Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Poker toernooi bij Bwin gewonnen, vraag over uitbetaling

Hallo, ik heb gister een toernooi gewonnen bij Bwin poker. Maar na de toernooi winst is het geld nog niet bijgeschreven op mijn account. Hier over al 2x een mail gestuurd maar nog geen reactie op gehad. Iemand hier al ooit last van gehad? En weet iemand of de klantenservice voortaan alleen in het Engels is of ook nog in het Nederlands, omdat Nederlands geen taal meer is die je kunt selecteren op Bwin.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjvdb10 in 1-10-2012 14:32 Offtopic
in 1-10-2012 14:32 Offtopic
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
milantimko:
Kijk eens bij je account > My poker, het kan zijn dat je het gewonne bedrag nog moet vrijspelen.

Heb gekeken, maar staat niks over nog vrij te spelen? Lijkt me ook vreemd als je gewoon een toernooi speelt en dat wint en dan die winst ineens nog vrij moet spelen om op je account te krijgen toch?
0 Vind ik leuk's
Ja bij mij was dat omdat ik freerolls speelde. Daarvoor moest ik 1pokerpoint halen om het bedrag vrij te spelen :)
Maar dan weet ik het ook niet :s
0 Vind ik leuk's
milantimko:
Ja bij mij was dat omdat ik freerolls speelde. Daarvoor moest ik 1pokerpoint halen om het bedrag vrij te spelen :)

Aah oke zo, nee ik heb bijna nooit freeroll's gespeeld, die waren altijd vol als ik mee wou doen;). Heb nu een bericht gehad dat ze het aan het onderzoeken zijn, dus het is even afwachten. Als ik maandag avond geen bericht heb maar weer is bericht eruit doen met maar weer dezelfde gegevens en printscreen. Toch bedankt!
0 Vind ik leuk's
jvdb10:
milantimko:

Aah oke zo, nee ik heb bijna nooit freeroll's gespeeld, die waren altijd vol als ik mee wou doen;). Heb nu een bericht gehad dat ze het aan het onderzoeken zijn, dus het is even afwachten. Als ik maandag avond geen bericht heb maar weer is bericht eruit doen met maar weer dezelfde gegevens en printscreen. Toch bedankt!

Zou niet te snel weer een bericht sturen. Snap dat je het zo snel mogelijk geregeld wilt hebben en dat is ook logisch, maar het kan misschien irritatie opwekken bij ze, waardoor ze minder behulpzaam kunnen zijn. Hoop voor je dat het goed komt!
0 Vind ik leuk's
jvdb10:
milantimko:

En al iets gehoord over je gewonnen bedrag?
Ben wel benieuwd waarom je het bedrag niet direct bijgeschreven kreeg :)
0 Vind ik leuk's
bwin heeft gewoon een nederlandse helpdesk overigens...... ik schreef in engels en kreeg meteen antwoord dat ik dit ook gewoon in het nederlands kan en mag doen.....mijn probleem werd snel verholpen overigens
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.