Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3

Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 15-04-2014 12:48 Offtopic
in 15-04-2014 12:48 Offtopic
689 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
rutger133:
kortjuh:
wedden:
Vanwege een aantal problemen en beschuldigingen over en weer zie ik mij genoodzaakt om alle deelnemers die vanaf het begin in groep b zitten te royeren uit het toernooi.
1.Spanje - Bemelheerm-mstrcallipo
2.Nederland - dambo12312 - ps naam : dambo1231231
3.Chili - rutger133 : psn: ragnjar
De wedstrijden die zij gespeeld hebben komen te vervallen. Om de vaart een beetje in het toernooi te houden worden er geen wedstrijden vernieuw gespeeld. Iemand van de reservelijst mag zich aanmelden voor 1 land Chili, Nederland of Spanje en is rechtstreeks geplaatst voor de achtste finales. Ik zie de aanmelding als vervanger voor Chili, Nederland of Spanje hier in dit topic wel tegemoet.

Goed dat er een besluit is genomen.Ben ik nu eerste in de poule of ben ik nummer 2?
Verder zie ik dat in het schema nog staat dat Australië door iemand anders wordt bestuurt zou je dat misschien aan kunnen passen. (y)

Beetje jammer dat ik nu de dupe ben van 2 mensen in mijn poule... wel wens ik jou veel succes kortjuh ( de enige vriendelijke en fair speler uit deze poule ) ;-) :)

Thanks Rutger zal de eer proberen hoog te houden van groep B
0 Vind ik leuk's
Is het trouwens niet een beetje gek dat mensen van de reservelijst zomaar het team kunnen 'kiezen' en ook de volgorde niet wordt aangehouden? Lijkt er op dit moment meer op dat je in het voordeel bent als je op de reservelijst staat, dan dat je direct een team krijgt toegewezen.
0 Vind ik leuk's
Dat was nou eenmaal zo ingesteld omdat een aantal die op de reservelijst niks van zich lieten horen. De meeste teams zijn in volgorde ingenomen. Doordat er erg veel problemen waren in Groep B waren mocht iemand van de reservelijst een team innemen. Diegene heeft mazzel, anders schiet het toernooi niet op en morgen moeten alle groepswedstrijden afgerond zijn. Om die wedstrijden voor morgen te spelen lijkt mij een onmogelijke zaak.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
Jij mag de plek van Spanje innemen aangezien jij de eerste bent die reageert. In ieder geval heb jij een toepasselijke avatar voor Spanje.

Geweldig! ik kijk er naar uit!
0 Vind ik leuk's
Uruguay wanneer kun je de wedstrijden spelen???
0 Vind ik leuk's
heijnsie:
Uruguay wanneer kun je de wedstrijden spelen???

Mocht Unibet morgen na 18:00 nog niet geantwoord hebben dan win jij automatisch met 3-0. Zoals eerder te lezen valt moet morgen de groepsfase afgerond zijn.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Jammer dat het zo moet. Nu ben ik de dupe van het feit dat ik al wel mijn wedstrijden tegen Uruguay heb gespeeld. Voelt onrechtvaardig omdat heijnsie zo ook nog eens een boost voor zijn doelsaldo krijgt. Het onderlinge doelsaldo was ook nog eens in mijn voordeel. :-(
0 Vind ik leuk's
Ik heb al de hele week contact met heijnsie alleen komt het bij beide steeds niet uit. Dus zal het vandaag of morgen worden.
0 Vind ik leuk's
@NHLpickswin voor de beste gratis NHL tips
lucky lanciano kan je vanmiddag?
0 Vind ik leuk's
ander speel ik wel voor body153, heb vandaag de tijd :)
als het mag van wedden,
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.