Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Weer een nieuwe nacht die eraan komt, moet zeggen de partijen vallen me wat tegen qua odds. Odds zijn veelvuldig te laag tov het risico wat je loopt. Toch heb ik er wat leuke specials in gevonden.
Brands, D - Tomic, B over 34,5 1.75 (y)
In de kwalificatie wedstrijden tipte ik Brands al als een gevaarlijke outsider, zeer sterke serveerder en hij is aardig bewegelijk over de court. Het enige nadeel bij Brands is zijn tweede service, die is van een stuk lager niveau al zijn eerste service. Daarentegen is in de afgelopen week zijn eerste service niet onder 70% geweest. Als je naar ze overwinningen kijkt heeft hij er 9 van de afgelopen tien gewonnen. Hij verloor alleen met 7-5 7-5 van Gasquet in Doha. Daar wist hij wel te winnen van Chardy en Monfils met 2-0. Hij is ook hier sterk begonnen door de niet in vorm zijnde Klizan met 3-1 te verslaan 6-3 3-6 6-3 6-4. Brands ze service loopt te goed om naar mijn mening makkelijk klop te krijgen van het mannetje in vorm Tomic. Tomic heeft vanaf begin van het jaar niet meer verloren, wist onder andere te winnen van Djokovic. Toch bij vrijwel al zijn partijen zie je een 7-x terug komen. Dat zie ik vannacht ook weer gebeuren, ik denk dat Tomic wint maar ik zie Brands wel een set winnen of minimaal twee sets close spelen. Brands kan je vergelijken met Anderson en die wist ook een set te winnen van Tomic (Nieminen idem dito) Brands is niet minder en deze lijn tov de odd is speelbaar.
Falla, A - Gasquet, R over 32,5 1,84 (n)
Wederom een over partij, de bookies geven met hun odds aan dat Falla geen schijn van kans maakt. Dat dit een 'walk in the park ' is. Ik ben het er niet mee eens. Gasquet heeft inderdaad het toernooi van Doha op zijn naam geschreven, maar hij won krap van Zemlja met 2-1 (6-7 6-4 7-6) krap van Brands met 2-0 (7-5 7-5) en ook krap van Davydenko met 2-1 (3-6 7-6 6-3) Gasquet is een top tien speler maar ik vind hem niet top tien waardig, hij is zeker beter als Falla maar is Falla veel minder als de jongens waar hij moeite mee had? Ik ben van mening van niet. Falla heeft tot nu toe prima resultaten behaald. De partijen die hij verloor waren allemaal krap: Simon (7-6 en 7-6) Kohlschreiber (7-6 4-6 4-6). Falla ze service loopt op dit moment prima en hij weet zich vast te bijten in ze tegenstander. De over bevalt me hier het best om te spelen.
JW Tsonga - G Soeda Under 30 1.81 (n)
Dit geen zekerheidje maar ik zie Tsonga onder deze lijn eindigen. Er zijn ook genoeg mensen die hier de over betten omdat Tsonga altijd vrij sloom start en de eerste set nog wel is boven de tien games wil eindigen. Dat is zeker een valide punt maar ik blijf bij Soeda die partij tegen Giraldo in me hoofd houden waar hij zoveel moeite had met ze eigen service en hij met 6-1 6-0 verloor. In Chennai gebeurde in de tweede set hetzelfde tegen die lokale indier. Zulke kansen maakt Tsonga gewoon af, Daarnaast speelde Tsonga precies 30 games tegen Llodra die ik op de hardcourt banen wat hoger acht als de Japannener. Soeda is nog nooit in de tweede ronde gekomen, zal vrij spelen maar ik zie Tsonga hem vrij gemakkelijk verslaan. Toch zou ik deze partij licht meespelen en niet al te groot.
Yen-Hsun Lu - Monfils, G Monfils 1.30 Monfils -1,5 1.55 (y) (n)
Ik heb Monfils zien spelen tegen Dolgopolov en ik was echt onder de indruk, sterk spel en de rallies waren echt leuk om naar te kijken. Het was een close pot maar monfils had toch de edge en dat liet hem winnen. Nu moet hij tegen Lu en die vind ik nou niet echt eruit springen. Leuke speler voor 1 en 2 ronde maar daarbuiten? Hij won met 3-1 van een Spanjaard die al paar jaar niet gewonnen had op hardcourt. Dat is voor mij dus geen indicatie. De partijen daarvoor won hij van Paire ( Die zeer vermoeid aankwam) verloor van Ferrer en Bachinger. Lu zal naar mijn mening hoogstens een set kunnen pakken.
Mayer, Florian- Berankis, R Berankis +1,5 1.55 (y)
Meyer kwam met zeer veel moeite de volgende ronde in, hij stond al topfavoriet met zijn rug tegen de muur. Rhyne Williams had the edge over hem qua services maar de amerikaan brak in de beslissende tiebreak die hij verloor. Daar miste hij net de ervaring om rustig te blijven en gaf de wedstrijd uit handen. Berankis is een meer all round speler, goede services en redelijk in de rallies. Wil af en toe mentaal nog wel is een steekje laten vallen maar hij heeft tot nu toe mij verbaasd. In brisbane ging hij af en in de kwalificaties liet ik hem links liggen. Daar won hij alles gemakkelijk en ook Stakhovsky versloeg hij met 2 vingers in de neus 3-0. H2H is het 2-1 voor Mayer waarvan twee partijen een beslissende set opleverde. De laatste partij werd vorig jaar in Stockholm gespeeld op indoor waar Berankis wist te winnen. Berankis zal zijn kans ruiken en ik geloof dat dit een close potje kan worden.
Vrouwen
V Azarenka - E Danilidou Under 17 1.53 (y)
Azarenka was in haar eerste duel ijzersterk tegen Niculescu won ook zeer gemakkelijk met 6-1 en 6-4. Ze speelt nu tegen Danilidou, die ik nooit heb zien spelen. Ze speelde twee jaar terug eerder tegen elkaar voor de Davis Cup en de 6-0 2-0 Ret. viel me op. Danildou won haar eerste duel maar maakte aardig wat dubbele fouten en errors, en speelde dramatisch op haar tweede service slechts 28% maakte ze een punt mee. Tegen Azarenka wordt dit keihard afgestraft.
Gavrilova, D - Tsurenko, L Tsurenko 1.33 [/b] (y)
Tsurenko was mijn vast kwalificatie bet bij de vrouwen, had de week daarover een goed toernooi gehad in Sydney met een kwartfinale en speelt prima. Toen ze alleen Pavlychenko loten dacht ik dat het voor haar over was. Maar ze won knap met 2-1 en laat gewoon zien dat ze in de juiste vorm verkeerd. Haar tegenstander heb ik nog nooit zien spelen, maar als ik haar results bekijk komt er niks bovendrijven van een bepaalde kracht.
Date-Krumm, K - Peer, Shahar 1.33 Date (y)
Date-Krumm, ze is 43 en ik heb haar al veelvuldig bejaarde genoemd, toch kan ik niet om haar heen kijken in deze partij. Ze slachtte Petrova compleet af 2-6 2-6 en het leek wel of de Russische er niet eens stond. In de week ervoor was Date-Krumm ook al erg sterk aan het spelen met knappe overwinningen en ze begint me nu echt op te vallen. Haar tegenstander Peer won haar eerste partij met 2-1 maar gaf 14 break kansen weg, het is dat haar tegenstander nog slechter was anders had ze die partij niet eens gewonnen. Hiervoor heeft Peer alleen maar verloren en Date is de terechte favoriet.
Amanmuradova, A - Vinci, R Vinci 1.15 (y)
Ik ken haar Oezbeekse opponenten niet, ik weet dat ze der kwalificatie reeks vrij gemakkelijk heeft gewonnen en ook der eerste ronde prima speelde. Maar kom op? Vinci is geen geweldenaar zonder meer, maar in de voorbereiding won ze van gelijkwaardige tegenstanders en verloor ze alleen van kwalitatief betere speelsters. Ik zie niet in waarom ze deze partij niet zou winnen.
De rest van de partijen bevallen me niet genoeg, Seppi-Istomin is een 50/50 partij naar mijn mening en de odd van Robson vind ik te laag om erop te value betten. Gelukkig zijn er voor aankomende vrijdag meer partijen die betbaar zijn. Hopelijk weer een winstvolle nacht
Grt Nick.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Tsurenko + Monfils + Vinci @ 1,89
Tsonga over 28,5 @ 1,80
Gasquet over 32,5 @ 1,80
speel ik met je mee (Y)
Je tips gaan zeer lekker, keep it up (Y)
0 Vind ik leuk's
Zoals ik al zei een lastig te voorspellen nacht. Qua winst ben ik zeer tevreden, maar ik had ook het geluk Tsonga/ Falla en Monfils -1,5 in 1 combo te hebben. Tsonga was helaas één game teveel, zo zonde dat hij die tweede set waanzinnig liep te kloten op zijn eigen service. Falla, begrijp er niks van afgelopen twee weken echt prima op ze service en nu raakt hij geen pepernoot. Monfils die op 1-1 opeens de weg kwijt is en een 6-0 om de oren krijgt... Rare resultaten, maar aan de andere kant deden de dames precies wat ze hoorden te doen. Ik heb er toch een mooie winst weer aan over kunnen houden, maar het liefst heb ik niks fout.
Bets zullen in de loop van de avond geplaatst worden, moet eerst een salesjaarplan afmaken.
Grt Nick
0 Vind ik leuk's
Wat later als normaal mijn tips. Heb minder tijd gehad om alles uitgebreid te bekijken maar deze bets vind ik er het beste uitzien om te spelen.
Mannen
Almagro, N - Janowicz, J Totaal aantal games - Set 1 (9,5) 1.40 (y)
Als je bij beide heren hun laatste tien partijen bekijkt. Was het bij Jerzy 8 maal in de eerste set over deze lijn en bij Almagro zelfs 9 keer. Beiden zijn vechters en zeer solide op der eigen service. Ik verwacht een strakke eerste set, waarbij het lang zal duren voordat iemand breekt.
Anderson, Kevin - Verdasco, F Anderson 1.67 (y)
De gene die mijn tips volgen weten precies wat ik van Anderson vind. Hij is zeer solide op ze eigen service, en heeft zijn spel echt verbeterd. Tot nu toe heeft hij alleen nipt verloren van Tsonga en wist hij op de Hopman Cup al te winnen van Verdasco. Ik blijf erbij dat Verdasco niet in vorm is. Goffin had hem bijna en Malisse was helaas geblesseerd. Zelfs met die blessure wist hij Verdasco 2x te breaken. Als Malisse dat al lukte dan zie ik dit Anderson ook doen.
Querrey, S - Wawrinka, S Totaal aantal games - Set 1 (9,5) 1.55 Gok (y)
Dit is een gokje omdat ik Wawrinka niet heb zien spelen. Van Querrey weet man dat hij iemand is die heel gemakkelijk zijn eigen service vast houd tegen iemand van gelijkwaardig niveau. Wawrinka heb ik niet zien spelen zoals ik zei en daardoor is dit een gok. Ik weet niet of hij wel of niet in vorm is. Hij is normaal gesproken solide op zijn eigen service. Als beide solide spelen op de service kan deze lijn gehaald worden.
Ferrer 1.14
Vrouwen
Goerges, J - Jie Zheng over 17,5 voor 1.22 en over 21.5 voor 2.00 (y) (y)
Goerges tegen Zheng, de laatste ontmoeting tussen beide dames was een driesetter en ik zie dit eigenlijk weer gebeuren. Goerges is een prima speelster maar geeft altijd kansen weg. In haar eerste ronde ook en het is dat haar tegenstander niet van niveau was anders had ze er gewoon uitgevlogen. Zheng daarentegen verraste enigszins door te winnen van Stosur met 2-1. Deze partij vind ik te close om een winnaar te noemen maar ik geloof erin dat dit een driesetter wordt dus ik pak beide lijnen mee. Waarvan 1 als aandikker en één in een risicobet.
Ivanovic, A - Jankovic, J over 17,5 1.30 Unibet (y)
Unibet geeft kadootjes weg naar mijn mening, weer een sprintlijn die naar mijn mening makkelijk gehaald gaat worden in deze partij. Beide dames hebben in totaal tien keer tegen elkaar gespeeld en slechts 1 maal kwam het onder deze lijn. Dat was in 2005, Ana is bekend om het mentaal zwak zijn maar kan als ze een goede dag heeft waanzinning tennissen. Jankovic ben ik geen fan van maar is wel een bijtertje, verliest vaak maar dan wel met een 2-1. De over 21.5 hier ligt ook op 2.00 en die is naar mijn mening ook te spelen. Toch pak ik liever deze lijn want daar heb ik het meeste vertrouwen in
Venus Williams - Sharapova Sharapova 1.25 (y)
Veel mensen betten op venus om de reden dat het H2H 5-4 staat. Dat is helemaal waar maar men vergeet dat Sharapova vooral haar partijen verloor toen ze 21 was en Venus echt een topper was. Tegenwoordig is Venus toch een stuk minder en is Sharapova de topper. Ik heb venus zien spelen tegen Cornet en ik vond het niet geweldig. Speelt ze zo tegen Sharapova dan zal afgestraft worden. Geen 2-0 gewoon lekker deze odd meepakken.
A Kerber - M Keys over 19,5 1.68 (y)
Opvallende lijn die me zeker bevalt om te spelen. Kerber heeft tot nu toe twee zeer makkelijke lotingen gehad, de scores zien er goed uit maar het loopt dramatisch op haar service. Geen enkele lovegame en een paar hachelijke breekmogelijkheden. Aan de andere kant hebben we Keys die zeer goed gepresteerd heeft tot nu toe. Won van Safarova vorige week en verloor nipt van Na Li met 2-1. Ik zie Keys het Kerber lastig maken en dit zou zomaar is een driesetter kunnen worden. Geluk is hierbij zeker een factor, maar het is vrouwentennis dan is de over altijd een betere bet dan de under.
0 Vind ik leuk's
Mooie tips weer Nick! (Y)
Speel Anderson met je mee. Bij de overige duels ligt de money line ongunstig (h)
0 Vind ik leuk's
ik pak de over 21.5 games bij Ivanovic, A - Jankovic, J
0 Vind ik leuk's
Ik heb er een paar uitgepikt en gewonnen :d
Ga je volgen mooie en uitgebreide motivatie waarom je bepaalde wedstrijden kiest.
Ga zo door (y)
0 Vind ik leuk's
Ben totaal geen tennisfan, maar speelde een paar picks van je mee een paar combo's en gewonnen. Thanks (y) (y)
0 Vind ik leuk's
keep up the good work bro!!(y)
0 Vind ik leuk's
Those who believe, achieve!!!
Wat een heerlijke tips weer Nick!
Heb ze allemaal in 1 combi genomen met een quote van 13,76.
Nu alleen nog Sharapova en Ferrer nog en dan is die binnen.
Keep up the good work!
0 Vind ik leuk's
Winning needs talent, to repeat it takes character - John Wooden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.