Tennistips van: Nick
Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Voor straks heb ik Murray-Federer even bekeken, Federer speelde tegen tsonga op sommige momenten wel goed. Maar een groot probleem tegen Murray zal zijn fore-hand zijn, die draait helemaal niet.
Murray speelt meer regelmatig en is solide genoeg om het te kunnen halen tegen Fedex. Murray heeft in mijn ogen meer dan een streepje voor en zal het in de finale lastig hebben tegen Djokovic.
My pick, murray ;)
Murray speelt meer regelmatig en is solide genoeg om het te kunnen halen tegen Fedex. Murray heeft in mijn ogen meer dan een streepje voor en zal het in de finale lastig hebben tegen Djokovic.
My pick, murray ;)
didison:
Voor straks heb ik Murray-Federer even bekeken, Federer speelde tegen tsonga op sommige momenten wel goed. Maar een groot probleem tegen Murray zal zijn fore-hand zijn, die draait helemaal niet.
My pick, murray ;)
My pick, murray ;)
Als ik puur voor een winnaar zou moeten kiezen neig ik ook naar Murray. Je hebt zeker een punt met de forehand en dat zal Murray ook heel goed weten. Het enige probleem wat ik met Murray heb is zijn mentale focus. Als er iemand gebroken kan worden mentaal is het Murray wel en raakt hij geen pepernoot meer. Daarom kies ik zelf voor deze partij geen winnaar, omdat Federer hier ook kan winnen als hij in het hoofd van Murray terecht kan komen. Ik verwacht hier zelf geen 3-0 of 0-3 dus speel ik de over 3.5
Daarnaast zei ik dat in de vrouwenfinale niet zou spelen, maar ik las dat Azarenka wat last heeft van blessures ( misschien faked ze het wel?) maar met die informatie maak ik toch een betje op Na Li + 1,5 set voor 1.50. Want als ik eerlijk ben, als je van Radwanska en Sharapova kan winnen dan kan je ook wel een set pakken van Azarenka.
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Copil * Bemelmans (y)
Smycek * Klahn (y)
Johnson * Zverev (y)
Met geniets
Smycek * Klahn (y)
Johnson * Zverev (y)
Met geniets
X
X
X
Heerlijke tips weer Nick !!!
Heel veel dank !!!!
(y)
Heel veel dank !!!!
(y)
Those who believe, achieve!!!
Tennis loopt prima zo, de challengers doen ook precies wat ik verwacht. Met een 9-1 score gaat het weer prima, ik moet zeggen dat ik de partijen van vandaag qua odds niet echt geweldig vind. Over het algemeen zijn alle spelers aan elkaar gewaagd. Vandaar dat ik vandaag slechts 1 partij speel waar ik opzich wel vertrouwen in heb.
Bemmelmans-Berrer over 22,5 1.80 (y)
Beide lopen echt goed te serveren, heel solide en beide hebben op de eerste service een slagingspercentage van 90%, naar mijn gevoel wordt dit echt een serve vs serve partij waarbij de kans groot is op een TB en misschien zelfs wel twee. Ik speel hier geen winnaar maar de over.
Bemmelmans-Berrer over 22,5 1.80 (y)
Beide lopen echt goed te serveren, heel solide en beide hebben op de eerste service een slagingspercentage van 90%, naar mijn gevoel wordt dit echt een serve vs serve partij waarbij de kans groot is op een TB en misschien zelfs wel twee. Ik speel hier geen winnaar maar de over.
Heb vannacht ook alles goed gehad, maar dat kwam gewoon omdat alle favorieten wonnen. Toch blijven het gewoon goede tips dan, maar wel een beetje voorspelbaar!
henniss:
Heb vannacht ook alles goed gehad, maar dat kwam gewoon omdat alle favorieten wonnen. Toch blijven het gewoon goede tips dan, maar wel een beetje voorspelbaar!
Ik kies bewust voor weinig partijen in brazilie, daar zie je dat vele favorieten gewoon verliezen. Het is een kwestie van de juiste favorieten eruit halen en dat loopt toch behoorlijk goed.
Als funbet kan ik hem niet laten liggen:
Bryan B / Bryan M - Haase R / Sijsling I (Haase / Sijsling)
Odd 4,75 @ inzet 2.75 (Mogelijke uitbetaling 13,06)
Verder speel ik ook 10 euro op Azarenka met odd 1.70 tegen Na Li
Bryan B / Bryan M - Haase R / Sijsling I (Haase / Sijsling)
Odd 4,75 @ inzet 2.75 (Mogelijke uitbetaling 13,06)
Verder speel ik ook 10 euro op Azarenka met odd 1.70 tegen Na Li
De Na Li + 1,5 bet is binnen, had nog een livebet op azarenka gespeeld na die eerste set dus erg lekker dit.
Djokovic - Murray
Over 3,5 set 1,50 (y)
Beide zijn in een sublieme vorm, en ik vond Murray echt sterk op ze services, het is dat Federer in de tiebreak hem te pakken had maar Murray had hier ook met 3-0 kunnen winnen. Normaal zou hij na zo tiebreak gaan mopperen en ze concentratie verliezen maar hij behield ze focus. Djokovic gaf Ferrer les en speelt gewoon prima tennis maar heeft wel is momentjes dat hij het laat lopen, met een Wawrinka als voorbeeld. Als je kijkt naar de onderlinge resultaten is het altijd close geweest tussen beide heren en ik geloof niet dat we hier een 3-0 of 0-3 partij gaan zien.
Eerste set over 9,5 games 1.60 (y)
De laatste vier gespeelde partijen in 2012 waren allemaal 10 of meer games in het begin, deze bet is geen zekerheidje maar als je naar het verleden kijkt van beide spelers en ongetwijfeld beide zeer gefocused in de eerste set ga ik ervan uit dat deze lijn gehaald gaat worden.
Over 40,5 voor 1.75(y)
Ik geloof in minimaal 4 sets waarvan ik minimaal twee keer een hoge score verwacht ala 7-6 7-5. Met zulke scores zal deze line behaald worden en zeker als we minimaal 4 sets gaan zien.
Dit zijn de bets die ik ga plaatsen voor deze partij, doe er je voordeel mee Grt (y)
Djokovic - Murray
Over 3,5 set 1,50 (y)
Beide zijn in een sublieme vorm, en ik vond Murray echt sterk op ze services, het is dat Federer in de tiebreak hem te pakken had maar Murray had hier ook met 3-0 kunnen winnen. Normaal zou hij na zo tiebreak gaan mopperen en ze concentratie verliezen maar hij behield ze focus. Djokovic gaf Ferrer les en speelt gewoon prima tennis maar heeft wel is momentjes dat hij het laat lopen, met een Wawrinka als voorbeeld. Als je kijkt naar de onderlinge resultaten is het altijd close geweest tussen beide heren en ik geloof niet dat we hier een 3-0 of 0-3 partij gaan zien.
Eerste set over 9,5 games 1.60 (y)
De laatste vier gespeelde partijen in 2012 waren allemaal 10 of meer games in het begin, deze bet is geen zekerheidje maar als je naar het verleden kijkt van beide spelers en ongetwijfeld beide zeer gefocused in de eerste set ga ik ervan uit dat deze lijn gehaald gaat worden.
Over 40,5 voor 1.75(y)
Ik geloof in minimaal 4 sets waarvan ik minimaal twee keer een hoge score verwacht ala 7-6 7-5. Met zulke scores zal deze line behaald worden en zeker als we minimaal 4 sets gaan zien.
Dit zijn de bets die ik ga plaatsen voor deze partij, doe er je voordeel mee Grt (y)
Speel die over 40,5 games mee Nick! En ik speel denk ook gewoon dat er 5 sets komen.... dat zegt m'n gevoel.