Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3

Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 15-04-2014 12:48 Offtopic
in 15-04-2014 12:48 Offtopic
689 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ecuador - Zwitserland 3-3
Mooie pot, al duurde het wel even voordat ik wakker was en keek toen al tegen een 3-0 achterstand aan;p
Volgende pot wordt ook zo snel mogelijk gespeeld!
0 Vind ik leuk's
jvdb10:
Ecuador - Zwitserland 3-3
Mooie pot, al duurde het wel even voordat ik wakker was en keek toen al tegen een 3-0 achterstand aan;p
Volgende pot wordt ook zo snel mogelijk gespeeld!

Klopt, jammer dat je alleen mn doorgebroken speler moest neerhalen haha. Zonde dat ik met mijn team geen voorsprong kan verdedigen, maar een gelijkspel is gewoon terecht.
0 Vind ik leuk's
Vanwege een aantal problemen en beschuldigingen over en weer zie ik mij genoodzaakt om alle deelnemers die vanaf het begin in groep b zitten te royeren uit het toernooi.
1.Spanje - Bemelheerm-mstrcallipo
2.Nederland - dambo12312 - ps naam : dambo1231231
3.Chili - rutger133 : psn: ragnjar
De wedstrijden die zij gespeeld hebben komen te vervallen. Om de vaart een beetje in het toernooi te houden worden er geen wedstrijden vernieuw gespeeld. Iemand van de reservelijst mag zich aanmelden voor 1 land Chili, Nederland of Spanje en is rechtstreeks geplaatst voor de achtste finales. Ik zie de aanmelding als vervanger voor Chili, Nederland of Spanje hier in dit topic wel tegemoet.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
huh? nee dit is niet eerlijk..
hoe komt het dan dat ik 2 wedstrijd op een correcte manier heb kunnen spelen?
En tegen Rutger lukt het niet?
Hij heeft nota bene nog geen enkele wedstrijd afgewerkt.
Ik wil hem gerust een nieuwe kans spelen om op een eerlijke manier een wedstrijd af te handelen
0 Vind ik leuk's
bemelheerm:
huh? nee dit is niet eerlijk..

Er kwamen constant problemen uit groep B en omdat het niet bewijzen valt wie gelijk had zie ik mij genoodzaakt om deze stappen te ondernemen. Ik kan niet alles 100% bewijzen maar het staat vast dat alle onrust uit deze groep komt. Dat er nu mogelijk iemand onterecht uit het toernooi verdwijnt is niet anders. Ik heb het liever zo dan dat ik het toernooi voor iedereen af moet breken voor een paar onruststokers.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Geef Rutger dan maar 2 keer een 0-3 overwinning..
0 Vind ik leuk's
Eindelijk, een wijs besluit wedden er zal vast iemand onterrecht verwijderd zijn maar dat is dan niet anders ik zeg op naar de achtste finale is er al een schema voor de 8e finale? Met de namen van de teams die door zijn?
0 Vind ik leuk's
bakkertje999:
Eindelijk, een wijs besluit wedden er zal vast iemand onterrecht verwijderd zijn maar dat is dan niet anders ik zeg op naar de achtste finale is er al een schema voor de 8e finale? Met de namen van de teams die door zijn?

Er is al wel een schema alleen nog niet alle landen staan vast. Zodra ik alle uitslagen binnen heb gekregen zal ik de loting van de achtste finales plaatsen met alle namen erbij.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Deze wedstrijden heb ik nog geen uitslagen van binnengekregen.
Groep C
Schotland - Griekenland
Griekenland - Schotland
Groep D
Uruguay - Denemarken
Denemarken - Uruguay
Groep E
Zwitserland - Ecuador
Wales - Zwitserland
Zwitserland - Wales
Groep G
Duitsland - Finland
Finland - Duitsland
Portugal - Finland
Finland - Portugal
Zodra deze binnen zijn dan kan er begonnen worden aan de achtste finales.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Groep C
1. Ivoorkust ( 6 ) 10 ptn 15 - 6 (+9)
2. Colombia ( 6 ) 13 ptn 17 - 8 (+9)
3. Schotland ( 4 ) 3 ptn 6 - 10 (-4)
4. Griekenland ( 4 ) 0 ptn 1 - 15 (-14)
Colombia - Ivoorkust : 2-2
Ivoorkust - Colombia : 2-1
Griekenland - Colombia 1-2
Colombia - Griekenland 5-0
schotland - Colombia: 2-4
Colombia - schotland: 3-1
Schotland - Ivoorkust 2-1
Ivoorkust - Schotland 2-1
Griekenland - Ivoorkust: 0-5
[B]Ivoorkust - Griekenland: 3-0[/B]
Zo ziet de stand er bij ons nu uit Wedden. De dikgedrukte wedstrijd is nog niet toegevoegd in jou stand. Wat Schotland en Griekenland nog gaan doen weet ik niet, maar Griekenland heeft mij een bericht gestuurd dat hij het wel best vond en dus hebben we de tweede wedstrijd een 3-0 uitslag neergezet. Laat de volgende ronde maar komen! :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.