Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuke tips Nick!
Ik denk zelf dat ik voor wat verrassingen ga.
Goerges wint een set van Na Li, Anderson pakt minimaal 1 set van Berdych....
en Flipkens tegen Sharapova... hmmm.
0 Vind ik leuk's
henniss:
Leuke tips Nick!

Die eerste 2 lijken me leuke bets, maar als je bij de derde bedoelt om op Flipkens te betten zou ik je dat toch afraden. Ik weet niet of je Sharapova bijvoorbeeld tegen Williams heb zien slaan? In de 2e set maakte ze 'redelijk' veel unforced errors en won ze de set met 6-3
0 Vind ik leuk's
X X X
john-heitinga:
henniss:
Leuke tips Nick!

Die eerste 2 lijken me leuke bets, maar als je bij de derde bedoelt om op Flipkens te betten zou ik je dat toch afraden. Ik weet niet of je Sharapova bijvoorbeeld tegen Williams heb zien slaan? In de 2e set maakte ze 'redelijk' veel unforced errors en won ze de set met 6-3

Nee, ik zal Flipkens niet laten winnen tegen Sharapova, maar ze heeft wel laten zien dat ze in vorm is.. En bij vrouwen is alles mogelijk.. ook al is het Sharapova. Die WIlliams is btw ook niet meer wat het geweest is he!
0 Vind ik leuk's
henniss:
Leuke tips Nick!

Na li tegen Goerges ben ik eens met je, al zou ik daar dan eerder de over 2,5 pakken of gewoon de gameline van20,5
Ik ben een fan van Anderson, maar ik denk dat er nu toch wat vermoeidheid bij hem is. Durf daar zelf de gok niet op aan. Sharapova zal gewoon makkelijk winnen, die heeft tot nu toe echt goed gespeeld
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
onzemichael:
Speel Almargo + Ferrer @ 2,14 3/10
Hopen op weer een mooi resultaat :d
Ga zo door Nick :D

Bedankt weer Nick :D
Over bij kerber ook goed. Nu Djoko nog voor 4/4 :d
0 Vind ik leuk's
Weer een mooie nacht, 6 uit 6 die ik hier had geplaatst en de timeline Djokovic-Wawrinka ziet er ook al vrijwel zeker uit. Erg lekkere nacht weer, qua picks niks bijzonders maar ook die moeten gewonnen worden. Aankomene picks zullen pas vanavond erop komen staan, ik ga zo eerst is op het gemak naar het voetbal kijken.
Grt. Nick
0 Vind ik leuk's
Aanwinst voor dit forum ben je Nick (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
We gaan weer richting een nieuwe nacht dus ook weer naar nieuwe picks.
Tsonga, J-W - Gasquet, R Tsonga 1.55 (y)
De eerste partij die me oog direct greep was deze ontmoeting. H2H staat het 3-4 voor Gasquet maar de laatste onderlingen ontmoetingen waren in 2009. Veel mensen gaan vannacht gokken op Gasquet, sterk toernooi in Doha gehad en tot nu toe gemakkelijk gewonnen. Daarnaast heeft Tsonga nog geen echte test gehad. Dat klopt maar Gasquet heeft ook nog geen echte test gehad. Hij heeft nog geen top 20 speler tegen zich gehad en ook niet in Doha. Tuurlijk Davydenko had daar een sterk toernooi, maar het blijft Davydenko. In dit toernooi moest hij tegen Montanes (pure gravel) , Falla die liet het compleet afweten en tegen Dodig. Die 3-1 zag er makkelijk uit, maar Dodig heeft op de laatste set na iedere keer een break voor gestaan. Gasquet is dus zeker te maken door gasten die hard serveren en de rally durven aan te gaan. Dat is een perfect recept voor Tsonga, want daar is hij een prima speler in. Tsonga heeft geen test gehad en dat klopt, maar hij stond 2-5 achter tegen Soeda en wist die set nog te winnen met 7-6. Tsonga is een vechter en deze partij kan misschien close worden maar ik speel gewoon op de ML.
Simon, G - Murray, Andy Onder 34,5 1.20 en onder 29 voor 1.65 (y) (y)
Ik denk dat iedereen wel die slopende partij tussen Simon en Monfils heeft gezien, Simon kon niet meer en had last van ze knie. Een knieblessure is heel vervelend als je veelvuldig over de baan zal rennen tegen een Murray. Ik zie Murray daarom ook simpel winnen, hij is fit en nauwelijks energie kwijt terwijl Simon zich leeg heeft gevochten tegen Simon. Daarnaast spelen ze op de dag wat voor de conditie van Simon niet bevorderlijk
is. Ik denk dat Simon hem één set kan bijhouden maar dat daarna Murray de overhand zal nemen met 1 a 2 breaks.
Raonic, M - Federer, Roger over 9,5 game eerste set Uni:1.37 Expect 1.55 (y)
Vorig jaar hebben ze driemaal tegenover elkaar gestaan, in alle drie de partijen werd deze lijn behaald (4-6 6-7 en 7-6). Hierbij won Raonic steenvast de eerste set om daarna als nog close te verliezen van Federer. Deze informatie zou normaal een trigger zijn om te betten op de over 3,5 voor 1.90 of Raonic wint een set voor 1.88. Maar ik doe het dit keer niet. Ik zie Raonic namelijk Federer niet breaken, Raonic serveert perfect, maar is in de rally's geen topper. Tuurlijk is het mogelijk dat Raonic een set pakt, maar als ik puur ga kijken naar wat het meest waarschijnlijke is dan is het de over 9,5. Raonic speelde tegen Kohlschreiber subliem, ik vraag me alleen af of hij dat nog een keer kan. Ik verwacht een close eerste set vandaar deze bet.
Wozniacki, C - Kuznetsova, S Kuznetsova Sets handicap (1,5) 1.42 en sprintlijn over 17,5 1.22. De 2,5 set voor 2,30 (y) (y) (y)
Wozniacki heeft tot nu toe op Lisicki na een makkelijke loting gehad. Tegen Lisicki verloor ze ook een set, maar Lisicki raakte het kwijt in de derde terwijl ze met 0-3 voorstond. Wozniacki heeft daarna het geluk gehad dat ze Vekic en Tsurenko loten die weer een aardig stuk onder haar niveau zitten. Toch won ze daar niet heel gemakkelijk en was het een foutenparade van beide kanten. Kuznetsova daarentegen maakt ook veel fouten maar speelt erg sterk op de service van een ander. Dat kan dus voor Wozniacki heel vervelend worden die op der eigen services wat problemen heeft. In Sydney speelde ze tegen elkaar, en werd het 2-1 voor Kuznetsova. Ik zie Kuznetsova nu weer een set pakken, omdat ik haar beter vind spelen dan Wozniacki, een driesetter zou zelfs ook kunnen. De sprintlijn pak ik mee als aandikker aangezien vrijwel geen enkele partij van Kuznetsova onder lijn zat. Daarnaast is Woz een vechter en kan dit behouden.
V Azarenka - E Vesnina over 17 voor 1.59 (n)
Dit is zeker geen zekerheidje want als Azarenka foutloos blijft zal ze onder deze lijn komen, maar ik zie het niet gebeuren. Azarenka heeft iedere set altijd een dipje en laat dan wel is een voorsprong voorbij schieten. Daarentegen speelt Vesnina al twee weken lang haar beste tennis, en speelt ze lekker mee. Nee ik zie Vesnina niet winnen maar een 6-3 6-3 is al genoeg, en Vesnina is niet zo slecht dat ze een partij met 6-0 zal verliezen. Daarnaast in alle partijen die ze tegen elkaar hebben gespeeld was het altijd boven de lijn van 17. De laatste partij was 6-3 6-3 en zoiets verwacht ik nu weer.
Meer speel ik er voorlopig niet, Seppi-Chardy durf ik niet te voorspellen, kan alle kanten opgaan al lijkt een over 3,5 set het beste op het eerste gezicht. Hopelijk weer een mooie tennis nacht. Grt (y)
0 Vind ik leuk's
Topper (Y)
R.Federer vs M.Raonic. 1st Set Total Games: Over 9.5
Price: 1.50
x J.Tsonga vs R.Gasquet. To Win Match: Tsonga, Jo-Wilfried
Price: 1.54
Odd: 2,31
3/10 speel ik em omdat jij het bent (high stakes bij mij) :D
0 Vind ik leuk's
Nick! Klasse tips weer
Door die mooie lijn bij Djoko (over 23.5 games) ben ik is gaan kijken en bij Murray staat precies zo'n zelfde lijn aan 1,18
Simon moet toch 6 games kunnen halen?
0 Vind ik leuk's
X X X

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.