Wedtips van: Jeroenunibet81
Om de VW-tijdlijn niet vol te spammen en het geheel wat overzichtelijk te houden, heb ik besloten om mijn eigen topic te openen. Hieronder volgt mijn eerste tip:
Atletico FC - Boca Juniors: Boca Juniors EH +1 @2.35 (Guts, low)
Volgende week gaat een nieuw seizoen in de Colombiaanse Primera van start. Het is in zo'n eerste wedstrijd natuurlijk altijd aftasten, maar de odds kloppen in mijn ogen totaal niet. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Daarnaast werd Boca Juniors in de voorgaande twee onderlinge wedstrijden telkens als favoriet gezien (zie hier en hier). Ik wil daarom wel een klein gokje wagen op de 'bezoekers.'
https://www.flashscore.com/match/WMDdLQ0I/#match-summary
Denk je niet dat Ecuador daar kan gaan winnen ? Ze zijn gewoon van op deze hoogte te voetballen.
Ecuador is inderdaad favoriet, maar dat zie je ook terug aan de odds. Bolivia moet met Chumacero en Bejarano twee belangrijke spelers missen, maar heeft voorin wel de altijd gevaarlijke Moreno Martins rondlopen. Daarnaast eindigden de laatste twee onderlinge WK-kwalificatieduels in La Paz in een gelijkspel. Zelf laat ik deze wedstrijd links liggen, maar als je toch graag wat in wilt zetten zou ik het gelijkspel afdekken via een DNB/AH +0 of een X-Away win no bet.
Bucaramanga - Santa Fe: Bucaramanga AH +0 @3.70 (Unibet, low)
Laatste speelronde in de reguliere competitie van de Colombiaanse Primera A. Bucaramanga is al uitgespeeld, maar doet het met slechts twee nederlagen in negen thuiswedstrijden heel behoorlijk. Santa Fe is al zeker van deelname aan de playoffs, en zal hoogstwaarschijnlijk haar volledige basiself rust geven. Een verrassing is dus best mogelijk.
Rionegro Aguilas - Deportivo Cali: Rionegro Aguilas DNB @1.92 (Super high)
Dit is echt onbegrijpelijke megavalue - deze odd gaat crashen als een baksteen. Rionegro Aguilas moet namelijk in de laatste speelronde van de Colombiaanse Apertura een van de laatste tickets voor de playoffs in de wacht te slepen. Deportivo Cali is al verzekerd van deelname en zal dus hoogstwaarschijnlijk haar voltallige basiself sparen. Deze pick kun je vol spelen, want ik ben er voor 99,99% zeker van dat je hier straks een mooi slaatje uit kunt slaan via een surebet .
America de Cali - La Equidad: La Equidad @4.30 (Unibet, low)
Zelfde verhaal als hierboven. America de Cali is al geplaatst, terwijl La Equidad moet winnen om de playoffs te bereiken.
Verwacht je bij de pot van La Equidad ook dat je mogelijk winst kunnen behalen uit de cash out? Of zal deze odd niet gaan droppen?
Ik verwacht daar wel een drop, maar niet zo extreem als bij Rionegro Aguilas. Als ik de bookmaker was zou ik voor een odd van pakweg 3.00 hebben gekozen.
Is al aan het droppen!
La Equidad x2 voor 1.9 is wellicht ook interessant.
Klopt, heb ik ook gezet (nog aan 2.0 zelfs)