Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Timothy: Timmie's Tippies

Af en toe tips, met meestal uitgebreide redenering erbij.

Vooral speciale markets, zoals Specials bij Toto en Bingoal, player passes bij Bet365, player shots, balbezit, etc.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimmothy in 4-03-2021 15:29 Leden topics
in 4-03-2021 15:29 Leden topics
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Zitten een paar leuke bets bij! Die van snelste doelpunt op het EK neem ik ook voor een paar euro mee. Voor de Belgen is die quotering (voorlopig) @4.00 op Ladbrokes 🙂

1 Vind ik leuk's

Dortmund - Ajax: Antony O1.5 shots @1.6 bij BetCity.

Hoort eerder O2.5 te zijn lijkt me. Betsson heeft bijv O1.5 shots @1.18. O2.5 staat daar op @1.57.

Gemiddeld heeft Antony 3 schoten per wedstrijd dit seizoen. Hij haalde deze line in letterlijk ALLE 11 wedstrijden, behalve 1 (Twente), en daar speelde hij maar 25 minuten, als wissel.

In de heenwedstrijd tegen Dortmund had hij al 4 schoten. En was hij een van de absolute uitblinkers overigens. In de andere twee CL wedstrijden had hij er 3 en 3. CL gemiddelde van 3.33 dus per wedstrijd.

Als je vorig seizoen erbij pakt (3 wedstrijden is maar een beperkt sample namelijk) was zijn gemiddelde iets minder hoog, maar nog steeds 2.33 per wedstrijd in de CL, tegen sterke teams als Liverpool en Atalanta.

Hij wordt doorgaans eerder gewisseld (rond minuut 75), maar alle bovenstaande statistieken hebben dit al meegenomen, zijn namelijk per wedstrijd en niet per 90 min. Hij covert de line gewoon telkens ONDANKS kortere speeltijd.

Afgelopen zondag tegen Heracles speelde hij eigenlijk een ongelukkige wedstrijd, maar toch had hij 5 schoten. In de grote wedstrijden speelt hij dit seizoen veel en veel beter.

En dan Dortmund: linksachterin zijn ze gehandicapt momenteel. Ideaal dus voor Antony op rechtsbuiten.

''Met name links achterin zijn de zorgen groot: Raphaël Guerreiro was in Amsterdam al niet beschikbaar, Nico Schulz en Emre Can – die beiden één helft als linksback speelden tegen Ajax – zijn in de tussentijd ook weggevallen.''

Nu speelt daar Marius Wolf die van oorsprong rechtshalf en rechtsbuiten is.

Een analyse voorafgaand aan Dortmund Ajax zegt bijvoorbeeld ''zo vallen er in de wedstrijd tegen Köln gigantische ruimtes tussen linkervleugelverdediger Marius Wolf en linker centrale verdediger Marin Pongracic, doordat Wolf niet op tijd mee naar binnen komt.''

Alles bij elkaar is dit een prima line voor deze odd zou ik zeggen.

3 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Bij toto bieden ze >2 schoten op doel aan voor q3,5 en >3 schoten op doel voor q9,5. Meer risico natuurlijk maar de gok zeker waard.

0 Vind ik leuk's
  • Rastanelson (03-11-2021 12:57) Citatie verwijderen

Bij toto bieden ze >2 schoten op doel aan voor q3,5 en >3 schoten op doel voor q9,5. Meer risico natuurlijk maar de gok zeker waard.

Ja kan, maar 'op doel' doet Antony aanzienlijk slechter. Van die 4 tegen Dortmund was er maar 1 op doel bijvoorbeeld, en tegen Sporting en Besiktas van de 6 totaal was er geen enkele op doel.

Zijn gemiddelde schoten op doel is ook maar 0.9 dit seizoen (Eredivisie + CL).

Dus zou die wel overslaan of alleen heel lowstake.

Bericht gewijzigd door timmothy op wo 3 nov. 2021, 16:17
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Funbets.

Ik zie bij Bingoal bij Dortmund Ajax

Thuisploeg leidt met 2-1 aan de rust en uitploeg wint de wedstrijd met 2-3

Ja @350.00

Uitploeg leidt met 1-2 aan de rust en thuisploeg wint de wedstrijd met 3-2

Ja @325.00

Nou weet ik niet precies wat hier nou de faire odd voor moet zijn en of het überhaupt value is, maar voor m'n gevoel is dit een lekker hoge odd om als funbet mee te nemen in ieder geval.

Het is in ieder geval een wedstrijd die vrij explosief qua goals kan zijn imo (sluit geen 1-2 / 2-1 bij rust uit) en ook alle kanten opkan.

HT FT 1/2 of 2/1 is hier rond de @22 en @25 respectievelijk, nou is het natuurlijk zo dat daarbij een 1-0 rust stand (en bijv 1-3 einduitslag) ook toegestaan is, ipv exact 2-1 / 2-3, maar toch vind ik het verschil met @350 wel hoog.

Zet op beide wat centen. Niks serieus uiteraard.

En bij Toto zet ik voor de fun Man. City, Liverpool & Inter winnen met 2-1, 3-1 of 4-1 @80,00.

En O0.5 FH in alle zes 21:00 wedstrijden, @4.75. Die staat te hoog, zelfs als je de vrijwel hoogste O0.5 FH uit elke wedstrijd pakt en combineert kom je op ong @4.36 uit. Dus tikkeltje te hoog.

En pak ook O1.5 FH @150 mee

Bericht gewijzigd door timmothy op wo 3 nov. 2021, 18:04
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker
  • Timmothy (03-11-2021 17:59) Citatie verwijderen

Funbets.

Ik zie bij Bingoal bij Dortmund Ajax

Thuisploeg leidt met 2-1 aan de rust en uitploeg wint de wedstrijd met 2-3

Ja @350.00

Uitploeg leidt met 1-2 aan de rust en thuisploeg wint de wedstrijd met 3-2

Ja @325.00

Nou weet ik niet precies wat hier nou de faire odd voor moet zijn en of het überhaupt value is, maar voor m'n gevoel is dit een lekker hoge odd om als funbet mee te nemen in ieder geval.

Het is in ieder geval een wedstrijd die vrij explosief qua goals kan zijn imo (sluit geen 1-2 / 2-1 bij rust uit) en ook alle kanten opkan.

HT FT 1/2 of 2/1 is hier rond de @22 en @25 respectievelijk, nou is het natuurlijk zo dat daarbij een 1-0 rust stand (en bijv 1-3 einduitslag) ook toegestaan is, ipv exact 2-1 / 2-3, maar toch vind ik het verschil met @350 wel hoog.

Zet op beide wat centen. Niks serieus uiteraard.

En bij Toto zet ik voor de fun Man. City, Liverpool & Inter winnen met 2-1, 3-1 of 4-1 @80,00.

En O0.5 FH in alle zes 21:00 wedstrijden, @4.75. Die staat te hoog, zelfs als je de vrijwel hoogste O0.5 FH uit elke wedstrijd pakt en combineert kom je op ong @4.36 uit. Dus tikkeltje te hoog.

En pak ook O1.5 FH @150 mee

Ha ik noemde onbewust al de exacte HT en FT uitslag: ''nou is het natuurlijk zo dat daarbij een 1-0 rust stand (en bijv 1-3 einduitslag) ook toegestaan is''.

''Man. City, Liverpool & Inter winnen met 2-1, 3-1 of 4-1 @80,00'' --> zo dichtbij maar één goaltje van Atletico niet gegund ... hadden nota bene een afgekeurde goal, en rood in 1ste helft..

''O0.5 FH in alle zes 21:00 wedstrijden, @4.75'' --> ook op ééntje verloren, f*cking Inter. 0 goals voor rust maar wel 4 goals na rust... Was ook nog bal op de paal in de 40e minuut zie ik..

Maar de enige serieuze bet, van Antony, wel binnen.

Baal wel dat ik Haller kopgoal toch niet aandurfde @11, en assist van Antony wilde ik eigenlijk ook doen @5 maar toch geskipt.

Bericht gewijzigd door timmothy op wo 3 nov. 2021, 23:06
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Funbets.

Small, NEC, Willem II en PEC winnen 2-1, 3-1 of 4-1 @140 bij Toto.

Zie niet direct zoveel goals vallen eigenlijk vanavond maar voor de odd vind ik het toch de moeite waard. 

Bij Bingoal: Alle thuisploegen in de 8 Eredivisie wedstrijden dit weekend winnen of spelen gelijk @30.00. 

Niet onhaalbaar. Fortuna is de grote uitdaging (tegen PSV), maar in alle overige wedstrijden moet de thuisploeg tenminste gelijk kunnen spelen. Gaat eigenlijk maar om 7 wedstrijden want Ajax kan je vrijwel schriftelijk afdoen natuurlijk.

Ik heb de (vrijwel) hoogste DC odd op de markt in alle wedstrijden genomen, en als je ze combineert kom je uit op @23. Dus @30 is wat value.

Bingoal: Beide teams scoren in elke wedstrijd in de 8 Eredivisie dit weekend @100.

Ik heb alle vrijwel hoogste BTS odds gecombineerd en kom uit op ongeveer 80-85, dus @100 wel wat centen waard.

Is ook geen één onmogelijk in mijn ogen, behalve misschien Go Ahead bij Ajax, maar aangezien Ajax tussen twee Europese wedstrijden in zit kunnen ze misschien weer wat minder gefocust zijn en een goaltje doorlaten.

0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Bingoal Feyenoord - AZ specials.

Uitploeg leidt met 1-2 aan de rust en thuisploeg wint de wedstrijd met 3-2 @125

Feyenoord is wel van de comebacks (vooral thuis). Denk aan wedstrijden tegen NEC, RKC en ook Cambuur.

En bij deze wedstrijd zie ik goals ook wel makkelijk vallen.

Wel leuke odd lijkt me.

0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Leuke CL special bij Bingoal.

UEFA Champions League 2021/22 - Groepstotalen (96 matchen)

Aantal teams dat 0 punten haalt in de groepsfase: 0 teams @6.0

Momenteel hebben alleen Malmo en Besiktas nog 0 punten in de CL. Als beide dus tenminste 1 punt pakken in de resterende twee groepswedstrijden wint dit dus.

Malmo eerst thuis tegen Zenith. 1X for Malmo is 1.8. Dus al meer dan 50% dat Malmo sowieso een punt haalt.

En daarna uit tegen Juve, dat gaan ze waarschijnlijk wel 'gewoon' verliezen , MAAR bedenk dat Juventus al gekwalificeerd is. Dus ze hóeven niet. En als ze minimaal gelijkspelen tegen Chelsea zijn ze ook verzekerd van groepswinst, dus dan boeit Malmo nog minder.

Besiktas eerst thuis tegen Ajax. Besiktas 1X is ongeveer 2.55 momenteel, dus best te doen. Ondanks Ajax' sterke CL vorm sluit ik echt niet uit dat Besiktas daar een punt haalt, want 1. Ajax is ook al gekwalificeerd, boeit ze dus minder. 2. In de heenwedstrijd in Amsterdam was Ajax de baas (2-0), maar Besiktas was echt niet kansloos, Besiktas miste heel veel, basisspelers, kreeg zelfs nog de eerste grootste kans (paal), en had een onterecht afgekeurde goal.  3. Een gelijkspel is ook niet ongunstig voor Ajax omdat ze dan 100% groepswinnaar zijn. 4. Alvarez, sterkhouder van Ajax, is geschorst.

Tenslotte krijgt Besiktas Dortmund uit, die verliezen ze waarschijnlijk wel, MAAR ook hier kan meespelen dat Dortmund waarschijnlijk (als het wint van Sporting) al geplaatst is. Dus dan weet je het maar nooit. Dortmund - Besiktas vindt ook plaats 3 dagen na Dortmund - Bayern.

Als je dus alleen de eerste wedstrijd van beide teams neemt, kom je al op odds van 2.55*1.8 = 4.59, dat zowel Malmo en Besiktas van de 0 af zijn, en deze bet dus wint. 6.0 is dus sowieso al value. En dan heb je daar bovenop nog de extra (weliswaar kleine) kans dat ze in de laatste groepswedstrijd een punt pakken.

Overigens, bij diezelfde weddenschap geeft Bingoal ook de optie '2 teams pakken 0 punten @6'. Dan moeten Malmo en Besiktas dus alles verliezen, oftewel: Ajax winst (@1.57), Zenith winst (@2.05), Juve winst (odds nog niet bekend maar vast niet hoger dan @1.3), en Dortmund winst (idem, misschien iets hoger, @1.4 ofzo). Als je dat combineert kom je op @5.85 uit, dat zou dus ook al (kleine ) value zijn. 

Is best apart, die verdeling die Bingoal geeft is best vaag. Die hebben dat exact 1 team 0 punten pakt op @1.3, maar vind dit nogal groot contrast met @6 voor exact 0 en exact 2. Misschien zie ik iets over het hoofd maar volgens mij niet, bovenstaande berekeningen kloppen gewoon als het goed is.

Ik pak main stake 0 teams 0 punten @6, en ong 1/5e stake daarvan op 2 teams @6, zodat ik break even speel, mocht dat laatste gebeuren.

Bericht gewijzigd door timmothy op di 9 nov. 2021, 11:21
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

En bij dezelfde Specials als de vorige staat nog een aardige, maar wel low stake deze.

O290.5 totaal aantal doelpunten in de gehele groepsfase @1.85

Er zijn er nu 200 gescoord in 4 speelrondes. Dat betekent 50 per speelronde tot nu toe, als dat zo doorgaat dus 300 na alle 6 speelronden.

En verder vallen in mijn ervaring in de laatste CL speelronde(s) doelpunten doorgaans wat makkelijker dan normaal, omdat teams echt 'alles of niets' moeten gaan spelen. Is niet altijd zo natuurlijk, je kan ook hebben dat grote teams omdat ze al geplaatst zijn niet meer voluit gaan, maar over het algemeen zit je wel op het gemiddelde of erboven. En het gemiddelde (50 per ronde) is dus al genoeg om dit ruim te laten winnen.

In de laatste 4 CL seizoenen vielen er in de laatste twee CL rondes gemiddeld 94.75 goals, dus boven de benodigde 91 voor deze bet. 

Vorig CL jaar was dan wel net een uitzondering, daar vielen er 88 en zou dit dus nipt verloren hebben. 

Ik heb de goallines van alle wedstrijden opgeteld voor de komende ronde, en dan kom je uit op ongeveer 46. Als je een vergelijkbaar aantal voor de laatste ronde verwacht (daar verwacht ik er eigenlijk nog meer) is dat dus 92.

En normaal kom je iets boven die goallines uit omdat de positieve uitschieters doorgaans hoger zijn dan de negatieve.

Maar wel low.

0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.