Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Poker toernooi bij Bwin gewonnen, vraag over uitbetaling

Hallo, ik heb gister een toernooi gewonnen bij Bwin poker. Maar na de toernooi winst is het geld nog niet bijgeschreven op mijn account. Hier over al 2x een mail gestuurd maar nog geen reactie op gehad. Iemand hier al ooit last van gehad? En weet iemand of de klantenservice voortaan alleen in het Engels is of ook nog in het Nederlands, omdat Nederlands geen taal meer is die je kunt selecteren op Bwin.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjvdb10 in 1-10-2012 14:32 Offtopic
in 1-10-2012 14:32 Offtopic
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik hoop dat je je geld terug krijgt, maar bwin staat niet bekend om de goede klantenservice.
Ze reageren traag en geven vaak niet het juiste antwoord, zodat je opnieuw moet mailen (n) (n)
Daarom speel ik bij een pure pokerroom dan bij een bookmaker
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
jvdb10:
onzemichael:
Gefeliciteerd :D mooi bedrag gewonnen?
Normaliter wordt het gewonnen bedrag meteen bijgestort bij je account. De buy-ins zijn namelijk voor aanvang al afgeschreven bij de deelnemers en in een potje gestopt. De winnaars krijgen hun deel, dus t geld zou er gewoon op moeten staan.
Gewoon even mailen, dan heb je sneller een reactie ( in het mooie Helmondse engels :p) of even free translation gebruiken :)

Dankjewel! Het was de moeite waard, de prijzenpot was $ 5490, dus het was wel een mooi bedrag wat voor de nr 1 klaar lag(nog steeds ligt;p). waren 549 deelnemers ('gegarendeerde' prijzenpot was $4000). Ik heb inderdaad al een mailtje gestuurd en hoop nu maar op een snelle reactie!

Dat heb je mooi voor elkaar !!!!
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
Ik hoop dat je je geld terug krijgt, maar bwin staat niet bekend om de goede klantenservice.
Ze reageren traag en geven vaak niet het juiste antwoord, zodat je opnieuw moet mailen (n) (n)

+1: Waarom in godsnaam poker spelen op Bwin?
Kan alvast zeggen waarom niet:
- Crappy toernooistructuren
- Slechte lay-out en amper customizable
- Slechte RB-value
- Slechte support
Wat poker betreft zijn er een paar goede opties:
1: Je bent een toernooispeler = Absoluut spelen op PokerStars, grootste minefields, grootste aanbod.
2: Je bent een cashgamespeler = Ga ergens op zoek naar een site met voldoende traffic en met een mooie RB-deall, let wel op met bepaalde RB-deals op bepaalde skins: vaak is het hoe kleiner de skin hoe mooier de deal, maar hoe groter het risico
Anyway, kon het niet laten dit even te posten :-)
Cheers
0 Vind ik leuk's
twouter:
thijspronk:

+1: Waarom in godsnaam poker spelen op Bwin?
Kan alvast zeggen waarom niet:
- Crappy toernooistructuren
- Slechte lay-out en amper customizable
- Slechte RB-value
- Slechte support
Wat poker betreft zijn er een paar goede opties:
1: Je bent een toernooispeler = Absoluut spelen op PokerStars, grootste minefields, grootste aanbod.
2: Je bent een cashgamespeler = Ga ergens op zoek naar een site met voldoende traffic en met een mooie RB-deall, let wel op met bepaalde RB-deals op bepaalde skins: vaak is het hoe kleiner de skin hoe mooier de deal, maar hoe groter het risico
Anyway, kon het niet laten dit even te posten :-)
Cheers

Voornamelijk omdat ik geen echte poker speler ben;) doe het meer eens in de zoveel tijd voor de lol.
En omdat ik op bwin nog wat geld had staan en bwin fijner vind om te pokeren als op unibet speel ik daar dan soms poker.
Voor de rest heb je natuurlijk gelijk dat als je veel of vaker poker speelt je hebt beste bij een gewone poker room kan spelen:)
0 Vind ik leuk's
De Bwin helpdesk is wel ver beneden het gewenste niveau van een bookmaker helpdesk. Heb nu al meerdere emails met precieze details van het toernooi gestuurd, de buy in, de tijd, het nummer van de uiteindelijke winnende hand. Maar ze antwoorden gewoon niet meer. 1 mailtje terug gekregen dat ze het na de juiste afdeling zouden sturen. Bellen zelf schiet niet heel erg op met mijn engels. Maar laat anders wel iemand bellen, want dit is niet wat ik gewend ben van bwin.
0 Vind ik leuk's
jvdb10:
De Bwin helpdesk is wel ver beneden het gewenste niveau van een bookmaker helpdesk. Heb nu al meerdere emails met precieze details van het toernooi gestuurd, de buy in, de tijd, het nummer van de uiteindelijke winnende hand. Maar ze antwoorden gewoon niet meer. 1 mailtje terug gekregen dat ze het na de juiste afdeling zouden sturen. Bellen zelf schiet niet heel erg op met mijn engels. Maar laat anders wel iemand bellen, want dit is niet wat ik gewend ben van bwin.

Erg vervelend dat je nog geen antwoord hebt ontvangen. Wacht even rustig af, je hebt alle bewijzen verzameld toch? Mail over een weekje er nog eens rustig achteraan, geduld is een schone zaak. Maar het blijft vervelend...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Man, Man, das klote zeg. IIG Gefeliciteerd met t winnen van dat toernooi.
Ik woon ook in helmond, dus als je hulp nodig hebt ask me via pm.
Succes met het halen van je geld.
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
jvdb10:

Erg vervelend dat je nog geen antwoord hebt ontvangen. Wacht even rustig af, je hebt alle bewijzen verzameld toch? Mail over een weekje er nog eens rustig achteraan, geduld is een schone zaak. Maar het blijft vervelend...

Ik blijf ook zeker geduldig maar heb wel het idee dat ik even moet laten weten dat er echt iets mis is gegaan en dat 1 mailtje teveel dan geen probleem is! Maar als ze nu niet reageren probeer ik het over een paar dagen weer en anders bel ik.
0 Vind ik leuk's
84lange84:
Man, Man, das klote zeg. IIG Gefeliciteerd met t winnen van dat toernooi.
Ik woon ook in helmond, dus als je hulp nodig hebt ask me via pm.
Succes met het halen van je geld.

Dankjewel! Ik zal het onthouden, bedankt voor de aangeboden hulp!
0 Vind ik leuk's
Kijk eens bij je account > My poker, het kan zijn dat je het gewonne bedrag nog moet vrijspelen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.