Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Hypno

Hallo allemaal,
ik ben nu ondertussen al meer dan een jaar lid van deze mooie site en vond de tijd rijp om een eigen topic op te starten. Ik heb accounts op meerdere wedsites, maar speel vooral op Unibet. Toch ga ik in dit topic voorlopig enkel de weddenschappen plaatsen die ik speel op de wedsite betrally.com. Ik heb hier namelijk niet lang geleden een account aangemaakt om gebruik te maken van de 100% bonus tot €100 die ze aanbieden, vooraleer de Belgische overheid deze site op de zwarte lijst zet en blokkeert.
Mijn startbankroll op betrally bedraagt €100. Wanneer ik deze 1x rondspeel op een odd van minimum 1,60 dan wordt mijn bonus gecrediteerd. Vervolgens dien ik mijn gestort bedrag + de bonus 6x rond te spelen op eveneens een odd van minimum 1,60 alvorens ik de bonus kan afhalen.
Ik ga mij niet houden aan de taartstrategie beschreven op deze website. De reden hiervoor is dat ik normaal gesproken met hogere bankrolls speel dan €100. Ik heb op betrally slechts €100 gestort aangezien ik dit enkel doe om de site uit te proberen en de bonus vrij te spelen. Wanneer ik echter een weddenschap zou plaatsen van bijvoorbeeld 5/10, zou ik volgens de taartstrategie slechts €5 mogen inzetten, maar dit is wat te weinig voor mij. Versta mij echter niet verkeerd: vroeger, in mijn eerste jaren als wedder, speelde ik wel voor deze kleinere bedragen, daar is uiteraard niks mis mee. Maar persoonlijk zegt het mij nu nog weinig om voor deze bedragen te spelen.
Ik zal zeker niet dagelijks weddenschappen plaatsen, aangezien ik normaal gesproken enkel op de 1e klasse van de bekendere Europese competities inzet (+ Champions League en Europa League). Hieronder heb ik mijn tips voor vanavond geplaatst.
Leverkusen - Man United Leverkusen DNB @ 1,63 * €10
Man United mist onder andere Van Persie en Vidic. Leverkusen heeft een goede thuisreputatie, terwijl Man United dit seizoen nog niet veel matchen heeft kunnen overtuigen.
Man City - Plzen Man City (AH -2) @ 1,90 * €10
Man City afgelopen weekend 6-0 gewonnen van Tottenham. Ze spelen vooral thuis zeer goed, met een Aguero in bloedvorm. Ik zie ze minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.
Shakhtar Donetsk - Real Sociedad @ 1,60 * €15
Ik heb de vorige ronde de samenvatting van Shakhtar - Leverkusen gezien en Shakhtar speelde Leverkusen volledig van de mat. Het was een klein wonder dat het 0-0 bleef. De thuisploeg moet ook winnen als het nog een goede kans op kwalificatie voor de volgende ronde willen houden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghypnotist86 in 27-11-2013 18:03 Leden topics
in 27-11-2013 18:03 Leden topics
259 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Beste Tim,
Hartelijk dank voor het contacteren van Unibet’s klanten service.
Zoals aangegeven door mijn collega is dit doorgegeven naar de sportafdeling en hebben zij besloten u geen compensatie te kunnen geven aangaande het feit dat u de weddenschap toen al had geplaatst.
Helaas kunnen wij hier verder niets voor u betekenen.
Nog een fijne dag verder.
--------------------------------------------------------------
Dit is het dan, zo makkelijk willen ze ermee wegkomen. Weet niet meer wat ik moet doen, beetje kansloze missie lijkt het.
0 Vind ik leuk's
Inderdaad, zeer jammer dit. Je kan misschien nog eens aan vw-crew vragen of hij kan bemiddelen in deze situatie? Het is tenslotte door iets wat hier op deze site is gepost, dat je de betreffende weddenschap hebt geplaatst. Het beste is om dit via pm te doen, lijkt me...
0 Vind ik leuk's
Heb vw-crew een berichtje gedaan, in de hoop zij nog iets voor me kunnen betekenen. Baal nog steeds van deze situatie, erg jammer...
0 Vind ik leuk's
Na het stappenplan (https://www.voetbalwedden.net/topic/strategie-in-7-stappen-naar-500-winst-1640/) lang niet meer te hebben gespeeld, ga ik het hier eens terug oppikken. Ik heb wel enkele aanpassingen gedaan, wat ik hieronder heb uitgelegd.
Stap 1: €20 @ 1,70 = €34
Stap 2: €34 @ 1,70 = €57,80
Stap 3: €57,80 @ 1,70 = €98,26
Verzekering: Ik verzeker mijn startkapitaal door dit terug opzij te zetten, dus €98,26 - €20 = €78,26
Stap 4: €78,26 @ 1,70 = €133,04
Stap 5: €133,04 @ 1,70 = €226,17
Volgens mij is dit een iets betere versie van het originele stappenplan. Hoewel ik het vorige stappenplan in totaal met een relatief kleine winst heb afgesloten, bleek het toch moeilijker dan verwacht om de volledige 7 stappen te doorlopen. Vandaar dat ik de startinzet iets heb verhoogd met €5, maar wel 2 stappen minder zal moeten doorlopen om toch nog een mooi bedrag over te houden als het lukt. Ik verwacht dat dit eindbedrag (winst) bovendien eerder in de buurt van de €250 zal liggen, aangezien ik uit ervaring heb geleerd dat de odds meestal iets boven de 1,70 liggen.
Ik zal verschillende stappenplannen tegelijk spelen, maar geef elk stappenplan afzonderlijk een letter van het alfabet. De stap zelf krijgt een nummer. Het zal wel snel duidelijk worden wanneer ik enkele stappen heb gespeeld.
Ik ben hier gisteren al mee begonnen, maar ik heb geen tijd gehad om de uitleg hierboven en mijn weddenschappen toen te posten. Normaal gezien post ik nooit weddenschappen achteraf, maar aangezien dit belangrijk is voor de toekomstige stappen, ga ik dit eenmalig wel doen. Hieronder staan mijn eerste stappenplannen.
Stappenplan A1:
Wolfsburg - Bayern @ 1,28
Freiburg - Dortmund @ 1,35
€20 @ 1,73
Stappenplan B1:
Wolfsburg - Bayeren Totaal aantal doelpunten uitploeg O1,5 @ 1,28
Juventus - Fiorentina @ 1,38
€20 @ 1,77
Stappenplan C1:
Real Madrid - Levante Real O10,5 kaartpunten @ 1,80
€20 @ 1,80
Stappenplan D1:
Lazio - Atalanta Lazio DNB @ 1,22
Real Sociedad - Rayo Vallecano @ 1,45
€20 @ 1,77
Stappenplan E1:
Mainz - Hertha Berlin 1X @ 1,32
Napoli - Roma 2de helft O0,5 goals @ 1,20
Man City - Wigan O1,5 goals @ 1,13
€20 @ 1,79
0 Vind ik leuk's
Ga vandaag een deel van stappenplan A2 spelen. De rest zal voor het weekend zijn.
Stappenplan A2:
PSG - Leverkusen @ 1,38
€34,56 @ 1,38
0 Vind ik leuk's
Dit gaat PSG makkelijk winnen gok ik. Heb ook winst voor PSG gebet.
0 Vind ik leuk's
Stappenplan A2:
PSG - Leverkusen @ 1,38
Swansea - West Brom 1X @ 1,24
€34,56 @ 1,71
Stappenplan B2:
Voorlopig in de wachtrij.
Stappenplan C2:
Porte - Ulissi h2h Tirreno-Adriatico @ 1,36
Malaga - Real Madrid @ 1,25
€36 @ 1,70
Stappenplan D: Verloren bij stap 1
Stappenplan E2:
Lille - Nantes @ 1,50
Aston Villa - Chelsea Chelsea scoort @ 1,13
€35,80 @ 1,70
0 Vind ik leuk's
Stappenplan A: Verloren bij stap 2
Stappenplan B2:
Chelsea - Galatasaray HC Galatasaray (+3) 2 @ 1,23
Real Madrid - Schalke O2,5 @ 1,38
€35,40 @ 1,70
Stappenplan C3:
Stappenplan E: Verloren bij stap 2
0 Vind ik leuk's
Stappenplan B3:
Mainz - Bayern München @ 1,25
Wolfsburg - Augsburg O1,5 @ 1,26
Celtic - St. Mirren @ 1,15
€60,18 @ 1,81
Stappenplan C3:
0 Vind ik leuk's
Stappenplan B4: €20 verzekerd
Hertha Berlin - Bayern München @ 1,20
Sevilla - Real Madrid O2,5 @ 1,44
€88,93 @ 1,73
Stappenplan C3:
Nurnberg - Stuttgart O0,5 @ 1,04
Barcelona - Celta Vigo O2,5 @ 1,20
Atalanta - Livorno 1DNB @ 1,33
€61,20 @ 1,66
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.