EK Subleague Unibet FC
Hi allemaal,
zoals bij velen van jullie wel bekend is kun je bij Expert fc meedingen naar prijzen door je voorspellingen op te geven voor de wekelijkste voetbalcompetities. Unibet heeft voor het EK ook een spel uitgebracht en ze delen ook een prijs uit voor grootste subleague. De grootste subleague wint voor ieder lid een bedrag dat mag worden ingezet op de EK -finale.
Het leek mij een leuk idee om een voebalwedden subleague te maken en proberen te grootste te worden! Niet geschoten is altijd mis toch?
Login
VWEK (met hoofdletters)
Password
vwek (kleine letters)
ik zou zeggen, meld je aan iedereen!
zoals bij velen van jullie wel bekend is kun je bij Expert fc meedingen naar prijzen door je voorspellingen op te geven voor de wekelijkste voetbalcompetities. Unibet heeft voor het EK ook een spel uitgebracht en ze delen ook een prijs uit voor grootste subleague. De grootste subleague wint voor ieder lid een bedrag dat mag worden ingezet op de EK -finale.
Het leek mij een leuk idee om een voebalwedden subleague te maken en proberen te grootste te worden! Niet geschoten is altijd mis toch?
Login
VWEK (met hoofdletters)
Password
vwek (kleine letters)
ik zou zeggen, meld je aan iedereen!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
wedden:
Ik ben heel benieuwd naar de reactie van de klantenservice. Mocht het allemaal legaal zijn wat die Litouwse subleague doet dan wordt het nog vol aan de bak om wel de 1ste plek te pakken. Van welke site is die Litouwse subleague trouwens ?
rbmoors:
Ik heb er een mailtje uitgedaan naar de klantenservice, ik zal de reactie met jullie delen als die binnnen is (Y)
Ik heb er een mailtje uitgedaan naar de klantenservice, ik zal de reactie met jullie delen als die binnnen is (Y)
Ik ben heel benieuwd naar de reactie van de klantenservice. Mocht het allemaal legaal zijn wat die Litouwse subleague doet dan wordt het nog vol aan de bak om wel de 1ste plek te pakken. Van welke site is die Litouwse subleague trouwens ?
Misschien een goed idee om in de volgende "newsletter"van Voetbalwedden een mooie grote oproep te doen naar bijkomende spelers voor onze sybleague, want ik zou toch graag hebben dat we op de eerste plaats eindigen. (y) (y) (y)
We staan momenteel 53 "leden" achter op het eerste team ( 113 tegen 60 van VW )
Dus nog heel wat te gaan.
Maak er maar 52 van. Ik ga me nu ook aanmelden (y)
ook aangemeld, teller staat nu op 64 zag ik...
groninge01:
zal zeer moeilijk worden om de eerste plaats nog te halen, we staan 50 leden achter op de eerste :s
er moeten hier toch nog 50 (liefst) meer leden zijn die willen en kunnen deelnemen ????
misschien ideetje om duidelijke oproep te plaatsen in de komende nieuwsbrief van Voetbalwedden ???
en waarom bijv niet de leden "lokken" met iets als : elk 10é lid dat bijtekent voor deze subleague krijgt Freebet van x € ????
veel tijd hebben we niet meer
Wel een vermelding in de komende nieuwsbrief waard ja :d al weet je niet hoeveel dat speelgeld is kan ook een euri zijn natuurlijk per persoon haha
-
Al een reactie terug die je met ons kunt delen RBMoors?
Wij kunnen u helaas geen informatie geven over de accounts die meedoen aan deze groep. Echter heb ik de Expert FC manager wel ingelicht over deze subleague en hij zal dat in de gaten gaan houden. Ik kan u wel garanderen dat wij geen prijzen/bonussen zullen uitkeren aan een groep die op welke manier dan ook fraudeerd.
Dit was de reactie die ik heb gekregen. Als iemand op welke manier dan ook leden kan werven, laat dit dan niet achterwege! We zijn zeker nog niet kansloos. Misschien ook met hulp van de VW Crew door misschien iets in de nieuwsbrief of homepage te verwerken
Dit was de reactie die ik heb gekregen. Als iemand op welke manier dan ook leden kan werven, laat dit dan niet achterwege! We zijn zeker nog niet kansloos. Misschien ook met hulp van de VW Crew door misschien iets in de nieuwsbrief of homepage te verwerken
rbmoors:
Ik zal morgen even vragen of er voor het EK nog een nieuwsbrief komt en of de EK subleague er eventueel ook een vermelding in kan krijgen. Zodra ik het antwoord weet zal ik dat hier posten.
Toto Sigarenboer