Wedtips van: Jeroenunibet81
Om de VW-tijdlijn niet vol te spammen en het geheel wat overzichtelijk te houden, heb ik besloten om mijn eigen topic te openen. Hieronder volgt mijn eerste tip:
Atletico FC - Boca Juniors: Boca Juniors EH +1 @2.35 (Guts, low)
Volgende week gaat een nieuw seizoen in de Colombiaanse Primera van start. Het is in zo'n eerste wedstrijd natuurlijk altijd aftasten, maar de odds kloppen in mijn ogen totaal niet. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Daarnaast werd Boca Juniors in de voorgaande twee onderlinge wedstrijden telkens als favoriet gezien (zie hier en hier). Ik wil daarom wel een klein gokje wagen op de 'bezoekers.'
Heerlijke tip! Thanx!
Patriotas - America de Cali: Patriotas AH +0.25 @1.89 (Unibet, Pinnacle, medium)
America de Cali is de verliezende finalist van de Apertura, maar moet deze Clausura met pas een overwinning uit acht duels nog op stoom raken. Patriotas is geen topploeg, maar is op eigen veld in de ijle berglucht van Tunja een lastige opponent. Afgelopen weekeinde won de ploeg met 1-0 van het veel sterker geachte Atletico Junior, dat na afloop klaagde over de slechte staat van de grasmat. Overigens ligt er ook value op een gelijkspel @2.95 bij Unibet. America de Cali heeft deze Clausura een abonnement op remises, en de voorgaande vier onderlinge ontmoetingen in het Estadio de la Independencia eindigden allemaal onbeslist.
VVV Venlo - Fortuna Sittard: Fortuna Sittard @2.90 (Unibet, low)
Deze odd staat volgens mij wat te hoog. VVV Venlo is met vier competitienederlagen op rij bezig aan een slechte reeks, en is vrijwel volledig afhankelijk van haar Griekse goaltjesdief. Fortuna Sittard is sinds de aanstelling van Ultee juist prima in vorm, en is als elftal veel verder.
Rionegro Aguilas - Independiente Medellin: Independiente Medellin AH +0 @2.48 (Unibet, high)
Volgens mij zijn beide teams meer elkaar gewaagd dan de bookmakers lijken te denken. Independiente behoort tot de Colombiaanse top, en zijn al zes competitieduels op rij ongeslagen (al eindigden de laatste vier duels in een gelijkspel). Rionegro Aguilas komt uit dezelfde regio, maar is veel kleiner en kan qua budget en spelersmateriaal niet tippen aan El Poderoso. Tot dusverre wisten Las Aguilas Doradas pas een competitieduel te winnen, dus de thuisclub heeft het dit seizoen ontzettend lastig. High stakes, omdat ik verwacht dat deze odd nog flink zal dalen.
Binacional - Sporting Cristal: Sporting Cristal AH -1 @2.14 (Unibet, medium)
Eerste speelronde van het nieuwe seizoen in de Peruaanse Liga 1. Vanwege corona worden alle wedstrijden zonder publiek in Lima gespeeld, dus het hoogtevoordeel van middenmotor Binacional (Juliaca, ruim 3.800 meter boven de zeespiegel) valt volledig weg. Sterker nog, deze situatie is in het voordeel van het uit Lima afkomstige Sporting Cristal. De ploeg veroverde vorig seizoen haar twintigste landstitel, en won in haar laatste oefenwedstrijd met maar liefst 5-0 van mede-eersteklasser Universidad San Martin.
https://twitter.com/LigaFutProf/status/1368984630469292035
https://elbocon.pe/futbol-peruano/descentralizado/sporting-cristal-le-gano-5-0-a-universidad-san-martin-en-un-juego-amistoso-nczd-noticia/?ref=ebr
Paraguay 22u30
https://ngl2003.blogabet.com/pick/34551191/club-12-de-octubre-club-cerro-porte-o
Club 12 de Octubre - Club Cerro Porteño
Club Cerro Porteño -1 AH (FT) @ 2.089 ft 0-2
Club Cerro Porteno zou dit moeten winnen omdat zij 1 van de sterkere ploegen zijn in Paraguay en Club 12 de Octobre wel 7 spelers missen .
Kun jij @jeroenunibet81 meer hierover zeggen?
Nu post deze blogger dat er 9 spelers zelfs out zijn voor 12 de Octubre
Heerlijke tip van Cristal, op 2.55 meegepakt bij betsson. Jeroen ik moet zeggen, je hebt kijk op de Zuid-Amerikaanse markt!
Bolivar - Montevideo Wanderers: Bolivar AH -1.5 @2.05 (Interwetten, medium)
Bolivar ging in de heenwedstrijd met 1-0 de boot in, en moet dus winnen. Belangrijkste reden voor deze pick is echter de ijle berglucht van La Paz, de hoogstgelegen hoofdstad ter wereld. Dat is iets waar de bezoekers uit Uruguay het ongetwijfeld moeilijk mee gaan krijgen. Daarnaast moesten minstens vijf spelers van de bezoekers vanwege positieve coronatesten in Montevideo blijven. Een van de spelers die deze return moet missen is Kevin Rolon, de matchwinner van vorige week.