EK Subleague Unibet FC
Hi allemaal,
zoals bij velen van jullie wel bekend is kun je bij Expert fc meedingen naar prijzen door je voorspellingen op te geven voor de wekelijkste voetbalcompetities. Unibet heeft voor het EK ook een spel uitgebracht en ze delen ook een prijs uit voor grootste subleague. De grootste subleague wint voor ieder lid een bedrag dat mag worden ingezet op de EK -finale.
Het leek mij een leuk idee om een voebalwedden subleague te maken en proberen te grootste te worden! Niet geschoten is altijd mis toch?
Login
VWEK (met hoofdletters)
Password
vwek (kleine letters)
ik zou zeggen, meld je aan iedereen!
zoals bij velen van jullie wel bekend is kun je bij Expert fc meedingen naar prijzen door je voorspellingen op te geven voor de wekelijkste voetbalcompetities. Unibet heeft voor het EK ook een spel uitgebracht en ze delen ook een prijs uit voor grootste subleague. De grootste subleague wint voor ieder lid een bedrag dat mag worden ingezet op de EK -finale.
Het leek mij een leuk idee om een voebalwedden subleague te maken en proberen te grootste te worden! Niet geschoten is altijd mis toch?
Login
VWEK (met hoofdletters)
Password
vwek (kleine letters)
ik zou zeggen, meld je aan iedereen!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
84lange84:
Als je de VWsubleague aanklikt komt er een leeg scherm te staan idd, maar als je dan op het tabje TOTAAL klikt, ziejuh alle leden die meedoen.
Jep anders krijg je geen geld op je account ;)
sundayem:
Ik zit er wel in, maar ik kan de andere deelnemers niet zien
Geloof ik
Ik zit er wel in, maar ik kan de andere deelnemers niet zien
Geloof ik
Als je de VWsubleague aanklikt komt er een leeg scherm te staan idd, maar als je dan op het tabje TOTAAL klikt, ziejuh alle leden die meedoen.
noedels:
Oke thanks, heb me aangemeld voor de subleague. Moet je het account daar op de een of andere manier nog koppelen aan je Unibet account?
rbmoors:
http://www.expertfc.com/
Aanmelden bij die website, en gebruik dan voor inschrijving hetzelfde email adres als voor je bestaande unibet account! Groet
noedels:
hoe kom je bij dat spel terecht? zie het nergens staan op unibet maar ik zal er wel langs kijken..
hoe kom je bij dat spel terecht? zie het nergens staan op unibet maar ik zal er wel langs kijken..
http://www.expertfc.com/
Aanmelden bij die website, en gebruik dan voor inschrijving hetzelfde email adres als voor je bestaande unibet account! Groet
Oke thanks, heb me aangemeld voor de subleague. Moet je het account daar op de een of andere manier nog koppelen aan je Unibet account?
Jep anders krijg je geen geld op je account ;)
Waar staat dat kopje totaal dan?
Edit: Ik ziet het al, klik op wedstrijd v/d dag en je ziet de leden.
wedden:
Dat is nou eenmaal het recht van diegene die er als eerste bij is. Alle teamleden krijgen bij winst ook nog geld om in te zetten las ik. Er zullen vast een hoop teams mee gaan doen tijdens het EK kan zelf niet wachten tot het begint. Altijd weer mooie voetbaldagen tijdens ek/wk :)
draco:
Mooie prijs voor wie meegaat met deze subleague ( gratis geld om in te zetten op de finale EK 20102 ) maar blijkbaar een nog mooiere prijs voor wie de subleague opricht , nietwaar rbmoors (y) (y)
Mooie prijs voor wie meegaat met deze subleague ( gratis geld om in te zetten op de finale EK 20102 ) maar blijkbaar een nog mooiere prijs voor wie de subleague opricht , nietwaar rbmoors (y) (y)
Dat is nou eenmaal het recht van diegene die er als eerste bij is. Alle teamleden krijgen bij winst ook nog geld om in te zetten las ik. Er zullen vast een hoop teams mee gaan doen tijdens het EK kan zelf niet wachten tot het begint. Altijd weer mooie voetbaldagen tijdens ek/wk :)
Wij zijn toch één familie of niet??? Volgende keer helpen we weer een ander lid verder op VW, dat is toch de bedoeling van een familie.
En we beleven er weer samen lol aan met de kans op een beetje geld om te wedden.
MEER MOET DAT NIET ZIJN!!! ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
leonardo1965:
Wij zijn toch één familie of niet??? Volgende keer helpen we weer een ander lid verder op VW, dat is toch de bedoeling van een familie.
En we beleven er weer samen lol aan met de kans op een beetje geld om te wedden.
wedden:
draco:
Idd , 1 grote familie , het weze de "oprichter" gegund ( als hij nadien maar mooie foto's laat zien en verhalen schrijft hier ) en die (kleine) geldprijs om te spelen op de finale is dan ook mooi meegenomen (y) (y)
Ik zit erbij hoor! Laten we de grootste worden!
Tot nu zijn er 41 leden aangesloten bij de subleague. Ik zie dat er pas 3 leagues zijn waaronder de vwleague en nog 2 andere leagues met een paar personen. VW is dus de grootste!!
We zijn tot nu toe inderdaad ruim de grootste! Maar laat dit je vooral niet tegenhouden om je nog als nieuw lid aan te melden en mee te dingen naar freebets voor de EK-finale!
Leuk idee! Ik heb mij ook zojuist aangemeld.
Goed plan, ik ga meedoen! het is de bedenker zeker gegund ;)
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Zag net bij het kijken van de subleague tussenstand dat er een Unibet Staff Competition subleague was met binnen 1 dag 27 leden..
Ik neem aan dat deze niet meedingt naar de prijs voor grootste subleague :p
De subleague is ook niet aanklikbaar.
Ga zo door mensen met aanmelden!
Ik neem aan dat deze niet meedingt naar de prijs voor grootste subleague :p
De subleague is ook niet aanklikbaar.
Ga zo door mensen met aanmelden!
haha, we zijn groter dan unibet zelf :D,
ik zit er ook al een paar dagen leuk idee (kunnen wij een extra'tje winnen en jij een dikke extra, wat je zeker gegund is (y))
ik zit er ook al een paar dagen leuk idee (kunnen wij een extra'tje winnen en jij een dikke extra, wat je zeker gegund is (y))
Retarded gambler