren! Bedankt aan iedereen, op de verziekers na, voor dit leuke tornooi. Ik hoop dat er snel een nieuw tornooi komt. Misschien wel nadenken over gelijke ploegen dan. (y)
0 Vind ik leuk's
arie07:
[B]De Finale[/B]

Australië - [B]Ivoorkust[/B] : 1-4
17e minuut: 0-1 Yaya Touré
19e minuut: 0-2 Wilfried Bony
32e minuut: 1-2 Cheikh Tioté (ED)
45e minuut: 1-3 Gervinho
59e minuut: 1-4 Gervinho

Nogmaals gefeliciteerd Arie verdiend gewonnen (y)
0 Vind ik leuk's
Komt er nog een toernooi?
Bij deze voor het volgende toernooi vast aangemeld !
KAn ik ook niet gelaat komen :p
0 Vind ik leuk's
Wedden en VW-Crew, hoe en wanneer kan ik mijn prijzengeld op mijn account verwachten?
0 Vind ik leuk's
arie07:
Wedden en VW-Crew, hoe en wanneer kan ik mijn prijzengeld op mijn account verwachten?

Stuur VonLoite even je Bwin gebruikersnaam, dan kunnen we deze doorgeven en heb je uiterlijk volgende week je prijs binnen. Gefeliciteerd!!!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Gefeliciteerd, dan heb ik van de winnaar verloren, maakt het altijd minder zuur :P
0 Vind ik leuk's
De top 3 kan mij een pm sturen met hun gebruikersnaam bij Bwin. Ik regel de rest. Bedankt allemaal voor het spelen. Dit topic sluiten we bij deze.

0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.