Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Timothy: Timmie's Tippies

Af en toe tips, met meestal uitgebreide redenering erbij.

Vooral speciale markets, zoals Specials bij Toto en Bingoal, player passes bij Bet365, player shots, balbezit, etc.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timmothy
Country flagtimmothy in 4-03-2021 15:29 Leden topics
in 4-03-2021 15:29 Leden topics
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ajax - AZ Specials bij Bingoal.

Uitploeg leidt met 1-2 aan de rust en thuisploeg wint de wedstrijd met 3-2 @ 750

edit: nog maar @450 nu.


Zijn dit niet veel te hoge odds?

Heb deze soort special wel vaker gezien en odds zijn dan meestal @125 ofzo.

@750 best bizar, is volgens mij ook niet de bedoeling.


3-2 FT score is @18 bij Unibet momenteel, natuurlijk is de grote uitdaging dat AZ 1-2 bij rust moet staan, dat staat op @34. Niet ondenkbaar imo. AZ niet echt een team dat de bus parkeert, stel ze hebben zo'n dag waar hun eerste twee kansen erinvliegen, is 1-2 bij rust mogelijk

Bericht gewijzigd door timmothy op za 11 dec. 2021, 15:25
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Heb jij ooit wel eens zo'n betje gewonnen?

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.
  • Z3xtr4 (13-12-2021 16:40) Citatie verwijderen

    Heb jij ooit wel eens zo'n betje gewonnen?

Nee, nooit een odd boven de 500 naar mijn herinnering. Wel paar daar wat onder maar vaak slechts met paar centen inzet.

Maar dit soort specials bij Bingoal zijn er ook pas / speel ik ook pas sinds 1 oktober.

0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Maar heb er nu één voor je waar je all-in op kan gaan@z3xtr4


Premier League Bingoal Special voor komende midweekse ronde (10 wedstrijden totaal).

Alle uitploegen winnen of gelijk @6500.


De drie topfavorieten moeten even falen (City Liverpool en Chelsea), maar de rest moet eerlijk gezegd lukken.

Midweekse ronde, dus ook wat meer kans op gekke resultaten!


Fair odd is @5150 dus het is het wel waard.


En ook O1.5 in elke wedstrijd @19 is een prima odd eigenlijk, ondanks dat ik de Premier League hier niet een ideale competitie voor vind. Fair namelijk maar @10.65, en dat is nog ruim genomen. 

Is 78% valuebet.


En stuk minder value, maar BTS in elke wedstrijd @900 ook wat centen op. 

Fair odd @695 nu.


0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker
  • Timmothy (13-12-2021 19:49) Citatie verwijderen

    Maar heb er nu één voor je waar je all-in op kan gaan@z3xtr4


    Premier League Bingoal Special voor komende midweekse ronde (10 wedstrijden totaal).

    Alle uitploegen winnen of gelijk @6500.


    De drie topfavorieten moeten even falen (City Liverpool en Chelsea), maar de rest moet eerlijk gezegd lukken.

    Midweekse ronde, dus ook wat meer kans op gekke resultaten!


    Fair odd is @5150 dus het is het wel waard.


    En ook O1.5 in elke wedstrijd @19 is een prima odd eigenlijk, ondanks dat ik de Premier League hier niet een ideale competitie voor vind. Fair namelijk maar @10.65, en dat is nog ruim genomen. 

    Is 78% valuebet.


    En stuk minder value, maar BTS in elke wedstrijd @900 ook wat centen op. 

    Fair odd @695 nu.


Brentford - Manchester uitgesteld, ik neem aan dat deze bets dus gevoid gaan worden.

edit: heb het nagevraagd bij Bingoal en ze zeggen dat de weddenschap geldig blijft maar dat Brentford - United gewoon niet meetelt. Dat is aardig van ze want die odds uit bovenstaande post zijn dus extra voordelig nu (want 1 wedstrijd minder vereist).


Bericht gewijzigd door timmothy op di 14 dec. 2021, 11:32
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Ik ben all-in, bedankt!

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Feyenoord Twente Bingoal Special


Thuisploeg leidt met 2-1 aan de rust en uitploeg wint de wedstrijd met 2-3 @500

Is gewoon veel te hoog weer volgens mij.

2-1 CS bij rust staat bij Betcity op @29, en 0-2 CS in de 2de helft staat op @7.5 (dit zal overigens ongetwijfeld lager zijn als Twente daadwerkelijk voor staat bij rust).

Dat betekent dus ongeveer 29 * 7.5 = @217 qua odds, maar bij Bingoal krijg je @500.


Ook hebben thuisteams vaak een boost in de beker dus zie Twente wel voor komen, en tegelijkertijd is Feyenoord een heel goed team voor comebacks.


Voor de vorm ook wat centen op het omgekeerde (Twente 1-2 achter bij rust maar wint 3-2 @700)

Bericht gewijzigd door timmothy op wo 15 dec. 2021, 10:06
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Vind het grappig om je posts te lezen maar eigenlijk heeft het allemaal weinig kans van slagen denk ik. Tuurlijk zal er op sommige quotes een groot verschil zitten maar de kans dat je die überhaupt hit is vrijwel 0. Zal in de meeste dingen niet te veel geld pompen anders kost het je straks een hoop geld. Desalniettemin succes!

0 Vind ik leuk's
  • Mokum001 (15-12-2021 11:52) Citatie verwijderen

    Vind het grappig om je posts te lezen maar eigenlijk heeft het allemaal weinig kans van slagen denk ik. Tuurlijk zal er op sommige quotes een groot verschil zitten maar de kans dat je die überhaupt hit is vrijwel 0. Zal in de meeste dingen niet te veel geld pompen anders kost het je straks een hoop geld. Desalniettemin succes!

Zijn gewoon funbets hè, ik zet ze niet met het idee om ze serieus te winnen :P

Maar value is value, maakt op zich niet heel veel uit dat ze vrijwel nooit winnen, zolang ze maar (aanzienlijk) vaker winnen dan bookmaker denkt.

Bericht gewijzigd door timmothy op vr 17 dec. 2021, 11:20
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Bingoal Eredivisie Special. Alle uitteams gelijk of winnen @65 dit weekend.

Fair rond de @47 volgens de vrijwel hoogste X2 odds telkens.


AZ - Willem II de enige echte lastige, voor de rest is er geen grote thuisfavoriet.

De gehele top 6 (muv Feyenoord) speelt ook uit dit weekend.


Doe ook small bij Toto Specials --> BTS in de vijf KKD wedstrijden vandaag @17, en overal O1.5 @3.1.




edit: omgekeerde van overal X2 speel ik ook want hoge odds, en dalende.

Alle thuisploegen winnen of gelijk @275. Bij Bingoal. Fair nu @165 ongeveer.

De veruit lastigste (RKC - PSV) is de allerlaatste wedstrijd, dus mogelijkheid om te coveren mocht de bet dan nog in leven zijn. Verder heeft elk thuisteam een aardige kans op tenminste een punt, behalve waarschijnlijk Fortuna tegen Utrecht.

Bericht gewijzigd door timmothy op za 18 dec. 2021, 11:41
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.