Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3

Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 15-04-2014 12:48 Offtopic
in 15-04-2014 12:48 Offtopic
689 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Had inderdaad aangegeven aan Mick dat ik maandagavond/dinsdag tijd zou hebben. Raar dat het zo gaat dan, Mick succes verder!
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Had inderdaad aangegeven aan Mick dat ik maandagavond/dinsdag tijd zou hebben. Raar dat het zo gaat dan, Mick succes verder!

Als je wil spelen we vanavond nog?
0 Vind ik leuk's
Mokum wint na 2 keer gelijk te spelen met 2-1 van Wales en speelt de halve finale. Succes verder
0 Vind ik leuk's
Sportief!

Eerste 2 potjes kreeg ik in de respectievelijk 86ste en 90ste min de gelijk maker om de oren, maar 3 maal is scheepsrecht. In mijn ogen had ik iets meer recht op de 3 punten dit potje maar gelijk had ook zomaar weer gekund.
0 Vind ik leuk's
Sportief van Mick inderdaad om toch nog de kwartfinale te spelen. Hierdoor heb ik dus een nieuwe tegenstander. Het plan is om morgen rond half 5 / 5 uur tegen Mokum te spelen voor de halve finale. De uitslag van die wedstrijd zal dus ook snel bekend zijn!
0 Vind ik leuk's
Goed dat die mick eruit ligt, na 5 keer onsportief en kinderachtig te doen verdient hij een award omdat hij een wedstrijd op een volwassen manier heeft kunnen uitspelen!
0 Vind ik leuk's
Totaal geen onsportief gedrag meegemaakt met Mick. Eerste 2 potjes gelijk er was niks aan de hand. Geen nare berichten alleen maar sportief. Toen de deadline was verstreken voor mij heeft die zelf aangeboden om alsnog te spelen. Alle respect voor Mick dus
0 Vind ik leuk's
anderlecht10112:
Goed dat die mick eruit ligt, na 5 keer onsportief en kinderachtig te doen verdient hij een award omdat hij een wedstrijd op een volwassen manier heeft kunnen uitspelen!

Als mick onsportief was zat hij nu nog in het toernooi, wat wel onsportief is is het erover zeiken op 't forum.
0 Vind ik leuk's
-
anderlecht10112:

Waar moei jij je eigenlijk mee? Je kent mij niet, hebt nog nooit met mij een gesprek gevoerd en oordeelt over mij louter omdat ik Antwerpsupporter ben. Doe normaal en gedraag je hier volwassen of rot op kerel.
0 Vind ik leuk's
[B]Ivoorkust [/B] - Portugal : 5-4

De halve finale verliep in zeer doelpuntrijke wedstrijd. Bruno Alves zette Portugal al snel op 1-0 waarna Doumbia de 1-1 aantekende. Daarna was Cristiano Ronaldo tweemaal zeer trefzeker en stond er een 3-1 score op het bord. Ivoorkust leek het kwijt te zijn, maar gaf de moed niet op. Nog voor rust werd de tussenstand van 3-3 bereikt. Na rust kwam opnieuw Portugal langs zij via Ronaldo, maar toch kon de ploeg de overwinning niet naar zijn hand slepen. Bony en Gervinho maakten de 4-4 en 5-4 waardoor Ivoorkust zich kwalificeert voor de finale!!

Goed gespeeld Mokum, was een leuke pot. Succes in de troostfinale!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.