Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Hypno

Hallo allemaal,
ik ben nu ondertussen al meer dan een jaar lid van deze mooie site en vond de tijd rijp om een eigen topic op te starten. Ik heb accounts op meerdere wedsites, maar speel vooral op Unibet. Toch ga ik in dit topic voorlopig enkel de weddenschappen plaatsen die ik speel op de wedsite betrally.com. Ik heb hier namelijk niet lang geleden een account aangemaakt om gebruik te maken van de 100% bonus tot €100 die ze aanbieden, vooraleer de Belgische overheid deze site op de zwarte lijst zet en blokkeert.
Mijn startbankroll op betrally bedraagt €100. Wanneer ik deze 1x rondspeel op een odd van minimum 1,60 dan wordt mijn bonus gecrediteerd. Vervolgens dien ik mijn gestort bedrag + de bonus 6x rond te spelen op eveneens een odd van minimum 1,60 alvorens ik de bonus kan afhalen.
Ik ga mij niet houden aan de taartstrategie beschreven op deze website. De reden hiervoor is dat ik normaal gesproken met hogere bankrolls speel dan €100. Ik heb op betrally slechts €100 gestort aangezien ik dit enkel doe om de site uit te proberen en de bonus vrij te spelen. Wanneer ik echter een weddenschap zou plaatsen van bijvoorbeeld 5/10, zou ik volgens de taartstrategie slechts €5 mogen inzetten, maar dit is wat te weinig voor mij. Versta mij echter niet verkeerd: vroeger, in mijn eerste jaren als wedder, speelde ik wel voor deze kleinere bedragen, daar is uiteraard niks mis mee. Maar persoonlijk zegt het mij nu nog weinig om voor deze bedragen te spelen.
Ik zal zeker niet dagelijks weddenschappen plaatsen, aangezien ik normaal gesproken enkel op de 1e klasse van de bekendere Europese competities inzet (+ Champions League en Europa League). Hieronder heb ik mijn tips voor vanavond geplaatst.
Leverkusen - Man United Leverkusen DNB @ 1,63 * €10
Man United mist onder andere Van Persie en Vidic. Leverkusen heeft een goede thuisreputatie, terwijl Man United dit seizoen nog niet veel matchen heeft kunnen overtuigen.
Man City - Plzen Man City (AH -2) @ 1,90 * €10
Man City afgelopen weekend 6-0 gewonnen van Tottenham. Ze spelen vooral thuis zeer goed, met een Aguero in bloedvorm. Ik zie ze minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.
Shakhtar Donetsk - Real Sociedad @ 1,60 * €15
Ik heb de vorige ronde de samenvatting van Shakhtar - Leverkusen gezien en Shakhtar speelde Leverkusen volledig van de mat. Het was een klein wonder dat het 0-0 bleef. De thuisploeg moet ook winnen als het nog een goede kans op kwalificatie voor de volgende ronde willen houden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghypnotist86 in 27-11-2013 18:03 Leden topics
in 27-11-2013 18:03 Leden topics
259 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik hoop ook dat je jouw geld snel terug ziet, Aapieh. Ik weet hoe ambetant het is om lang op je geld te moeten wachten...
0 Vind ik leuk's
visioen:

Dan heb ik meer geluk gehad denk ik. Bij mij werd deze weddenschap de volgende dag gewoon goedgekeurd. Meteen om uitbetaling verzocht en het geld op mijn rekening ontvangen. Door snel te handelen heb ik waarschijnlijk van een fout van hun geprofiteerd.
Ik hoop dat je je geld in ieder geval nog terugkrijgt. Succes!

Bij mij was de weddenschap op een gegeven moment ook goedgekeurd, heb ik ook het geld wat op m'n rekening stond eraf gehaald. Mijn probleem was alleen dat ik nog weddenschappen open had staan. Toen die verwerkt waren is dat geld van m'n rekening af gehaald..
Ben benieuwd of ik het nog terug ga krijgen.
0 Vind ik leuk's
"Beste Tim,
Hartelijk dank voor het contacteren van Unibet’s klanten service.
U heeft contact met ins opgenomenmetg betrekking tot uw weddenschap op de winter transfer van Zouma.
De sport afdeling heeft het nagekeken en daar u pas contact met ons had opgenomen nadat u deze betreffende weddenschap had geplaatst kunnen zij u ook geen compensatie hiervoor geven.
Ik wens u een fijne avond toe!"

Geen reden erbij, niks.. Heb ze maar weer een mailtje teruggestuurd. (y)
0 Vind ik leuk's
Nog nieuws van Unibet, Aapieh? Al lang niks meer gehoord...
Na even te hebben stilgelegen, ga ik de komende tijd weer wat tips geven. Het is de bedoeling dat de odds van de tips steeds rond de 2.00 liggen. Dit kunnen singles zijn, maar ook kleine combo's van maximaal 3 selecties. Ik zal de totale winst/verlies ook bijhouden na elke afgelopen weddenschap.
Hier is een eerste voor de Europese matchen deze week:
Olympiakos - ManU X2 @ 1,23
Genk - Anzhi @ 1,68
€25 @ 2,18
Olympiakos heeft tijdens de wintertransferperiode hun topschutter Mitroglou verkocht aan Fulham. Dit was de absolute topspeler van de ploeg. Daarnaast moet Olympiakos Saviola de komende twee weken missen door een dijblessure. Spits Scepovic is Europees dan weer niet speelgerechtigd. Dan blijft enkel nog spits Nelson Valdez over voor de match tegen ManU. Hoewel het in de competitie nog steeds niet super draait voor ManU, zie ik hen tegen dit Olympiakos wel doorgaan naar de volgende ronde, en ik denk dat ze in de heenmatch daarom al een goed resultaat willen en zullen neerzetten.
Genk draait de afgelopen weken echt niet goed. De hoofdreden waarom ik toch op hen inzet, is omdat ze net een nieuwe trainer hebben aangesteld en ik verwacht dat dit toch wel een schokeffect zal opleveren binnen de groep. Een andere reden voor deze weddenschap is dat Anzhi dit seizoen afscheid heeft genomen van al haar topspelers, nadat de investeerder een groot deel van zijn geld terugtrok uit de ploeg. Ze konden tot nu toe dan ook nog geen enkele match winnen in de competitie. De heenmatch eindigde op 0-0, dus Genk moet winnen om door te gaan naar de volgende ronde.
0 Vind ik leuk's
Shakhtar Donetsk - Plzen @ 1,36
Frankfurt - Porto O1,5 @ 1,26
Rubin Kazan - Real Betis 1DNB @ 1,28
€25 @ 2,19
De ploeg van Plzen ken ik niet echt, maar Shakhtar heb ik wel zien spelen in de CL. Het is een sterke ploeg met enkele goede Brazilianen die het verschil kunnen maken. Aangezien de heenmatch in 1-1 is geëindigd, zou Shakhtar voor de winst moeten gaan, willen ze niet met vuur spelen. Thuis zouden ze toch het verschil moeten kunnen maken volgens mij.
Over Frankfurt - Porto kan ik kort zijn. Heenmatch eindigde in 2-2, dus Porto moet aanvallen. Daarom verwacht ik toch minstens 2 goaltjes.
Real Betis tot slot mist een hele reeks spelers door blessure. Daarnaast staan ze ook laatst in de Spaanse competitie, dus ze zullen wel andere prioriteiten hebben dan de EL op dit moment. Rubin Kazan sleepte in de heenmatch, na een uur met een man minder te hebben gespeeld, nog een gelijkspel uit de brand (1-1). In Rusland, op hun thuisgrond, zie ik ze dan ook niet verliezen van een Real Betis dat dit seizoen uit nog niet kon winnen in de competitie.
0 Vind ik leuk's
Speel hem mee met je(y)
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:

Olympiakos - ManU X2 @ 1,23
Genk - Anzhi @ 1,68
€25 @ 2,18
Shakhtar Donetsk - Plzen @ 1,36Frankfurt - Porto O1,5 @ 1,26Rubin Kazan - Real Betis 1DNB @ 1,28
€25 @ 2,19

Pff Europees drama... Hopelijk gaat het dit weekend beter...
Winst/verlies = -€50
0 Vind ik leuk's
Bayern - Schalke Bayern HC(-1) @ 1,52
Barca - Almeria Barca AH(-2) @ 1,30
€25 @ 1,97
Bayern midweek vrij gehad, terwijl Schalke werd afgeslacht door Real Madrid. De odd voor Bayern winst was te laag om te spelen, vandaar dat ik ze HC heb genomen. Deze match kan 2 kanten uit volgens mij. Ofwel gaat Schalke alles geven om de blamage tegen Real terug recht te zetten en zorgen ze voor de verrassing; ofwel zijn ze nog te aangeslagen en worden ze ook vernederd door Bayern. Ik ben meer overtuigd van dit laatste scenario. Verdediger Santana (Schalke) is uitgevallen na de midweek match, bij Bayern is Muller een bijkomend blessuregeval. Ik hoop dat ze hem niet te hard gaan missen, want hij is toch een belangrijke speler. Daarnaast zou Kevin-Prince Boateng bij Schalke onzeker zijn, dus ik hoop dat hij niet klaar raakt voor deze wedstrijd.
Barca zal volgens mij na het verlies tegen Sociedad vorige week terug willen laten zien wat ze waard zijn. Ze kunnen bovendien profiteren van de match Atletico Madrid - Real Madrid om terug wat dichter te komen bij de eerste. Verliezen is sowieso geen optie. Volgens mij wordt dit een zeer simpele overwinning voor Barca.

Roma - Inter @ 1,67
Southampton - Liverpool BTS @ 1,50
€25 @ 2,505
Roma is thuis ongeslagen met 10 overwinningen en 2 gelijke spelen. Bovendien kregen ze in nog maar 2 thuismatchen een tegengoal binnen. In mijn ogen zouden ze ook een onregelmatig Inter thuis de baas moeten kunnen.
Zowel Southampton als Liverpool beschikken over een goede aanval en hebben verschillende spelers die een goal kunnen maken. Ik zie een BTS hier dan ook als de beste optie.

Hoffenheim - Wolfsburg 2DNB @ 1,94 * €20
Wolfsburg geraakt terug in vorm met een 9 op 9 in hun laatste 3 wedstrijden. Deze wedstrijden waren bovendien allemaal tegen ploegen uit de bovenste helft van het klassement. Hoffenheim kon in haar laatste 6 wedstrijden enkel winnen tegen (toenmalige) ploegen uit vorm Hamburg en Stuttgart. Voor de zekerheid DNB gespeeld, maar heb getwijfeld om vol voor de 2 te gaan @ 2,70.
Ricardo Rodriguez scoort @ 6,95 * €5
Klein funbetje met toch wel value. Ik heb het niet opgezocht, maar als ik het mij goed herinner heeft deze speler de laatste matchen toch wel een paar goals gemaakt. Hij neemt ook de penalty's voor zijn rekening, dus ik vind deze odd zeer hoog voor hem. De moeite om te spelen.
Sassuolo - Parma @ 2,15 * €10
Sassuolo heeft haar laatste 6 wedstrijden verloren. Parma daarentegen heeft van haar laatste 6 wedstrijden 4 gewonnen en 2 gelijkgespeeld, bovendien won het haar laatste 3 uitwedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Bergen - Oostende 2DNB @ 2,12 * €15
Bergen is al zeker van POIII (degradatie playoffs). Oostende heeft niks meer te winnen of te verliezen. Ze zijn zeker van behoud en maken slechts nog een zeer minieme kans op POI. Bergen is echter een dood vogeltje, volgens mij. De club zit in financiële moeilijkheden en deze week kwam in het nieuws dat er al verschillende spelers elders hebben getekend voor volgend seizoen. Ik verwacht daarom ook dat de inzet van die spelers toch wat minder gaat zijn dan normaal. Ook Oostende 2 is een mooie bet @ 3,05, maar ik bouw weer liever wat zekerheid in en speel DNB.
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Bayern - Schalke Bayern HC(-1) @ 1,52
Barca - Almeria Barca AH(-2) @ 1,30
€25 @ 1,97Roma - Inter @ 1,67
Southampton - Liverpool BTS @ 1,50
€25 @ 2,505Hoffenheim - Wolfsburg 2DNB @ 1,94 * €20Ricardo Rodriguez scoort @ 6,95 * €5Sassuolo - Parma @ 2,15 * €10Bergen - Oostende 2DNB @ 2,12 * €15

Jammer genoeg weer verlies (=-€29,25). Er zaten een paar rare matchen tussen. Wolfsburg krijgt 3 goals binnen op 5 minuten net voor de rust, waarna de match natuurlijk gespeeld was. Einduitslag 6-2 :o
Bergen speelt dan weer ineens haar beste match van het seizoen, hoewel Oostende ook niks voorstelde, moet ik eerlijk zeggen. De motivatie lag duidelijk bij het thuisteam. Ze willen de laatste matchen van het seizoen blijkbaar nog eens alles geven om misschien toch nog de degradatie te ontlopen. Oostende daarentegen is uitgespeeld en heeft niks meer te winnen of te verliezen.
Winst/verlies = -€79,25
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.