Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wederom weer een prima tennisdag, vanaf morgen beginnen de vrouwentoernooien en ik denk dat ikmdie even een dag aankijk. Betten op vrouwen is verradelijk maar als er een topodd beschikbaar is zal ik het hier plaatsen.
Grt
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
010nick:
Wederom weer een prima tennisdag, vanaf morgen beginnen de vrouwentoernooien en ik denk dat ikmdie even een dag aankijk. Betten op vrouwen is verradelijk maar als er een topodd beschikbaar is zal ik het hier plaatsen.
Grt

Bij vrouwen vind ik het altijd irritant dat er zoveel breaks komen in een match. Soms bestaat een set alleen maar uit breaks.
Waardoor het mij moeilijker te voorspellen lijkt dan mannen tennis.
0 Vind ik leuk's
kijk dat was een leuk interview hoor.
ga het ook eens volgen hier. want dat tennis vind ik maar lastig hoor.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
010nick:
Grt

Bij vrouwen vind ik het altijd irritant dat er zoveel breaks komen in een match. Soms bestaat een set alleen maar uit breaks.
Waardoor het mij moeilijker te voorspellen lijkt dan mannen tennis.

Vrouwentennis ook een stuk lastiger om te voorspellen, bij de top zie je al dat breaks heel normaal zijn en bij het middensegment is het om er gek van te worden. De partijen die ik speel volg ik daarom ook bewust niet live omdat je dan vooral gefrustreerd tennis zit te volgen. Bij vrouwentennis zet ik zelf ook een stuk minder in, omdat je met een wat hoger risico speelt.
0 Vind ik leuk's
Kijk het ook een dagje aan, na zo'n eerste ronde valt altijd veel meer te zeggen over motivatie en vorm.
Australian Open is niet echt winstgevend geweest, maar de challengers van de laatste dagen (Maui, Heilbronn, Bucaramanga) maakten dit meer dan goed!
Speel alleen een funbet die ik aan begin van de middag had geplaatst, wat denk jij hier van?
Zakopalova - Medina Garrinques --> Medina +1.5 sets 1.85 (y)
Deze is al binnen, h2h 7-3 voor Medina, waaronder laatste ontmoeting op hardcourt en Zakopalova verkeert in verschrikkelijke vorm.
Parmentier - McHale --> Parmentier 1.65 (n)
Speelt thuis, leidt h2h en betere start van het jaar.
Millman - Mitchell --> Millman 1.40 (y)
Ik was zeer onder de indruk van Millman in Brisbane, begin dit jaar. Won eerste 4 wedstrijden voordat hij met 2-1 verloor van uiteindelijke toernooiwinnaar Murray. Ook leidt hij h2h, won laatste hardcourt wedstrijd met 2-0 van Mitchell. Mitchell heeft alles dit jaar nog verloren.
Groth - Eysseric --> Groth 1.60 (y)
Groth was hier vorig jaar finalist, dus heeft veel op het spel staan. Ook speelt hij thuis en is het een goede serveerder. Nog nooit gehoord van Fransman Eysseric (290).
Arvidsson - Cornet --> Arvidsson 1.40
Normaal gesproken is Arvidsson de betere, die van zowat iedereen kan winnen als het loopt. Dit heeft ze vorig jaar laten zien. Ze leidt h2h met 3-0, waaronder een 2-0 overwinning in hetzelfde toernooi in 2011. Ben alleen niet zeker van vorm Arvidsson, dus had deze er liever uit gelaten voor 1.40...
Als laatste wat mij betreft de beste:
Kumkhum - Dellacqua --> Kumkhum 1.70 (y)
Kumkhum is na Stephens de verrassing in het vrouwen tennis in het begin van dit jaar. Ze heeft 6 van haar 8 wedstrijden gewonnen, waaronder van Arvidsson en ander talent Keys. Daarbij komt dat dit toernooi in Thailand gehouden word, wat haar thuisland is. Geen twijfel over motivatie en steun van publiek dus. Dellacqua heeft 2 gespeeld en 2 verloren, onder andere met 2-0 van Keys, waar Kumkhum dus met 2-0 van won.
Speel ze nu in combi. Totaal van 16.27
Ga er ook nog wat los of in kleinere combi spelen, Kumkhum sowieso. Heb jij nog anderen voor aankomende dagen? Of raad jij 1 van deze tips af?
0 Vind ik leuk's
Nick bedankt nog voor je tips! Mijn bankroll weer wat op kunnen krikken (y)
0 Vind ik leuk's
koenbrandts:
Kijk het ook een dagje aan, na zo'n eerste ronde valt altijd veel meer te zeggen over motivatie en vorm.
Australian Open is niet echt winstgevend geweest, maar de challengers van de laatste dagen (Maui, Heilbronn, Bucaramanga) maakten dit meer dan goed!
Speel alleen een funbet die ik aan begin van de middag had geplaatst, wat denk jij hier van?
Zakopalova - Medina Garrinques --> Medina +1.5 sets 1.85 (y)
Deze is al binnen, h2h 7-3 voor Medina, waaronder laatste ontmoeting op hardcourt en Zakopalova verkeert in verschrikkelijke vorm.
Parmentier - McHale --> Parmentier 1.65
Speelt thuis, leidt h2h en betere start van het jaar.
Millman - Mitchell --> Millman 1.40
Ik was zeer onder de indruk van Millman in Brisbane, begin dit jaar. Won eerste 4 wedstrijden voordat hij met 2-1 verloor van uiteindelijke toernooiwinnaar Murray. Ook leidt hij h2h, won laatste hardcourt wedstrijd met 2-0 van Mitchell. Mitchell heeft alles dit jaar nog verloren.
Groth - Eysseric --> Groth 1.60
Groth was hier vorig jaar finalist, dus heeft veel op het spel staan. Ook speelt hij thuis en is het een goede serveerder. Nog nooit gehoord van Fransman Eysseric (290).
Arvidsson - Cornet --> Arvidsson 1.40
Normaal gesproken is Arvidsson de betere, die van zowat iedereen kan winnen als het loopt. Dit heeft ze vorig jaar laten zien. Ze leidt h2h met 3-0, waaronder een 2-0 overwinning in hetzelfde toernooi in 2011. Ben alleen niet zeker van vorm Arvidsson, dus had deze er liever uit gelaten voor 1.40...
Als laatste wat mij betreft de beste:
Kumkhum - Dellacqua --> Kumkhum 1.70
Kumkhum is na Stephens de verrassing in het vrouwen tennis in het begin van dit jaar. Ze heeft 6 van haar 8 wedstrijden gewonnen, waaronder van Arvidsson en ander talent Keys. Daarbij komt dat dit toernooi in Thailand gehouden word, wat haar thuisland is. Geen twijfel over motivatie en steun van publiek dus. Dellacqua heeft 2 gespeeld en 2 verloren, onder andere met 2-0 van Keys, waar Kumkhum dus met 2-0 van won.
Speel ze nu in combi. Totaal van 16.27
Ga er ook nog wat los of in kleinere combi spelen, Kumkhum sowieso. Heb jij nog anderen voor aankomende dagen? Of raad jij 1 van deze tips af?

Arvidsson raad ik af, ze hoort zonder meer te winnen en eind vorig jaar speelde ze echt goed op indoor. Ik ben alleen niet overtuigd van haar vorm op dit moment. Dan vind ik 1.40 te weinig om het risico te nemen op een speelster die me nog niet overtuigd heeft dit seizoen.
Groth heeft zeker punten te verdedigen dit toernooi, maar als ik zijn kwalificatie partij tegen Pouille bekijk was hij daar echt bizar slecht. In een tweesetter 35 unforced errors hebben is wel heel veel. Zeker met de wetenschap dat hij een week daarvoor nog won van zijn tegenstander met 2-1 terwijl dit echt een hele matige speler is. Een off day? Ik durf het niet te zeggen maar dit is nou zo speler die ik zou aankijken en nog niet op zou betten. Hij hoort te winnen van de fransman die vooral indoor aardig kan spelen maar ik zou me geld er niet opzetten.
Kumkhum is een leuk betje voor die odd, het is geen zekerheid maar voor 1.70 kan je daar best de gok opnemen want ze heeft tot nu toe prima staan spelen. Daarentegen heeft haar tegenstander wel een positieve vibe over gehouden aan het dubbelen door de finale te behalen.
0 Vind ik leuk's
Nick komen er vanavond nog tips ofzo? :)
Succes, en bedankt voor tips bij AO. ;)
0 Vind ik leuk's
We gaan weer wat kleine toernooien af komende week en aangezien het kwalitatief matige toernooien zijn raad ik hier direct bij af om te spelen met grote bedragen. De WTA voor vrouwen is de middelmaat en er zijn er een paar die over het algemeen degelijk zijn maar dit is nou een typisch toernooi vol met verrassingen. Het toernooi in Burnie met de Aussies zal over het algemeen lange partijen zijn. Aussies zijn net als amerikanen vooral serveerders dus tiebreaks of 7-5 partijen zal me niet verbazen. Ik heb een paar leuke picks gevonden om te spelen en ik speel ze 2/10 a 3/10/
Millman, John (AUS) - Mitchell, Benjamin (AUS) Millman 1.40
Millman heeft van alle onbekende Aussies de beste indruk gemaakt de afgelopen weken, verloor onder andere nipt van Seppi Ito en Murray, maar versloeg toch spelers die kwalitatief van hem horen te winnen zoals Robredo en Bogomolov. Daarentegen heeft zijn tegenstander eigenlijk weinig laten zien. Op de AO wist hij nipt te verliezen met 3-2 nadat hij 2-0 achterstond maar kwalitatief is het geen hoogspringer. Milman is kwalitatief de betere speler van de twee, al zal bij deze partij vooral de vorm van de dag bepalen wie er gaat winnen. Ik denk dat de vorm zich bij Milman bevindt.
Watson, Heather (GBR) - Babos, Timea (HUN) 1.40 Watson
Dit is een bet die ik dag geleden al gemaakt heb, Watson speelt op dit moment niet haar beste tennis en heeft best al vaak een setje laten vallen en pas daarna begint ze aan te zetten en weet ze als nog te winnen. Dit zag je ook terug op de AO tot ze tegen Radwanska moest die haar gewoon afstrafte. Maar ik vind Watson een fijne speelster, geen topper maar wel vrij solide in haar spel. Daarentegen is Babos in een zeer slechte vorm heeft met de partijen van vorig jaar al 8 duels op rij niet gewonnen wat niet goed voor haar zelfvertrouwen is. Als ik puur kijk naar de stats is het bij haar ook alles of niets. Het gaat of goed of compleet fout en het dubbeltje valt wel veel de fout kant op. Ik speel op Watson die in de toernooien hiervoor de betere vorm heeft aangetoond.
Vesnina, Elena (RUS) - Daniilidou, Eleni (GRE) Vesnina, Elena (RUS) 1.25
Een lage odd maar tot nu toe is Vesnina gewoon echt in vorm, heeft in de afgelopen maand onder andere gewonnen van Vinci, Lepchenko, Stephens en Barthel. Dat zijn prima speelster die op de hardcourt banen uit de voeten kunnen. Haar tegenstander is zeker geen slechte speelster en wist vorig jaar ook van Vesnina te winnen maar zolang Vesnina deze vorm aanhoudt hoort ze te winnen.
Lisicki voor 1.20 als aandikker
Mattek sands +1,5 set 1.36
Khumkhum +1,5 set 1.35
Niculescu 1.40
Partijen zijn vannacht, zie de bovenste als favoriet maar bouw extra zekerheid in. Niculescu heeft indoor een goed seizoen gekend en ik verwacht dat ze dit doorzer
Ik moet zeggen dat er maar weinig bets zijn die me echt bevallen, op zo moment moet je gewoon weinig spelen. Veel namen zijn het risico niet waard. Grt
0 Vind ik leuk's
Heb me gister avond laat toch nog laten verleiden om met redelijke stake te spelen op de combi Millman, Kumkhum, Watson en Lisicki. Ging gelukkig goed!
Voor vannacht en morgen zie ik al genoeg interessants staan.
Kumkhum staat nu op 5.10 tegen Kirilenko! Ga niet uit van een overwinning, maar schat de kansen op 40/60, dus zeker aanwezig in een funcombi. In een normale combi zou je +1.5 sets kunnen overwegen.
Daarnaast lijken Watson (1.45) en Lisicki (1,20) weer goede aandikkers. Ook verwacht ik dat Cirstea (1.35) wint van Rodionova, na de dikke winst tegen Mattek-Sands.
Over de mannen in Australie durf ik weinig te zeggen, ken de helft niet...
Zie het hier of op je blog wel of jij nog wat speelt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.