Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Jeroenunibet81

Om de VW-tijdlijn niet vol te spammen en het geheel wat overzichtelijk te houden, heb ik besloten om mijn eigen topic te openen. Hieronder volgt mijn eerste tip:



Atletico FC - Boca Juniors: Boca Juniors EH +1 @2.35 (Guts, low)

Volgende week gaat een nieuw seizoen in de Colombiaanse Primera van start. Het is in zo'n eerste wedstrijd natuurlijk altijd aftasten, maar de odds kloppen in mijn ogen totaal niet. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Daarnaast werd Boca Juniors in de voorgaande twee onderlinge wedstrijden telkens als favoriet gezien (zie hier en hier). Ik wil daarom wel een klein gokje wagen op de 'bezoekers.'

11 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 22-01-2020 02:20 Leden topics
in 22-01-2020 02:20 Leden topics
265 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

https://www.flashscore.com/match/WMDdLQ0I/#match-summary

Denk je niet dat Ecuador daar kan gaan winnen ? Ze zijn gewoon van op deze hoogte te voetballen.

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Ecuador is inderdaad favoriet, maar dat zie je ook terug aan de odds. Bolivia moet met Chumacero en Bejarano twee belangrijke spelers missen, maar heeft voorin wel de altijd gevaarlijke Moreno Martins rondlopen. Daarnaast eindigden de laatste twee onderlinge WK-kwalificatieduels in La Paz in een gelijkspel. Zelf laat ik deze wedstrijd links liggen, maar als je toch graag wat in wilt zetten zou ik het gelijkspel afdekken via een DNB/AH +0 of een X-Away win no bet.

2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Bucaramanga - Santa Fe: Bucaramanga AH +0 @3.70 (Unibet, low)


Laatste speelronde in de reguliere competitie van de Colombiaanse Primera A. Bucaramanga is al uitgespeeld, maar doet het met slechts twee nederlagen in negen thuiswedstrijden heel behoorlijk. Santa Fe is al zeker van deelname aan de playoffs, en zal hoogstwaarschijnlijk haar volledige basiself rust geven. Een verrassing is dus best mogelijk.

2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Rionegro Aguilas - Deportivo Cali: Rionegro Aguilas DNB @1.92 (Super high)


Dit is echt onbegrijpelijke megavalue - deze odd gaat crashen als een baksteen. Rionegro Aguilas moet namelijk in de laatste speelronde van de Colombiaanse Apertura een van de laatste tickets voor de playoffs in de wacht te slepen. Deportivo Cali is al verzekerd van deelname en zal dus hoogstwaarschijnlijk haar voltallige basiself sparen. Deze pick kun je vol spelen, want ik ben er voor 99,99% zeker van dat je hier straks een mooi slaatje uit kunt slaan via een surebet .

8 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

America de Cali - La Equidad: La Equidad @4.30 (Unibet, low)


Zelfde verhaal als hierboven. America de Cali is al geplaatst, terwijl La Equidad moet winnen om de playoffs te bereiken.

6 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Verwacht je bij de pot van La Equidad ook dat je mogelijk winst kunnen behalen uit de cash out? Of zal deze odd niet gaan droppen?

0 Vind ik leuk's

Ik verwacht daar wel een drop, maar niet zo extreem als bij Rionegro Aguilas. Als ik de bookmaker was zou ik voor een odd van pakweg 3.00 hebben gekozen.

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Is al aan het droppen!

1 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

La Equidad x2 voor 1.9 is wellicht ook interessant.

2 Vind ik leuk's

Klopt, heb ik ook gezet (nog aan 2.0 zelfs)

2 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.