Wedtips van: Jeroenunibet81
Om de VW-tijdlijn niet vol te spammen en het geheel wat overzichtelijk te houden, heb ik besloten om mijn eigen topic te openen. Hieronder volgt mijn eerste tip:
Atletico FC - Boca Juniors: Boca Juniors EH +1 @2.35 (Guts, low)
Volgende week gaat een nieuw seizoen in de Colombiaanse Primera van start. Het is in zo'n eerste wedstrijd natuurlijk altijd aftasten, maar de odds kloppen in mijn ogen totaal niet. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Daarnaast werd Boca Juniors in de voorgaande twee onderlinge wedstrijden telkens als favoriet gezien (zie hier en hier). Ik wil daarom wel een klein gokje wagen op de 'bezoekers.'
Ja, klopt. Excuus. Plus de kans dat Tigres bij Palmeiras de volle buit weet te pakken is natuurlijk ook vrij klein, dus zelfs bij een nederlaag blijft Bolivar hoogstwaarschijnlijk gewoon op de derde plaats staan.
Toch zie ik tegen deze odd wel brood in deze pick. Het hoogtevoordeel van spelen in La Paz is gigantisch, plus voor Boliviaanse clubs zijn de winstpremies natuurlijk zeer de moeite waard. Met de competitie in eigen land valt immers nauwelijks een boterham te verdienen.
Leones - Cartagena: Leones AH -1 @2.28 (Unibet, medium)
Atletico - Quindio: Quindio AH -0.5 (Unibet, low)
Dit weekeinde staat de voorlaatste speelronde in de Apertura van de Colombiaanse Primera B op het programma. Leones en Quindio zijn allebei nog niet zeker van deelname aan de play-offs, en spelen tegen teams die niets meer op het spel hebben staan. Quindio heeft in principe genoeg aan een punt, al betekent een hogere eindklassering een gunstiger speelschema in de play-offs.
Valledupar - Llaneros: Gelijkspel @2.79 (Pinnacle, low)
Beide teams liggen op koers voor de play-offs, en zolang Real San Andres niet weet te winnen bij Fortaleza zou een gelijkspel voor beide teams een gunstig resultaat betekenen.
Atletico Junior - Los Millonarios: Atletico Junior AH +0 @1.72 (Pinnacle, Unibet, medium)
Ik was aanvankelijk van plan om deze wedstrijd links te laten liggen, maar na de recente oddstijging voor de thuisclub zie ik toch wel value in deze weddenschap. Atletico Junior behoort samen met Atletico Nacional en Tolima tot het rijtje topfavorieten voor de landstitel. De Haaien beschikken over misschien wel de allerbeste selectie van de Primera A, al hangt deelname aan de playoffs met een achtste plaats aan een zijden draadje. De thuiswedstrijd tegen Los Millonarios moet dus hoe dan ook gewonnen worden. De bezoekers uit Bogota draaien een belabberde Apertura, maar hebben na een reeks van zes ongeslagen wedstrijden op rij toch weer wat kleur op de wangen gekregen. Dit weekend zijn echter alle links- en rechtsbacks afwezig vanwege schorsingen en blessures. Daarnaast hebben de hoofdstedelingen het met slechts drie overwinningen in de voorgaande 25 onderlinge ontmoetingen in het Metropolitano het altijd lastig in het tropische Barranquilla.
https://www.futbolred.com/futbol-colombiano/liga-betplay/millonarios-sin-laterales-en-la-nomina-presento-la-lista-de-jugadores-convocados-para-enfrentar-a-junior-126174
Union Magdalena - Valledupar: Valledupar AH +0.5 @2.60 (Pinnacle, high)
Onbegrijpelijke odd, die ik daarom fors speel. Dit is de laatste speelronde in de reguliere competitie van de Primera B. Union Magdalena is al verzekerd van de eerste plaats, en zal daarom vrijwel zeker met een B-elftal aantreden om haar basisspelers te sparen voor de playoffs. Valledupar is bij een zege eveneens verzekerd van de play-offs, al zou een gelijkspel wellicht ook voldoende kunnen zijn. Hoe dan ook staat deze odd veel te hoog.
Llaneros - Tigers: Llaneros AH -0.75 @2.20 (Unibet, high)
Llaneros valt met een negende plaats vooralsnog net buiten deelname aan de playoffs, maar heeft kwalificatie nog steeds in eigen hand omdat Bogota en Fortaleza in de laatste speelronde tegenover elkaar staan. Vanwege hun gunstige doelsaldo is een overwinning op het al uitgespeelde Tigres dus sowieso genoeg voor een top acht-klassering.
Zou leuk zyn indien je de dag erbij zet.
Ze spelen alle 2 zat 18u
Tigers of Tigres FC?😜
Spelen do ook nog een cupmatch tegen Deportiva Pereira
Bets waren top van afgelopen weekend, goed onderbouwd ook 👍🏼
Once Caldas - Deportivo Cali: Deportivo Cali DNB @1.57 (William Hill, medium)
Een relatief lage odd, maar omdat Deportivo Cali aan een gelijkspel genoeg heeft om zich te plaatsen voor de playoffs ga ik toch liever voor de DNB. Thuisclub Once Caldas is met een negende plaats eveneens nog in de race, maar de club uit Manizales moet vanwege corona maar liefst elf spelers missen.
https://www.futbolred.com/futbol-colombiano/liga-betplay/liga-betplay-atencion-once-caldas-confirma-11-positivos-coronavirus-covid-19-previo-duelo-vs-cali-126858
Pachuca - Necaxa: Necaxa AH +0.25 @1.93 (Bet365, low)
Laatste speelronde in de reguliere competitie van Mexico. Beide teams zijn al geplaatst voor de play-offs, dus dit is eigenlijk een soort van veredelde oefenwedstrijd. Pachuca wordt echter geteisterd door corona, want maar liefst 14 spelers zitten in quarantaine.
https://www.mediotiempo.com/futbol/liga-mx/pachuca-reporta-14-casos-coronavirus-incluido-seleccionado-erick-aguirre
Ik zag deze blogger hetzelfde tippen .inderdaad er zyn 5 covid afwezigen by Pachuca
https://ngl2003.blogabet.com/pick/32754211/cf-pachuca-impulsora-deportivo-necaxa
ft0-1👊
Bedankt @jeroenunibet81, flinke stake erop dus flinke winst. Weer een top tip💪