Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel liever sharapova under 18,5 games; odd 1,64. Zie t geen 6-4 6-3 worden in deze vorm
0 Vind ik leuk's
Wat vind je van deze nick?
Jeremy Chardy vs. Andy Murray
Will there be Tie Break - YES @ odd 2.55
0 Vind ik leuk's
Ik baal van Radwanska, als je vier keer een break voor staat mag je dat gewoon echt niet weggeven. Hele matige partij van beide speelster, wat ik dacht over Na Li klopte, maar Radwanska ging mee in het dramatische spel. Ik was hier vergeten de Almagro +2,5 te plaatsen, overige bets gelukkig wel gegaan zoals ik dacht. Op naar een nieuwe avond
Voor vanmiddag en avond zijn er wat challengers aan de gang, deze partijen zijn altijd risicovol maar is het spelen van een klein betje wel waard.
Alund- Borvanov Alund 1.12 (y)
Zijn tegenstander vind ik een hele matige speler, Alund was eind vorig jaar sterk op de gravel toernooien een vaste kwartfinalist of hoger. Ik speel hier Alund
Campozano, J C - Dutra Silva, Rogerio Dutra Silva 1.26(n)
Rogerio is een vaste challenger, voor een Zuid-Amerikaan ook nog redelijk op hardcourt maar gravel is zijn spel. Vorig jaar was hij een solide kwart finalist pick, en zijn tegenstander een typische 1 en 2e ronde geval. Rogerio heeft al twee keer eerder tegen hem gespeeld en won zowel op gravel als hardcourt ( vorige week) gemakkelijk van hem.
Bogomolov JR, A - McClune, M Bogomolov 1.25 (y)
Bogomolov had een prima kwalificatie reeks op de AO, en verloor de eerste ronde nipt met 2-3. Het zag er redelijk uit, het is geen topper maar het was echt niet slecht tegen spelers van zijn niveau. Hij speelt tegen McClune die nog geen wedstrijd heeft gespeeld, die valt dus lastig in te schatten maar H2H is het 4-0 en Bogomolov toont een goede vorm.
Smyczek, T - Tsung-Hua Yang Smyczek 1.26(y)
Zelfs met zo lage odd, vind ik deze partij nog overpriced, Smyczek had een prima kwalificatie run, werd een lucky loser en kwam tot de tweede ronde van de AO. Waar hij toch knap een set wist te winnen van Ferrer. Hij is een pure hardhitter, en op deze ondergronden speelt hij prima. Zijn tegenstander aan de andere kant heeft heel matig gepresteerd op hardcourt. Hij zal denk ik een setje aardig tegengas geven maar ik kan hier niet om Smyczek heen kijken, die zeker meer in vorm is dan zijn tegenstander.
Britton, D - Williams, Rhyne Rhyne Williams 1.46(y)
Rhyne verraste vorige week bijna Florian Mayer na een 2-0 voorsprong. In de vierde set won de Duitser de tiebreak en toen was het verzet gebroken. Ik vond het knap van de jonge Amerikaan, en ik geloof dat hem dit wel een vertrouwensboost heeft gegeven. Dat hij kan aanhaken op dat niveau. Hij speelt tegen Britton die ik nog nooit heb gezien, hij ziet eruit als een typische Amerikaanse speler die het vooral van serveren moet hebben. Ik ga voor Rhyne lichtjes.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Voor vannacht speel ik het volgende in een combi, moet wel lukken lijkt me! Ook neem ik Sharapova alvast mee, omdat ik verwacht dat haar odds ver gaan dalen...
Azarenka - Kuznetsova --> Azarenka -1.5 1.43
Federer - Tsonga --> Federer 1.18
Murray - Chardy --> Chardy +2.5 2.6
Sharapova - Na Li --> Sharapova 1.25
Totale odd 5.5
0 Vind ik leuk's
We gaan weer richting een nieuwe AO nacht en wordt als maar moeilijker om te betten. Het is lastig om value te vinden maar na een beetje onderzoek kom je het altijd wel wat tegen.
Chardy, J - Murray, Andy Totaal aantal games - Set 1 (8,5) 1.42 (y)
Ik moet zeggen dat ik verrast ben door deze odd, de bookies achtte de kans op 2-6 dus aardig aanwezig. Als ik naar de partijen van Chardy kijk was het in de eerste set op ze minst 9 games, Bij Murray was het dit driemaal en 1x 6-2 tegen Souza. Zeker in een eerste set is het altijd wat aftasten en kijken wat men doet. Chardy heeft niks te verliezen en heeft zijn laatste partij gewonnen van Murray. Ik denk niet dat dit weer zal gebeuren, maar de eerste set zie ik niet dat er altijd direct tweemaal wordt gebroken.
Williams, Serena - Stephens, S Serena 2-0 1.20 (n) +8 handicap Sloane voor 1.43 (Pinnacle) (y)
Serena is in een prima vorm, en is ook mijn grote favoriet voor de eindzege.Tegen Stephens speelt ze tegen de speelster waar ze de mentor van is, ze trainen samen en gaan vriendschappelijk met elkaar om. Ik denk daarom dat Serena haar niet met 6-1 6-1 naar huis gaat sturen. Daarom pak ik de handicap van +8 mee waarmee ik zelfs een void krijg op 6-2 6-2. Ik denk wel dat Serena haar geen set gaat geven, Serena zal zo snel mogelijk willen winnen om zo fit mogelijk tegen Azarenka te verschijnen.
Federer 1.18 (y)
Het is leuk dat hij tegen Tsonga moet en ik zal die partij nog nader bestuderen maar Federer is een waanzinnige vorm en heeft pas 4 bp in het gehele toernooi weggeven. Ik zie Federer in de halve finale staan.
Kans is groot dat ik nog wat bets plaats, maar ik moet zeggen veel odds tov risico bevallen me niet. Grt Nick
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
N.Djokovic vs T.Berdych. Handicap Betting Sets: Djokovic, Novak (-1.5)
Price: 1.42
x M.Sharapova vs E.Makarova. Total Sets: Under 2.5
Price: 1.19
@ 1,69 3/10 speel ik weer mee (Y)

Weer bedankt voor de tips :D
0 Vind ik leuk's
Federer 3-0 @ 2.18 vind ik anders ook wel aardig value hoor. Zoals je zeg zegt Federer heeft nauwelijks breakpunten tegengekregen dit toernooi. Nu is dit ook niet zo heel verwonderlijk, want een hele goede heeft hij nog niet tegenover zich gehad. Met alle respect voor Raonic, maar buiten zijn service is die gast zwak.
Tsonga daarentegen is wel een vechter natuurlijk en ik heb ook wel een zwak voor onze Fransman, maar die odd is wel een bet waard denk ik. En anders de -5.5 @ 1.70 oid.
0 Vind ik leuk's
sanmathi:
Federer 3-0 @ 2.18 vind ik anders ook wel aardig value hoor. Zoals je zeg zegt Federer heeft nauwelijks breakpunten tegengekregen dit toernooi. Nu is dit ook niet zo heel verwonderlijk, want een hele goede heeft hij nog niet tegenover zich gehad. Met alle respect voor Raonic, maar buiten zijn service is die gast zwak.
Tsonga daarentegen is wel een vechter natuurlijk en ik heb ook wel een zwak voor onze Fransman, maar die odd is wel een bet waard denk ik. En anders de -5.5 @ 1.70 oid.

Om die reden vind ik die 3-0 tricky want Tsonga kan een set pakken, maar als Federer vol gas gaat kan hij het wel halen. Ik gebruik hem zelfs als aandikker want dat hij gaat winnen lijkt me 99%. De -5,5 vind ik wel een goede overigens, al zal er deze partij wel een tb of 7-5 komen.
0 Vind ik leuk's
sanmathi:
En anders de -5.5 @ 1.70 oid.

Ik speel deze, maar betekent dit gewoon dat Federer in totaal met minimaal 6 games verschil moet winnen. Dus bv 6-4 6-4 6-4
0 Vind ik leuk's
Ik ging deze nacht eigenlijk uit van 4 overwinningen zonder probleem. Maar Serena wist het op een één of andere manier te verknallen. Ik ga die partij nog wel is terug kijken want uit de stats valt maar weinig op te maken.
Nog niet alle odds voor de AO zijn uit, maar ik zal alvast wat bets plaatsen die ik ga spelen. Hierbij zitten ook wat challengers, ben Copil en Karlovic over 22.5 vergeten te posten maar de gene in de chat hebben het wel meegekregen.
Sharapova - Na Li 2-0 Sharapova 1.62 en Sharapova 1.25 (n)
Over Na Li is mijn mening hetzelfde gebleven, erg shaky op der service en gevaarlijk in de rallies. Het is dan alles of niets, qua spel is ze wel leuk om naar te kijken omdat ze aanvallend is ingesteld. Maar ze speelt tegen Sharapova die tot nu toe echt aan het vernietigen is, speelt ook aanvallend en maakt relatief weinig fouten. De kansen die Na Li weg gaat geven, gaat Sharapova pakken maar ik verwacht niet dat ze mee gaat in het spel zoals Radwanska dit wel deed. Radwanska speelde afwachtend en Sharapova gaat altijd voor het punt.
Djokovic - Ferrer Djokovic -1,5 set 1.35 (y)
Ik wilde eerst de 3-0 spelen, maar er zijn al wat gekke uitslagen dit toernooi geweest dus ik neem wat minder risico met deze bet. Ferrer speelt eigenlijk helemaal geen goed toernooi, de uitslagen zien er goed uit ( op zijn partij met Almagro na) maar als je de stats bekijkt zijn het veel 40-40 punten en geeft hij best veel break kansen weg. Tegen Djokovic wordt je dan afgeslacht, want die ruikt ze kans. Over de fitheid van Djokovic maak ik me geen zorgen, dat is één van de fitste spelers in het circuit. Almagro had gewoon met 3-0 moeten winnen als je eerlijk bent, hij mocht serveren voor de wedstrijd maar de druk kon hij helaas niet aan. Djokovic wel.
[B]Azarenka -stephens [/b] over 16,5 1.27 (y)
Azarenka zal er alles aan doen om tr winnen, zeker nu haar grote concurrent Williams eruit ligt. Ik geloof niet dat mijn tip voor de AO kan stunten maar deze lijn zie ik gehaald worden.
Voor de Challengers speel ik de volgende namen:
Ball, C - Johnson, Steve Johnson 1.20 (y)
Heel simpel, Johnson is een pure serveerder en als je het Almagro lastig kan maken op de AO hoort Ball de nummer 468 van de wereld geen probleem te wezen. Daarnaast heeft Johnson meer wedstrijden in de benen en zal de AO hem zeker vertrouwen hebben gegeven.
Sandgren, T - Rola, B Sandgren 1.30 (y)
Sandgren is een typische amerikaanse hardcourt speler die het van zijn service moet hebben. Hij speelt tegen Rola die al 4 jaar lang geen partij op hardcourt heeft gespeeld. Vier jaar terug speelde hij als junior er 3 partijen op en verloor er 2.
Struvay, E - Souza, J Souza 1.20(y)
Ik ken Struvay niet, maar die jongen speelt op alle ondergronden eigenlijk slecht. Weinig goede resultaten en overall niks bijzonders in zijn spel. Daarnaast heeft hij nog geen wedstrijd gespeeld dus zal hij wat ritme missen. Souza heeft al wel wat gespeeld op hardcourt en dat was voor een pure gravel speler goed. Dat zal hem nu op gravel toch wat goede moed geven.
Mathieu, P-H - Lajovic, D 1.22 (y)
Mathieu heeft tot nu toe alles verloren dit seizoen, maar dit waren wel tegen namen zoals Del Potro en alle was met 2-1. Hij speelt tegen Lajovic waar hij al eerder van won, en ik ga hier simpel voor de ervaren speler.
Capdeville, P - Gabashvili, T Capdeville 1.60 (y)
Dit is een gokje want kwalitatief zijn ze gelijkwaardig, toch heb ik meer vertrouwen in de Chileen ze spel op gravel, vrij solide en in de voorbereiding heeft hij voor zijn doen prima gespeeld. De Rus daarentegen heeft nog niet op gravel gespeeld en een hele matige voorbereiding gehad. Dit is een klein betje waard voor mij
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.