Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK Subleague Unibet FC

Hi allemaal,
zoals bij velen van jullie wel bekend is kun je bij Expert fc meedingen naar prijzen door je voorspellingen op te geven voor de wekelijkste voetbalcompetities. Unibet heeft voor het EK ook een spel uitgebracht en ze delen ook een prijs uit voor grootste subleague. De grootste subleague wint voor ieder lid een bedrag dat mag worden ingezet op de EK -finale.
Het leek mij een leuk idee om een voebalwedden subleague te maken en proberen te grootste te worden! Niet geschoten is altijd mis toch?
Login
VWEK (met hoofdletters)
Password
vwek (kleine letters)
ik zou zeggen, meld je aan iedereen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrbmoors in 3-05-2012 01:19 Offtopic
in 3-05-2012 01:19 Offtopic
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kom op meer aanmeldingen!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Als we nu elks een 2de account aanmaken voor een vriend,familielid,... :d :d
0 Vind ik leuk's
Vincent en RBMoors gaan lekker (y)
Vullen jullie ook elke dag de wedstrijd van de dag in? Tellen deze punten ook mee?
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Vincent en RBMoors gaan lekker (y)
Vullen jullie ook elke dag de wedstrijd van de dag in? Tellen deze punten ook mee?

Geen idee.. Ik vul het niet dagellijks in..
0 Vind ik leuk's
Jaja, ik sta toch 10e in de leageu, net een plekje boven Vincent :d .
0 Vind ik leuk's
Ik ging lekker, veel wedstrijden goed. Alleen ben te optimistisch geweest over nederland. Heb ze als kampioen ik ga dus alleen maar meer dalen
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.