EK Subleague Unibet FC
Hi allemaal,
zoals bij velen van jullie wel bekend is kun je bij Expert fc meedingen naar prijzen door je voorspellingen op te geven voor de wekelijkste voetbalcompetities. Unibet heeft voor het EK ook een spel uitgebracht en ze delen ook een prijs uit voor grootste subleague. De grootste subleague wint voor ieder lid een bedrag dat mag worden ingezet op de EK -finale.
Het leek mij een leuk idee om een voebalwedden subleague te maken en proberen te grootste te worden! Niet geschoten is altijd mis toch?
Login
VWEK (met hoofdletters)
Password
vwek (kleine letters)
ik zou zeggen, meld je aan iedereen!
zoals bij velen van jullie wel bekend is kun je bij Expert fc meedingen naar prijzen door je voorspellingen op te geven voor de wekelijkste voetbalcompetities. Unibet heeft voor het EK ook een spel uitgebracht en ze delen ook een prijs uit voor grootste subleague. De grootste subleague wint voor ieder lid een bedrag dat mag worden ingezet op de EK -finale.
Het leek mij een leuk idee om een voebalwedden subleague te maken en proberen te grootste te worden! Niet geschoten is altijd mis toch?
Login
VWEK (met hoofdletters)
Password
vwek (kleine letters)
ik zou zeggen, meld je aan iedereen!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Maar wat is nou de bedoeling van het expert fc? Dat ontgaat mij een beetje. Zoveel mogelijk wedstrijden met z'n allen goed voorspellen?
Thank you Basedgod
Er word een prijs uitgekeerd voor grootste subleague, dus gaat puur om het aantal leden dat we hebben bij t begin van het EK
bbb-unit:
Haha fraudeert met een d.
Iedereen kan wel eens een taalfoutje maken.
Maar ipv daarop te letten, ben jij al ingeschreven voor deze sub-league ??????
(y) (y)
bbb-unit:
Wat zeggie?
Retarded gambler
[quote]
Ik ben heel benieuwd naar de reactie van de klantenservice. Mocht het allemaal legaal zijn wat die Litouwse subleague doet dan wordt het nog vol aan de bak om wel de 1ste plek te pakken. Van welke site is die Litouwse subleague trouwens ?
[quote]
Misschien een goed idee om in de volgende "newsletter"van Voetbalwedden een mooie grote oproep te doen naar bijkomende spelers voor onze sybleague, want ik zou toch graag hebben dat we op de eerste plaats eindigen. (y) (y) (y)
Er is afgelopen vrijdag nog een nieuwsbrief de deur uitgegaan waarin ook deze EK subleague vermeld staat. En ben ook wel benieuwd of dat ene team nu wel volgens de spelregels speelt of niet.
Ik ben heel benieuwd naar de reactie van de klantenservice. Mocht het allemaal legaal zijn wat die Litouwse subleague doet dan wordt het nog vol aan de bak om wel de 1ste plek te pakken. Van welke site is die Litouwse subleague trouwens ?
[quote]
Misschien een goed idee om in de volgende "newsletter"van Voetbalwedden een mooie grote oproep te doen naar bijkomende spelers voor onze sybleague, want ik zou toch graag hebben dat we op de eerste plaats eindigen. (y) (y) (y)
Er is afgelopen vrijdag nog een nieuwsbrief de deur uitgegaan waarin ook deze EK subleague vermeld staat. En ben ook wel benieuwd of dat ene team nu wel volgens de spelregels speelt of niet.
Toto Sigarenboer
draco:
bbb-unit:
Iedereen kan wel eens een taalfoutje maken. Maar ipv daarop te letten, ben jij al ingeschreven voor deze sub-league ?????? (y) (y) Haha fraudeert met een d.
Ja ik vond het een grappig foutje. Ik was een van de eersten die zich had ingeschreven (y) . :d
Spelfouten maken is menselijk, hecht ik niet zoveel waarde aan. (y) Zolang het maar begrijpelijk is. (h)
hoever staan we nu reeds ????
zover ik kan zien staan we nog steeds 40 "leden" achter op het (misschien vervalste) eerste team
is daar trouwens al iets meer over geweten ????
zover ik kan zien staan we nog steeds 40 "leden" achter op het (misschien vervalste) eerste team
is daar trouwens al iets meer over geweten ????
Dat zou wel jammer zijn, want iedereen heeft het in zijn e-mail gehad. Misschien had het beter bovenaan in de mail gezet kunnen worden maar goed. Wat niet lukt dat lukt niet.
-
Je moet niet kijken naar het aantal deelnemers in het algemeen in een poule, maar naar de deelnemers die ook een Unibet account hebben. Bij die sub league van 222 leden heeft meer dan de helft niet eens een Unibet account.