Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuke tips!
als ik dit artikel lees:
http://www.nu.nl/sport/3010715/stephens-verrast-serena-williams-australian-open.html
Dan begrijp ik wel waarom williams niet won, dat maakt de verassing wel minder klein..
0 Vind ik leuk's
Speel veel met je mee, ook een paar funcombi, waar ik Petzschner (2.2) al had toegevoegd. Haha was een slechte pot, maar hij trok gelukkig aan het langste eind.
Mooi dat je ook challengers doet, blijf zeker volgen!
0 Vind ik leuk's
Speel ze ook allemaal mee.
0 Vind ik leuk's
Ja klopt Tim heb het terug gekeken alleen het vreemde is na haar blessure sloeg ze gewoon nog lovegames. Moeilijk te verklaren allemaal maar ach
Ja je had geluk met Petz wat vind ik dat toch een vreemde speler aangezien hij best aardig kan tennissen, de challengers zal ik wel wat meer posten hier speel er over het algemeen aardig wat.
Voor de gene die nog twijfelen over de kwaliteit van Na Li hier een klein voorbeeld over hoogstaand die partij was
http://www.dumpert.nl/mediabase/6523792/720d9ec9/zo._dat_is_een_slechte_service.html
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
010nick:
Ja klopt Tim heb het terug gekeken alleen het vreemde is na haar blessure sloeg ze gewoon nog lovegames. Moeilijk te verklaren allemaal maar ach
Ja je had geluk met Petz wat vind ik dat toch een vreemde speler aangezien hij best aardig kan tennissen, de challengers zal ik wel wat meer posten hier speel er over het algemeen aardig wat.
Voor de gene die nog twijfelen over de kwaliteit van Na Li hier een klein voorbeeld over hoogstaand die partij was

Ik heb gehoord dat ze die bal nog steeds zoeken :D
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de tips Nick! Heb er veel aan, bevalt me ook dat je lagere odds van rond de 1,10-1,40 pakt. 2 of 3 bij elkaar en je hebt ook een mooie bet. Blijf zo doorgaan! (y)
0 Vind ik leuk's
010nick:

Maar toch verslaat Na Li even sharapova met 6-2 6-2, weer een grote verassing..
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
010nick:

Maar toch verslaat Na Li even sharapova met 6-2 6-2, weer een grote verassing..

Is Sharapova gecremeerd?
0 Vind ik leuk's
Ik ga de finale ook niet spelen, al drie dagen achter elkaar een verrassing die niet uit te leggen valt. Zal is proberen een link te vinden van de gehele wedstrijd want ik ben wel heel benieuwd.
Voor de gene die me blog volgen, die konden zien dat ik de volgende challengers speel voor vandaag
Copil 1.60 (y)
Becker 1.40 (y)
Ignatik - Bemmelmans Bemmelmans 1.60 (y)
Bemmelmans heeft me overtuigd tegen Authom, hij stelde me teleur in de 1 ronde van de AO maar ze service verloopt op dit moment prima, en hij speelt ook goed in de rally's. Ignatik is een aardige speler maar vind ik een mindere variant van Bemmelmans
Gok Berrer- Marchenko Marchenko 2.29(n)
Ik ga hier voor de value, want ik vind dit een 50-50 partij en de enige reden dat Berrer als favoriet wordt gezien is omdat hij thuisvoordeel heeft. Maar Berrer had een een hele matige tegenstander met Texeira en die gaf de eerste set heel veel tegengas en dwong hem tot een tiebreak. Daarna gaf hij het eigenlijk op en kon Berrer het afronden. Daarentegen speelde Marchenko tegen Phau de titelverdediger en speelde hem heel gemakkelijk weg. Ik zeg niet dat dit voor Marchenko een makkelijke partij zal wezen maar qua indoor results vind ik hem beter dan Berrer en ik denk als je ze tien keer tegen elkaar laat spelen Marchenko minimaal 5 keer van hem wint.
update Marchenko speelt echt niet normaal slecht, het is niet dat Berrer subliem speelt maar Marchenko slaat echt iedere bal uit of in het net. Lijkt wel of hij er compleet geen zin in heeft.
A Bogomolov JR - P Polansky 1.45 Bogomolov(y)
Polanksy is geen slechte speler maar ik ga hier voor de ervaren rus die naar mijn mening prima speelt op dit moment, ik vind hem overall sterker qua tennis terwijl Polansky het vooral van zijn service moet hebben.
M Alund - F Skugor Alund 1.32 (y)
Alund is een redelijke overall challenger speler, hij is niet geweldig maar altijd goed voor minimaal een kwartfinale. Hij speelt nu tegen Skugor die een hele matige trackrecord heeft en simpelweg slecht is. Hij speelde zijn eerste partij tegen een speler die nog nooit een professioneel tennisduel had gespeeld en won slechts 6-4 6-4. Dat zegt naar mijn mening genoeg
Johnson, Steve - Alves, Thiago 1.33 Johnson (y)
Alves had een zeer gemakkelijke tegenstander die zeer weinig tennispartijen heeft gespeeld, zelfs daar had hij het in de tweede set nog zeer moeilijk mee, en had een tiebreak nodig om te winnen. Johnson verloor verrassend zijn eerste set, maar als je die partij zat te bekijken was dat nogal vreemd. Op iedere service van zijn tegenstander kwam hij tot 40-40 en een aantal break mogelijkheden. Zijn tegenstander kreeg er 1 en deed het gelijk terwijl Johnson het niet deed. Daarna liet johnson zien waarom ik op hem speel. Alves is van nature een gravelspeler, en heeft het op hardcourt zwaar en de amerikaan speelt op zijn ondergrond.
Krajicek, Austin - Klahn, B Klahn 1.55(y)
Krajicek heb ik eigenlijk nog nooit zien spelen, maar als ik naar zijn partijen kijk is hij een typische eerste of twee ronde speler. In de kwalificaties komt hij door maar daarna laat hij het afweten. Hij had nu een gemakkelijke loting tegen een Fransman die er niet zoveel van kan. Klahn daarentegen moest tegen Sweeting een ervaren amerikaan en won toch erg knap met 6-4 6-3. Ik ben meer onder de indruk van Klahn en zijn prestaties.
Suk Young Jeong - Zverev, Mischa Zverev 1.33 (y)
Zverev had een lastige loting tegen Ito (2) maar won knap met 2-1 van hem, zijn tegenstander daarentegen had veel moeite met een net zo matige speler als hijzelf. Zverev is ervaren en speelt deze toernooien al jaren lang. Ik ga voor de ervaren duitser.
Kans is groot dat ik nog meer partijen bet, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Nick ik speel weer met je mee (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.