Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Timothy: Timmie's Tippies

Af en toe tips, met meestal uitgebreide redenering erbij.

Vooral speciale markets, zoals Specials bij Toto en Bingoal, player passes bij Bet365, player shots, balbezit, etc.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timmothy
Country flagtimmothy in 4-03-2021 15:29 Leden topics
in 4-03-2021 15:29 Leden topics
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Leuke funbet bij Bingoal voor de komende Eredivisie speelronde:

Alle uitteams winnen of spelen gelijk @1000.


edit: gedropt naar @750 maar nog steeds value want de faire odds zijn inmiddels gedaald naar ongeveer @475


Ik heb alle negen Away Double Chance odds genomen (grotendeels van Pinnacle, dus vrijwel de hoogste odds) en vermenigvuldigd, en dan kom je uit op ongeveer @600 (edit: inmiddels @475 zelfs). Dus @1000 is leuke value.

De Eredivisie is onvoorspelbaar en van alles kan gebeuren in 9 wedstrijden, en realistisch gezien heb je er slechts 8 nodig (want Ajax is een uitteam en is mega favoriet tegen RKC).

Bedenk ook dat er dit weekend geen publiek is in de Eredivisie, dus nadelig voor de thuisteams!


Als je de wedstrijden bekijkt, is het ook echt niet onmogelijk. Ik ga even langs de grootste obstakels, qua odds.


  1. PSV thuis tegen Vitesse, maar PSV mist bijna hun halve elftal, en Vitesse is echt niet slecht, X2 best mogelijk.
  2. AZ thuis tegen NEC, maar AZ had in hun laatste thuiswedstrijd al de grootste moeite met nota bene PEC.. En NEC staat momenteel zelfs hoger dan AZ, dus ja.
  3. En de grootste uitdaging: Feyenoord thuis tegen PEC. Onwaarschijnlijk natuurlijk dat PEC daar stunt, maar realistischer dan je zou denken. Feyenoord speelde onlangs al thuis gelijk tegen RKC bijv, en hadden meerdere ontsnappingen (bijv thuis tegen NEC). En de grootste reden: PEC stond onlangs in de 83e minuut nog met 1-0 voor uit bij PSV! Dus dan kan dat tegen Feyenoord ook lijkt me. PSV creërde toen in de 2de helft ook bar weinig meen ik me te herinneren. Ook verloor PEC maar nipt bij AZ onlangs. Zelfs tegen Ajax deden ze het vrij verdienstelijk weet ik nog. Dus echt niet kansloos hier. PEC heeft ook een nieuwe trainer, dus wie weet is er een schokeffect. En zonder thuispubliek is Feyenoord ook gelijk een stuk minder.


Dat zijn de enige drie grote thuisfavorieten (odds <1.5) van dit weekend. Overige uitteams moeten allemaal tenminste wel een punt kunnen pakken als het niet teveel tegenzit.

odds van 1000 zijn het absoluut waard. Vooral nu er geen thuispubliek is.

Bericht gewijzigd door timmothy op za 20 nov. 2021, 12:48
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Bij Bingoal Eredivisie Specials, voor de resterende 7 Eredivisie wedstrijden dit weekend.

Alle uitploegen winnen of gelijk @215.


Onwaarschijnlijk uiteraard maar wel value, ik heb alle away DC's genomen (met vrijwel de hoogste odds) en dan kom je uit op @147, dus @215 is prima value. 

Er is ook minder thuisvoordeel natuurlijk, vanwege geen publiek.


En dan de (qua odds) lastigste wedstrijden even langslopen: 

  1. Utrecht uit bij PSV, Utrecht won al in de Arena, dus waarom niet bij PSV? Tuurlijk, tegen Ajax is Utrecht altijd op zijn top, maar dan nog. En daarnaast heeft PSV over een paar dagen de belangrijke wedstrijd tegen Sociedad. Utrecht sowieso ook goed bezig, en PSV mist nog altijd een aantal belangrijke spelers. 
  2. Sparta uit bij AZ, Sparta kwam verdedigend heel goed voor de dag tegen Ajax, tegen een AZ wat dit seizoen erg veel moeite heeft om een verdediging stuk te spelen kunnen ze best een punt halen. AZ was al vrij belabberd in hun laatste 3 thuiswedstrijden. Ook speelde AZ eergisteren een inhaalwedstrijd, slechts 3 dagen rust dus voor deze wedstrijd.
  3. De lastigste: Fortuna uit bij Feyenoord, zal Feyenoord vast winnen, want Fortuna is slecht. Maar wie weet, Feyenoord heeft toch flink wat last minute ontsnappingen gehad dit seizoen, kan niet altijd goed gaan. Ze hadden ook een midweekse inhaalwedstrijd dus minder rust voor deze wedstrijd. Eventueel voordeel is dat deze wedstrijd de laatste is, dus mocht de bet nog in leven zijn als deze wedstrijd gaat beginnen, is het mogelijk om te coveren.


De eerste twee zie ik echt best gebeuren. Alleen Fortuna vrij kansloos, maar ja, nog steeds de moeite waard. In de overige 4 wedstrijden zou het uitteam tenminste een punt moeten pakken, in 3/4 is het uitteam zelfs de favoriet. Heracles is de uitzondering, die zijn thuis sterk en zouden kunnen winnen van Heerenveen, maar bedenk ook dat Heracles een paar dagen geleden dus al midweeks speelde.

Bericht gewijzigd door timmothy op za 4 dec. 2021, 12:18
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker
  • Timmothy (04-12-2021 01:08) Citatie verwijderen

    Bij Bingoal Eredivisie Specials, voor de resterende 7 Eredivisie wedstrijden dit weekend.

    Alle uitploegen winnen of gelijk @215.


    Onwaarschijnlijk uiteraard maar wel value, ik heb alle away DC's genomen (met vrijwel de hoogste odds) en dan kom je uit op @147, dus @215 is prima value. 

    Er is ook minder thuisvoordeel natuurlijk, vanwege geen publiek.


    En dan de (qua odds) lastigste wedstrijden even langslopen: 

    1. Utrecht uit bij PSV, Utrecht won al in de Arena, dus waarom niet bij PSV? Tuurlijk, tegen Ajax is Utrecht altijd op zijn top, maar dan nog. En daarnaast heeft PSV over een paar dagen de belangrijke wedstrijd tegen Sociedad. Utrecht sowieso ook goed bezig, en PSV mist nog altijd een aantal belangrijke spelers. 
    2. Sparta uit bij AZ, Sparta kwam verdedigend heel goed voor de dag tegen Ajax, tegen een AZ wat dit seizoen erg veel moeite heeft om een verdediging stuk te spelen kunnen ze best een punt halen. AZ was al vrij belabberd in hun laatste 3 thuiswedstrijden. Ook speelde AZ eergisteren een inhaalwedstrijd, slechts 3 dagen rust dus voor deze wedstrijd.
    3. De lastigste: Fortuna uit bij Feyenoord, zal Feyenoord vast winnen, want Fortuna is slecht. Maar wie weet, Feyenoord heeft toch flink wat last minute ontsnappingen gehad dit seizoen, kan niet altijd goed gaan. Ze hadden ook een midweekse inhaalwedstrijd dus minder rust voor deze wedstrijd. Eventueel voordeel is dat deze wedstrijd de laatste is, dus mocht de bet nog in leven zijn als deze wedstrijd gaat beginnen, is het mogelijk om te coveren.


    De eerste twee zie ik echt best gebeuren. Alleen Fortuna vrij kansloos, maar ja, nog steeds de moeite waard. In de overige 4 wedstrijden zou het uitteam tenminste een punt moeten pakken, in 3/4 is het uitteam zelfs de favoriet. Heracles is de uitzondering, die zijn thuis sterk en zouden kunnen winnen van Heerenveen, maar bedenk ook dat Heracles een paar dagen geleden dus al midweeks speelde.

Alle uitploegen winnen of gelijk @215: mooie longshot om de 100% odd boost van de adventkalender op te zetten.


0 Vind ik leuk's

Bingoal CL special van morgen (07/12).


Funbetje alle uitteams gelijk of winnen @850. 

Gaat vrijwel nooit gebeuren natuurlijk maar toch leuke funbet met value, faire odds zijn namelijk ongeveer @630 heb ik berekend, dit is met telkens vrijwel de hoogste odds.


Met als extra motivatie dat voor letterlijk alle grote thuisfavorieten er weinig/niks meer op het spel staat omdat ze al geplaatst (of uitgeschakeld) zijn. Dus dan zie je eerder verrassingen, want ze hoeven toch niet meer, kunnen spelers sparen, etc.


Bedenk ook dat in sommige landen er geen (of beperkt) thuispubliek toegestaan is momenteel, dit is natuurlijk nadelig voor de thuisteams.



De vier grote thuisfavorieten zijn PSG, Ajax, Dortmund en Shakhtar. 


  1. PSG thuis tegen Brugge, PSG is al door, is al ‘locked’ op plek 2, kan niet meer veranderen. Brugge heeft nog iets om voor te spelen, pakte thuis tegen PSG ook al een punt, en speelde daar geweldig als ik het me goed herinner. PSG is ook heel slecht bezig momenteel.
  2. Ajax thuis tegen Sporting, Ajax wil natuurlijk graag die 18 uit 6 behalen, en er zijn nog wat miljoenen te winnen, maar ze zijn natuurlijk al lang en breed door. Zouden weer kunnen rouleren. Ook zal er geen thuispubliek in de Arena zijn en dat is natuurlijk een grote domper. Ajax won uit al met 1-5 maar dat was natuurlijk wel geflatteerd, vrijwel elk Ajax schot ging erin, Sporting raakte nog de paal en had een afgekeurde goal, Sporting miste toen ook belangrijke spelers dacht ik. 
  3. Dortmund thuis tegen Besiktas, Dortmund al uitgeschakeld, en het speelde eergisteren nog de topper tegen Bayern, waar niet iedereen ongeschonden uit kwam. Dortmund mist nog steeds een aantal spelers, en er is morgen ook slechts een beperkt aantal toeschouwers toegestaan (15.000).
  4. Tenslotte Shakhtar thuis tegen Sheriff, blijkbaar is Shakhtar daar aanzienlijke favoriet, maar Shakhtar is allang uitgeschakeld, het heeft maar 1 punt en Sheriff 6. We weten hoe Sheriff kan stunten, het won bijv bij Real. En het won de thuiswedstrijd tegen Shakhtar ook al, dus een puntje uit moet ook lukken lijkt me, vooral omdat Shakhtar toch al uitgeschakeld is.


In de overige 4 wedstrijden heeft het thuisteam op zijn minst odds van 2.0 en is een punt of meer van het uitteam realistisch.


Ajax zie ik wel 'gewoon' winnen maar zie best gebeuren dat PSG, Dortmund en Shakhtar falen, vooral dus omdat ze niet meer hoeven.

Flink wat mazzel is hier uiteraard nodig maar voor odd @850 zeker de moeite waard.

Bericht gewijzigd door timmothy op ma 6 dec. 2021, 22:33
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Bij diezelfde special (CL voor dinsdag) zet ik ook small wat op BTS in elke wedstrijd @75, fair odd is ongeveer @65. edit: fair inmiddels gedropt naar @50, en odd is nog maar @60 nu.

En small O2.5 in elke wedstrijd @60, fair ong @48. edit: odd gedropt naar @30!

Beide waren dikke value en kwamen dichtbij.


En deze heb ik al eerder gepost maar stake ik nog klein beetje bij (odd en line is nog hetzelfde)

Totaal aantal doelpunten in de groepsfase --> Meer dan 290.5 @1.85. Bij Groepstotalen Special van de CL bij Bingoal.


Zijn er nu 243, dus gemiddeld 48.6 per ronde, wat neerkomt op 291.6 goals als dit zo doorgaat.

Als je alle individuele Over lines optelt voor vandaag en morgen krijg je O25 (morgen) en O23.5 (woensdag) als lines, dat samen 48.5, en dan zou je dus 291.5 goals krijgen als je ervan uitgaat dat de bookies daar goed zitten. En te bedenken dat je daar meestal nog wat boven zit omdat positieve uitschieters zwaarder wegen dan negatieve (0-0 is worst case, kan niet lager, maar hoge uitslagen kunnen verder oplopen). Ook vallen in de laatste twee CL rondes gemiddeld veel goals, heb dit in de eerdere post al uiteengezet.

Bericht gewijzigd door timmothy op di 7 dec. 2021, 22:20
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Bingoal special.


Meeste doelpunten Champions League - Dinsdag vs Woensdag --> Dinsdag @2.1

Nu nog maar 1.8!


Is een verrassend goede valuespot als je de data bekijkt.


De A tot en met D groepen spelen altijd op één dag (deze week op Dinsdag), en op de andere dag spelen dan de E tot en met H groepen.

Wedstrijden uit de A t/m D groepen zijn over het algemeen veel doelpuntrijker dan de E t/m H wedstrijden.

Als je ook de teams uit de groepen bekijkt zie je dat in E t/m H veel meer teams spelen die soberder zijn en liever op de verdediging spelen. In A t/m D heb je meer frivole, aanvallende teams.


In de 5 CL speelronden tot nu toe, vielen in 4 van de 5 de meeste goals op de ‘A t/m D’ dag (dus dinsdag voor de deze bet), dus deze bet zou 4 van de 5 keer winnende zijn.


En doorgaans ook met overmacht, dit zijn de exacte doelpuntenaantallen per ronde:


Ronde 5 (afgelopen ronde): 23 (A t/m D) vs 20.

Ronde 4: 28 vs 27.

Ronde 3: 35 vs 24.

Ronde 2: 20 vs 22 (de enige ronde dus dat E t/m H won).

Ronde 1: 28 vs 16. 


In totaal hebben de A t/m D teams dus 134 keer gescoord, en de E t/m H teams 109 keer.


Als ik de matchups voor morgen en overmorgen ook bekijk, zie ik veel meer potentieel voor doelpunten in de Dinsdag wedstrijden, dan Woensdag.


De total goalline van de bookies voor Dinsdag is ook hoger dan voor Woensdag (edit: 25.5 vs 23.5) dus objectief gezien volgens de bookies zou dit al een goede bet zijn.


En het potentieel voor uitschieters is ook veel groter bij de A t/m D teams, daar heb je altijd wel tenminste één wedstrijd die een dikke uitschieter is en daar zijn meerdere kandidaten voor, maar bij E t/m H moet die uitschieter voornamelijk van Bayern komen, of in mindere mate van Atalanta. Verder is het niet veel.


Je ziet overigens ook in Bingoal’s specials voor de individuele twee dagen, dat ze goals waarschijnlijker achten op Dinsdag (overal BTS op dinsdag is bijv een veel lagere odd dan dan woensdag). Maar bij deze bet schatten ze het als 50-50.


Nou moet ik zeggen dat omdat dit de laatste ronde is en een aantal teams al klaar zijn, het iets onvoorspelbaarder kan zijn dan voorgaande rondes. Maar nog steeds is dit een prima bet.

Bericht gewijzigd door timmothy op di 7 dec. 2021, 17:30
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Speel ook nog wat small op O1.5 in alle CL wedstrijden vandaag bij Bingoal @4.5, edit: gedaald naar 3.75. Sheriff helden :) Want de meeste overs van dinsdag zijn hard gedropt / aan het droppen.

Faire odds momenteel zijn ongeveer @3.7 als ik alle (vrijwel hoogste) O1.5 odds pak en vermenigvuldig.


Die Toto Boost van de dag is wel een leuke. Alle 21:00 wedstrijden BTS, @30. Fair is namelijk @20.8 als je ze individueel pakt en vermenigvuldigt. Bijna gehit nog, alleen Besiktas en Inter scoorden niet, (deels) vanwege rood.

O2.5 @23 in alle 21:00 wedstrijden bij Toto is ook wel aardig, fair is ong @17 nu.


En voor morgen in de CL special alvast Beide teams scoren in elke wedstrijd @150. Niet dat ik nou per se heel veel goals verwacht in die wedstrijden, maar is gewoon value, fair odds namelijk rond de @110 momenteel.

Bericht gewijzigd door timmothy op di 7 dec. 2021, 22:14
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Deze is weer net zo kansloos als gister, nog veel kanslozer eigenlijk voor mijn gevoel, maar toch voor de fun, want het is wel gewoon value:

Bingoal 08/12 CL Special: Alle uitteams winnen of spelen gelijk @1000.


Is van 800 naar 1000 gegaan en nu dus value, ik bereken namelijk ongeveer @866 als faire odds. edit: inmiddels zijn de uitteams aan het droppen, fair odds nog maar @618! Dus extra value.


Laatste CL speelronde kan van alles gebeuren, sommige teams hebben geen motivatie meer, sommige moeten alles of niets. Geen of beperkt thuispubliek vanwege Corona kan ook bijdragen aan een uit-stunt.

Bericht gewijzigd door timmothy op wo 8 dec. 2021, 15:28
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Voor de europa league vandaag bij Bingoal Special.


Voor de 18:45 wedstrijden: Alle uitploegen winnen of spelen gelijk @80. Fair odds momenteel @52.

edit: faire odds inmiddels gedaald naar @33!


Voor de 21:00 wedstrijden: Alle thuisploegen winnen of spelen gelijk @28. Fair odds momenteel @18.



En ook klein beetje op O1.5 @5.0 in alle 21:00 wedstrijden, fair ligt ietsje lager, rond de 4.4.

Bericht gewijzigd door timmothy op do 9 dec. 2021, 17:33
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

edit: dichtbij, 6 van de 8 goed inclusief de twee veruit lastigste (Utrecht en Ajax) maar helaas.


Kansloos funbetje weer, Eredivisie special bij Bingoal, 11/12 en 12/12: Alle uitteams gelijk of winnen @470.

Fair odds nu @323 als je alle (hoogste) X2's vermenigvuldigt, dus aardige value.

edit: fair odds nu @245, dus nog meer value.


Lastigste twee zijn Utrecht - Go Ahead en Ajax - AZ.


Utrecht - Go Ahead: Go Ahead best goed uitteam, verloren niet in hun laatste 4 uitduels, waaronder tegen Ajax en Vitesse. Dus tegen Utrecht moet ook kunnen. 

Utr speelde thuis bijv al gelijk tegen RKC, en won slechts op het nippertje van Heerenveen en Heracles.


Ajax - AZ: Waarschijnlijk simpel voor Ajax, maar AZ kan op zich wel een gevaarlijk team zijn. Kan zo 5-0 worden, maar ook wel eens een keer 2-2.


In de andere 6 wedstrijden zie ik het uitteam wel een punt pakken.


En nergens publiek ook natuurlijk.

Bericht gewijzigd door timmothy op zo 12 dec. 2021, 18:31
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.