Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Jeroenunibet81

Om de VW-tijdlijn niet vol te spammen en het geheel wat overzichtelijk te houden, heb ik besloten om mijn eigen topic te openen. Hieronder volgt mijn eerste tip:



Atletico FC - Boca Juniors: Boca Juniors EH +1 @2.35 (Guts, low)

Volgende week gaat een nieuw seizoen in de Colombiaanse Primera van start. Het is in zo'n eerste wedstrijd natuurlijk altijd aftasten, maar de odds kloppen in mijn ogen totaal niet. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Daarnaast werd Boca Juniors in de voorgaande twee onderlinge wedstrijden telkens als favoriet gezien (zie hier en hier). Ik wil daarom wel een klein gokje wagen op de 'bezoekers.'

11 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 22-01-2020 02:20 Leden topics
in 22-01-2020 02:20 Leden topics
265 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Zou je niet sowieso op Independiente inzetten? Staan aan 1.9x je inzet?

0 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

Update:

Deportivo Pereira zal toch gewoon met de gebruikelijke namen aantreden tegen Independiente Medellin.

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

The Strongest - Blooming: The Strongest AH -2 @2.50 (Unibet, medium)


Bij een overwinning op Blooming neemt The Strongest de koppositie weer over in de Boliviaanse LFPB. Blooming is eveneens bezig aan een prima seizoen, maar de bezoekers hebben het met het tropische Santa Cruz als thuisbasis altijd lastig in de ijle berglucht van La Paz. Daarnaast zijn de bezoekers pas afgelopen vrijdag weer begonnen met trainen, nadat zij eerder in staking waren gegaan vanwege achterstallige salarissen. In de laatste tien onderlinge ontmoetingen in het Estadio Hernando Siles was deze pick zeven keer winnend, twee keer void en slechts eenmaal fout.


Vermoedelijke opstellingen:

The Strongest: Daniel Vaca; Marvin Bejarano, Gonzalo Castillo, Eduardo Deniquel, Saúl Torres, Walter Veizaga, Raúl Castro, Willie Barbosa, Rudy Cardozo, Ramiro Vaca y Jeir Reinoso


Blooming: José Peñarrieta; Juninh Borges, Julio Pérez, Leonardo Urapuca, Walter Rioja, Helmut Gutiérrez, José Vargas, Rafinha, Eduardo Vaca, Fernando Arismendi y Nelson Orozco.


https://www.elderribador.com/noticias/el-rival-que-viene/the-strongest-vs-blooming-17913/

3 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Die zou ik nu niet meer spelen, Boem. De odd komt van boven de 2.00 af, plus Vinto maakt dit seizoen als promovendus haar debuut op het hoogste niveau.

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

San Jose - The Strongest: The Strongest @1.95 (Expekt, Betclic, medium)


The Strongest is in vorm en gaat aan de leiding in de Boliviaanse LFPB. Voornaamste reden voor deze pick zijn echter de vele problemen bij San Jose - GTST is er niets bij. Voor de uitwedstrijd tegen Vinto (5-0 nederlaag) van afgelopen weekeinde reisde de ploeg af met zowel de A-selectie als de Onder 15, waarbij pas op het laatste moment werd besloten om toch met de A-selectie aan te treden. Daarnaast ligt het bestuur overhoop met de gouverneur van Oruro, waardoor de club hoogstwaarschijnlijk zal uitwijken naar El Alto. Ook dat is overduidelijk in het voordeel van The Strongest, want El Alto is in principe een voorstad van La Paz.


https://eldeber.com.bo/futbol/bochorno-en-el-partido-entre-san-jose-y-municipal-vinto-desaparecen-los-carnes-y-los-jugadores-llega_210364

6 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

wordt natuurlijk door die prutsers van unibet weer niet aangeboden :(

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Nu wel maar odd slechts 1.45

0 Vind ik leuk's

Always Ready - Guabira: Always Ready EH -1 @2.65 (Bwin, medium)


Always Ready is een degelijke subtopper in de Boliviaanse LFPB. De ploeg behoort met zes overwinningen en een gelijkspel en een doelsaldo van +13 tot een van de allerbeste thuisteams van deze competitie. Always Ready profiteert namelijk met volle teugen van de ijle berglucht van El Alto, dat zich met 4.150 meter boven de zeespiegel de hoogste stad ter wereld mag noemen. Guabira komt uit het tropische Montero, niet ver van de grens met Brazilie, dus die gaan al snel naar adem happen. Beide teams kwamen elkaar in El Alto pas tweemaal tegen, maar die wedstrijden werden wel allebei overtuigend gewonnen door de thuisclub (4-0 en 6-0).

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op ma 30 nov. 2020, 11:22
2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Always Ready - Blooming: Always Ready AH -2 @3.40 (Unibet, medium)


Zelfde onderbouwing als voorgaande pick. Always Ready heeft het voordeel van de ijle berglucht van El Alto, iets waar Blooming uit het tropische Santa Cruz het altijd lastig mee heeft. Daarnaast zit er bij de thuisclub een nieuwe trainer op de bank (schokeffect?) en moeten de bezoekers het onder meer stellen zonder sterspeler Rafinha.

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op ma 7 dec. 2020, 03:48
6 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.