Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Timothy: Timmie's Tippies

Af en toe tips, met meestal uitgebreide redenering erbij.

Vooral speciale markets, zoals Specials bij Toto en Bingoal, player passes bij Bet365, player shots, balbezit, etc.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timmothy
Country flagtimmothy in 4-03-2021 15:29 Leden topics
in 4-03-2021 15:29 Leden topics
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Heb er 25 op gezet. Had er ook wel meer op willen zetten, maar is achteraf

Zeker blij met de tip. Den Bosch wordt geen laatste, die wonnen gewoon met 7-0. Jong Utrecht mag ook laatste worden, daar had ik destijds 15 op gezet.


De 2-1, 3-1 of 4-1 zie ik niet vallen. Sparta houdt regelmatig de nul als ze winnen en ik zie VVV niet scoren zonder Giakoumakis.


Over 4,5 zie ik niet gebeuren bij Sparta


Over 0,5 in de eerste helft zie ik wel gebeuren. Daar zet ik klein op in.


Ik vind het altijd leuk om de view te lezen van iemand. Zeker als daar argumenten bij staan.


Thanks

Bericht gewijzigd door jaccojacco op za 24 apr. 2021, 12:29
0 Vind ik leuk's

Weer voor de fun Ajax, Utr en Feyenoord winnen 2-1, 3-1 of 4-1 @100

En wat op O3.5 goals in alle vijf wedstrijden vandaag @150. Staat heel klein beetje te hoog als je de individuele O3.5's bekijkt.

Bericht gewijzigd door timmothy op za 1 mei 2021, 12:18
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Small weer Goal in 1ste helft in alle Eredivisie wedstrijden vandaag @2.75 Toto.

Gister had ik die ook al @4.20 en die won, alleen niet gepost.


Staat beetje te hoog, zelfs met vrijwel de hoogste odds op de markt ligt dit rond de 2.5.

Zie ze ook overal wel vallen behalve Gro - Sparta, 3/4 zijn dikke favorieten die tegen teams spelen die nou niet echt een beste defensie hebben. Alleen bij Gro - Sparta wordt dikke under verwacht en kan deze idd mislukken, maar goed daar zijn de odds ook al naar.

Bericht gewijzigd door timmothy op zo 2 mei 2021, 16:15
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Toto Eredivisie Outrights: Twente eindigt boven Heracles @4.05.


Heb deze bet al eerder geplaatst @1.8 (sindsdien wist Twente het voor elkaar te krijgen om 4x op rij te verliezen, terwijl ze volgens de odds 2x favoriet waren, 1x 50-50, en slechts 1x underdog...) maar is desondanks nog niet helemaal kansloos, ik stake hem persoonlijk niet opnieuw, maar voor mensen die hem zelf nog niet hebben kan dit een goede bet zijn.


Want als Twente zaterdag thuis wint van Heracles (odds rond de 2.45 momenteel) dan is deze al vrijwel binnen imo. Omdat de laatste speeldag normaal gesproken een +3 voor Twente is (en de één-na-laatste speelronde is ook dik in hun voordeel).

En zelfs als ze zaterdag niet winnen maar gelijkspelen is deze bet nog realistisch.




Twente staat weliswaar 5 punten achter op Heracles en is in drama vorm, maar kijk naar het schema. Heracles krijgt nog Feyenoord en AZ in de laatste twee wedstrijden. Twente krijgt RKC en ADO.

Kans is dus behoorlijk dat Heracles 0 punten behaalt tegen die teams (ook omdat AZ en Feyenoord waarschijnlijk nog ergens voor spelen en dus 100% gemotiveerd zijn), terwijl Twente er minimaal 4 moet halen zou je zeggen tegen ADO en RKC.


Vooral de allerlaatste speeldag is bijna een 'gratis' +3 voor Twente (Heracles uit bij AZ, en Twente thuis tegen ADO, die dan hoogstwaarschijnlijk al gedegradeerd zijn)


En komende zondag is het dus Twente - Heracles, waarbij Twente dus thuisspeelt en een (klein) voordeel heeft, volgens de odds zijn ze daar licht favoriet.

Zelfs bij een gelijkspel in die wedstrijd is dit nog niet verloren, maar dan moet Twente wel winnen van RKC en ADO. Maar dat moet te doen zijn gezien hun positie op de ranglijst.

Twente heeft ook het betere doelsaldo overigens, dus mocht bovenstaande gebeuren (zaterdag gelijk en Twente wint van RKC en ADO) dan mag Heracles zelfs een punt pakken tegen AZ of Feyenoord.





Dus kort door de bocht: Twente moet minimaal 2 van de laatste 3 wedstrijden winnen, wat gezien de tegenstanders (Heracles thuis, RKC uit, ADO thuis) best realistisch is. En dan wint deze bet zolang AZ (en in mindere mate Feyenoord want is misschien niet eens nodig) 'gewoon' presteren tegen Heracles.


Als Heracles zaterdag wint is deze bet wel verloren. Maar goed, het is niet voor niets een 4.05 odd.



Overigens, Twente is dan wel in drama vorm, maar het moet gezegd worden dat het ze ook niet altijd meezat. Tegen Heerenveen (0-0) veruit beste kansen, 2x paal bijv, tegen Vitesse verloren door zéér dubieuze penalty in laatste minuut, laatst tegen Fortuna 1-1 op de millimeter afgekeurd (al verdiende Fortuna sowieso wel de winst).

Bericht gewijzigd door timmothy op do 6 mei 2021, 16:42
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Overigens staat AZ eindigt boven Vitesse @1.22. Je zou zeggen dat dit veel te laag is om te spelen, in meeste gevallen is dat ook zo maar deze is imo nog wel speelbaar, als je alles bij elkaar optelt. Ik zet er in ieder geval wel wat op, ondanks slechts kleine winst.


AZ 4 punten boven Vitesse met een veel beter doelsaldo én een veel makkelijker schema.

Met nog 3 wedstrijden te gaan is 1.22 dan echt niet gek. Als dit mis moet gaan, moet Vitesse vrijwel alles winnen, (waaronder tegen Ajax), en AZ mag nog maar maximaal 1x winnen.

AZ ook in veel betere vorm, en ze zijn gemotiveerd (doen nog volop mee om plek 2).

Zou dit eerder rond de 1.05-1.1 schatten. 

Feyenoord eindigt boven Utr (5 pnt verschil) is bijv. slechts 1.08, maar die is veel minder zeker dan deze imo



AZ nog thuis tegen Fortuna en Heracles (2x 6 punten zou je zeggen), en uit tegen Groningen, Vitesse nog 2x uit tegen Fortuna en Sparta, en nog thuis tegen Ajax!

Dus zélfs als Vitesse ALLES weet te winnen (waaronder dus ook Ajax, zelfs als Ajax niet meer 100% speelt is dat nog steeds onwaarschijnlijk), dan nóg hoeft AZ slechts 5 punten te behalen tegen matige teams, dus minimaal winst-gelijk-gelijk tegen Fortuna, Groningen en Heracles.


Lijkt me heeeeeel onwaarschijnlijk dat AZ die punten niet behaalt én dat Vitesse 3x 3 punten pakt. 



Als Vitesse NIET wint van Ajax, hoeft AZ slechts 1x te winnen (vrijwel zekerheid), en dan heeft deze bet al gewonnen (kan theoretisch nog op doelsaldo maar gaat Vitesse nooit meer goedmaken).


En goede kans dat je deze bet dit weekend al wint en niet hoeft te wachten tot einde van het seizoen: als Vitesse niet wint tegen Sparta (odd voor Vitesse winst is 2.25 dus bookies achten het waarschijnlijk dat ze níet winnen) en AZ wint (1.31 vs Fortuna) dan is ie al gewonnen.

Bericht gewijzigd door timmothy op do 6 mei 2021, 19:05
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Vandaag klein beetje weer op Toto alle 4 Eredivisie wedstrijden doelpunt in 1ste helft @3.2, staat weer wat te hoog. Wordt 3 op een rij als ie wint.

Bericht gewijzigd door timmothy op za 8 mei 2021, 16:24
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Penalty Twente tegen Heracles teruggedraaid omdat bal bij de f*cking doeltrap niet stil genoeg lag...

En pre-match daalde Twente helemaal naar 2.28 tegen RKC, komen voor, maar toch weer verliezen..

Bericht gewijzigd door timmothy op do 13 mei 2021, 13:58
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Ik speel aantal funbets voor de een-na-laatste ronde van de Eredivisie zometeen. Zo tegen het einde van de competitie zie je wel eens bizar hoge uitslagen voorbij komen, en goals vallen doorgaans een stuk makkelijker.

Maar vooral voor de lol natuurlijk, nergens high stake.


Elke wedstrijd O1.5 @5.0 bij Toto. Als je hoogste odds overal pakt krijg je ongeveer @4.56, dus @5.0 is prima. twee klote potjes 0-0...

Doe er ook O2.5 @60 bij.


Zelfde voor goal in 1st helft van elke wedstrijd @10, staat iets te hoog (wel lagere stake deze).

En funbetje BTS overal @125 7/9 BTS inclusief de op papier lastigste VVV en PEC, maar Gro-AZ en Spa-Utr moeten het verkloten




Daarnaast heeft Toto bij Eredivise Outright --> Emmen eindigt niet bij de onderste drie @2.6

Die speel ik ook. Wilde een soortgelijke bet al spelen toen Emmen nog stijf onderaan stond maar werd toen helaas nooit aangeboden.


Emmen nu 1 puntje achter op Willem II, maar zie ze dat goed maken. Emmen sowieso heel goed bezig m.u.v. dan van laatste potje tegen Groningen.

Emmen is vandaag favoriet tegen Heerenveen en moet komend weekend in de laatste speelronde tegen VVV. Ligt perspectief dus.

Willem II moet vandaag tegen ADO, maar ADO is nu dus even in de winning mood en die strijden voor hun laatste kans, Willem II kan daar zomaar verliezen. Odds voor Willem II staan ook hoger dan 2.0.

En op de laatste dag moet Willem II tegen Fortuna wat een degelijk team.


En dan heb je nog RKC waar Emmen ook nog mogelijk overheen kan. RKC nog tegen Twente en Feyenoord dus die kunnen zomaar beide wedstrijden verliezen.


Twee teams dus nog waar Emmen overheen kan, allebei niet onrealistisch. Dan is een odd van 2.6 niet verkeerd lijkt me.

Bericht gewijzigd door timmothy op ma 7 jun. 2021, 19:33
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Voor het EK een paar betjes.


Weghorst topscorer van Nederlands Elftal @15 bij Toto.

Lijkt erop dat Toto nog niet echt doorheeft dat Weghorst (en niet Luuk de Jong) waarschijnlijk de aanvalspartner van Depay wordt. Dan is @15 toch veel te hoog.

Edit: een aantal andere bookies heeft hem ook nog rond @15.

Toto en meeste andere bookies hebben bijv Luuk de Jong nog rond de @6.0. Dat Weghorst hoger staat terwijl hij de meeste kans lijkt te maken op eerste spits momenteel is erg scheef.

Meeste bookies hebben Weghorst ook al lager, Unibet heeft hem bijvoorbeeld @7.0



En wat betreft zijn winkansen: tuurlijk is Depay de favoriet (neemt ook de pingels en vrije trappen), maar hij staat veel te laag, als hij het niet wordt is Weghorst de voornaamste kandidaat lijkt me. Vooral gezien de tegenstanders in de groepsfase, dit kan ideaal zijn voor voorzetten op Weghorst.


Speel daarnaast ook mini-stake Frenkie De Jong topscorer van NL @41 bij Unibet. Staat wat hoog t.o.v. andere spelers. Is een onbetwiste basisspeler en komt tegenwoordig vaker in scoringsposities in zijn meer vooruitgeschoven rol. Hij en Wijnaldum moeten de meer diepgaande middenvelders zijn, Wijnaldum staat veel te laag (@9 bij Unibet) maar De Jong is met @41 wel een gokje waard.






Bericht gewijzigd door timmothy op di 8 jun. 2021, 09:58
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Verder heeft Unibet O7.5 goals voor Oranje in het toernooi @1.8 (en O5.5 goals in groepsfase @1.65). Nou is het niet zo dat ik hier zelf nou zo veel vertrouwen in heb, maar het is vooral het verschil met andere bookies dat opvalt. Die lijken veel meer vertrouwen in NL te hebben: Betfair heeft O8.5 goals @1.53. Toto O8.5 @1.57. William Hill O8.5 @1.67 en O7.5 @1.4.

Opvallend groot verschil dus met Unibet, die hebben een lagere line, én ook nog eens voor een betere odd.

Kan misschien nuttige info zijn (als je erg pessimistisch bent valt zo'n hoge line met slechte odd misschien wel te layen, dus bijv Nederland U8.5 goals spelen ergens als de odd goed is)

Zelf doe ik dat niet en heb ik toch een klein beetje op de O7.5 en O5.5 bij Unibet gespeeld, niet omdat Oranje zo goed is maar omdat het tegen de tegenstanders in de groepsfase desondanks wel moet lukken. In tenminste één van de drie zal Oranje toch wel een beetje los moeten kunnen gaan, als de 1e er eenmaal in ligt.

Het zijn per slot van rekening allemaal thuiswedstrijden



Ik speel ook small Any player to score in first 66 seconds of a match @3.25 bij William Hill. Het record uit 2004 (67 seconden) wordt dan verbroken.

Misschien is dit niet eens echt value ofzo (immers zou deze 'lost' zijn in de laatste 3 Euro edities), maar gewoon een leuke bet gedurende het hele toernooi voor extra spanning/belevenis. Geen serieuze stake. Unibet heeft dezelfde bet @2.5, dus dan is deze odd bij William Hill in ieder geval veel beter.


Edit: en ook bij Toto O0.5 hattricks dit toernooi @1.75 vind ik de moeite waard. Één hattrick moet lukken, gezien ook sommige krachtsverschillen in de groepsfase. Maakt het ook leuker/spannender om te kijken


Tenslotte nog funbet voor kaarten: Timber krijgt meeste kaarten van Nederlands Elftal @81 bij Unibet.

Staat (gedeeld) het hoogst van allemaal, dat was wel logisch omdat hij normaal gesproken geen basisspeler is, maar gezien de situatie van de Ligt, en ook zijn sterke optredens in de laatste twee oefenwedstrijden (waar hij ook basis stond) kan hij zomaar eens veel meer minuten dan gedacht gaan maken. Als ie speelt tegen Oekraine en het wederom goed doet, wie weet blijft ie dan staan. En zelfs als de Ligt fit is sluit ik speelminuten niet uit, hij kan de ideale verdedigende wissel zijn, bijv als Oranje schakelt naar 4-3-3, voor Dumfries. Of eventueel als we voorstaan voor Blind, die nog maar net fit is en misschien geen 90 minuten kan maken.

@81 is hoog voor een verdediger, die meer minuten dan verwacht lijkt te gaan maken. William Hill heeft hem bijv @29.

Welke misschien ook het spelen waard zijn, zijn Frenkie @31 en Wijnaldum @31 (best hoog voor onbetwiste basisspelers, kan zijn dat ze soms aan de noodrem moeten trekken bij counters in de groepsfase, William Hill heeft beiden veel lager), Depay @17 bij William Hill (zal ook alles spelen en kan makkelijk gefrustreerd raken als het niet loopt, Unibet heeft hem @9), en ook Blind @21 bij Unibet vind ik wat hoogstaan (hij is zwak en langzaam in duels en zal soms geel moeten pakken om te corrigeren)

De favorieten Dumfries, De Roon en Wijndal (staan rond de @5) staan sowieso veel te laag.

Bericht gewijzigd door timmothy op di 8 jun. 2021, 10:07
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.