Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Spannende eerste dag! 60% van m'n saldo staat uit aan bets dus let's hope for the best ;)
0 Vind ik leuk's
X X X
Echt een waanzinnig frustrerende nacht, op het moment dat ik ging slapen stond alles er prima voor, maar vanochtend bizar hoeveel partijen een bizarre wending kregen. Reister 1-0 voor break voor kan serveren voor 2-0, verliest de set en raakt daarna niks meer. Kubot eerste set veel breakmogelijkheden maakt het niet maar komt op 1-0 en vanaf dat moment? Monaco, dat hij geen hardcourt speler is zei ik al maar tegen een rus die in ze gehele leven slechts 1 maal won op hardcourt met 3-0 verliezen waarvan tweemaal 1-6?? Dan hebben we Hewitt die twee breaks voor staat en als nog die set verliest....
Het is een baaldag en dat druk ik licht uit, maar hopelijk nu al het 'ongeluk' al gehad en vanaf aankomende nacht winst draaien. Enige geluk wat ik nog had was me livebet op Benneateu 1.60 toen hij in tweede set direct op een break voorsprong kwam. Dat heeft het verlies dragelijk gemaakt. Bets voor vannacht komen in de loop van de dag of avond.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Ik heb het een en ander meegespeeld.Wacht nu op winst van Baghdatis en winst Seppi om niet alles te verliezen.:s
Ik las in de zondagskrant dat Darcis nog altijd last heeft aan zijn buikspieren, en daarmee niet voluit kan serveren.
Darcis S. (Bel) - Kohlschreiber P. (Ger)om 3u30 .winst Kohlschreiber geeft echter maar 1.12. en Kohlschreiber -1.5 sets nog maar 1.28.
Ook om 3u30 Stephens S. (Usa) - Halep S. (Rou)1@1.31 ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Ik heb het een en ander meegespeeld.Wacht nu op winst van Baghdatis en winst Seppi om niet alles te verliezen.:s Ik las in de zondagskrant dat Darcis nog altijd last heeft aan zijn buikspieren, en daarmee niet voluit kan serveren. Darcis S. (Bel) - Kohlschreiber P. (Ger)om 3u30 .winst Kohlschreiber geeft echter maar 1.12. en Kohlschreiber -1.5 sets nog maar 1.28. Ook om 3u30 Stephens S. (Usa) - Halep S. (Rou)1@1.31 ;-)

Hetzelfde hier! Laten we hopen dat Baghdatis wint, dan blijft het verlies beperkt tot 2.5%
0 Vind ik leuk's
X X X
010nick:
Echt een waanzinnig frustrerende nacht, op het moment dat ik ging slapen stond alles er prima voor, maar vanochtend bizar hoeveel partijen een bizarre wending kregen. Reister 1-0 voor break voor kan serveren voor 2-0, verliest de set en raakt daarna niks meer. Kubot eerste set veel breakmogelijkheden maakt het niet maar komt op 1-0 en vanaf dat moment? Monaco, dat hij geen hardcourt speler is zei ik al maar tegen een rus die in ze gehele leven slechts 1 maal won op hardcourt met 3-0 verliezen waarvan tweemaal 1-6?? Dan hebben we Hewitt die twee breaks voor staat en als nog die set verliest....
Het is een baaldag en dat druk ik licht uit, maar hopelijk nu al het 'ongeluk' al gehad en vanaf aankomende nacht winst draaien. Enige geluk wat ik nog had was me livebet op Benneateu 1.60 toen hij in tweede set direct op een break voorsprong kwam. Dat heeft het verlies dragelijk gemaakt. Bets voor vannacht komen in de loop van de dag of avond.

wat een krankzinnige nacht indd Nick!! De zekerheidjes lieten ons vanacht totaal in de steek!!
Zoals je al zegt, op na de volgende matchen!!
Ik kijk uit naar de tips voor vanacht!! (Y)
0 Vind ik leuk's
Those who believe, achieve!!!
Op naar een betere nacht qua tennis, ik moet zeggen ik vond de picks wat lastiger kiezen dit maal. Toch heb ik er een aardig lijstje uit kunnen halen.
Tomic, B - Mayer, Leonardo Tomic Sets handicap - (1,5) 1.22 (y)
Ik kies bewust niet voor de +2,5 of om op de 3-0 score te spelen, Tomic is absoluut in vorm en laat echt goed tennis zien maar het probleem is dat zijn tegenstander niet heeft gespeeld. Vorig jaar wist zijn tegenstander enigszins te verassen door op de US open tot de derde ronde te komen. Dat ventje kan zich aardig uit de benen maken op de hardcourt banen. Ik vind daarom het risico te groot, Ik speel de handicap als aandikker.
Darcis, S - Kohlschreiber, P Kohlschreiber Sets handicap - (1,5) 1,28 (y)
Hier een stukje boven kwam de informatie naar boven dat Darcis nog steeds last heeft van een buikspier blessure, toch ga ik hier ook niet het volle risico nemen. Het kan ook een tactiek zijn en Kohlschreiber blijf ik een aparteling vinden, soms geniaal maar kan ook heel makkelijk een set weggeven. Ik ga hier voor de -1,5 set.
Ouanna, J - Falla, A Falla -1,5 set 1.57 (y)
Het verbaasde me enigszins dat deze odd nog zo hoog ligt, Falla is zeker geen topspeler en is ook een pure gravel speler maar heeft een zeer sterke service. Hij is een hardhitter en dat komt op de banen in Australie zeker van pas. Vorig jaar kwam Falla tot de derde ronde en won hij onder andere van Mardy Fish. Ouanne aan de andere kant is een typische challenger speler en ik zie niks bijzonders in zijn spel. Speelde de kwalificaties in Doha maar stranden tegen Hernych met 2-0. Falla daarentegen had een betere voorbereiding en verloor alleen van spelers die echt boven zijn niveau waren Simon (7-6 7-6) en Kohlschreiber (7-6 4-6 6-3) Falla ze service gaat belangrijk zijn deze partij en de -1.5 is prima te spelen.
Tommy Haas - Nieminen over 3,5 set 1.50 (y)
Is het weer in een instinker zoals bij Hewitt-Tipsarevic? Ik denk het niet, bij Hewitt was het simpelweg niet verklaren. Tommy Haas, hij is een prima speler maar toch vind ik hem niet in sublieme vorm. In de hopman cup verloor hij van tomic, wist nipt te winnen van Seppi met twee tiebreaks en verloor kansloos van Djokovic. Bij het Heineken Open won hij van Sijsling maar verloor daarna in een driesetter van Monfils.
Nieminen heeft tot nu toe een redelijke voorbereiding gehad, Hij won van Benneteau in drie sets, verloor van Dolgopolov en raakte licht geblesseerd ( Ik denk dat hij opgaf omdat hij wist het is verloren en ik wil geen extra energie kwijt raken) In Apia won hij makkelijk van Phau en KLec en verloor in driesetter van de in vorm verkerende Tomic.
Tommy kan prima tennissen maar is qua uithoudingsvermogen geen ster meer, Nieminen is een redelijke speler en kan van Tommy zeker een set pakken als het een langdurige wedstrijd wordt met veel rally’s. De odd met het risico vind ik prima te spelen.
Belluci – Kavic Belluci -1,5 set 1.60 (n)
Dit is enigzins een tricky bet omdat Belluci een echte gravelspeler is, op de hardcourt banen is hij een stuk minder. Toch zie ik in hem wel verbetering en dat was ook op indoor te zien. Hij moet tegen Kavcic die eigenlijk vorig jaar vrijwel alleen maar gravel speelde, hij kwam wel tot de tweede ronde op de AO door te winnen van James Ward. Dat was dus echte Q vs Q. In 2012 speelde beiden tegen elkaar op gravel en Belluci heeft hem daar op ze klote gegeven 6-1 6-1. De partij zal nu wat gelijkwaardiger zijn door de ondergrond maar Belluci hoort dit met 3-0 of 3-1 te winnen.
Sijsling - Istomin Istomin 1.40 en over 38.5 1.87 (y) (n)
Eerst gericht op de winst van Istomin, ik vind de man uit Oezbekistan de betere speler, hij heeft wat meer gewicht op de grotere toernooien en weet hoe het is om grote toernooien te spelen. Sijsling vind ik moeilijk te pijlen, tegen Haase sloeg hij veel aces, maar won ook mede omdat Haase zijn welbekende ‘ ik raak opeens niks meer ‘ momentje had. Daarna wist de Duitse Haas, hem vrij makkelijk weg te spelen. Istomin in de voorbereiding was wat sterker, niet heel bijzonder maar vond het wel goed. Ik denk dat Istomin daarom deze partj ook gaat winnen. Maar dit vind ik absoluut geen 3-0 partij. Ze zijn wel gewaagd aan elkaar en Sijsling kan als ze service loopt, Istomin pijn doen. De over bevalt me wel, er zijn ook vele die betten dat dit een 5 setter wordt dat zegt genoeg over hoe de gedachtes zijn over deze partij.
Bedene – Becker Bedene 1.82 (n) over (y)
Dit wordt een mooie partij, ik verwacht ook dat het close zal zijn tussen aan de ene kant het talent in vorm vs de ervaren rot. Bedene heeft een goede voorbereiding gehad. Won knap van Haas en Wawrinka met 2-0 en verloor twee keer nipt met 1-2 van Tipsarevic en Anderson. Dat hij van beide een set pakte, zegt wel wat. Hij durft ook tegen de ‘grotere’ namen aanvallend te spelen en is niet bang om te verliezen. Becker valt wat minder over te zeggen won knap van Rosol met 2-0 en verloor nipt met 2-1 van Monfils. Beide zijn bijtertjes en ik heb er ook over nagedacht om de over 39,5 te spelen. Toch is me vertrouwen in Bedene groter dan dat die over gehit wordt. Dit is zeker geen zekerheidje, maar het is een gok waar ik meer plusjes dan minnetjes zie.
Vrouwen
Sloane Stephens - Halep Sloane 1.31 (y)
De gene die me hier volgen weten hoe ik denk over Sloane, me uitleg is simpel voor deze keer. Ze speelde vorige week tegen elkaar en Sloane won met 6-4 6-0. Ik verwacht dat het nu wat closer wordt maar ik ga voor de vrouw in vorm.
Beck - Shvedova Beck + 1,5 1.50 (y)
Beck een jong Duits talent, die me in de voorbereiding heeft verrast. Ik kreeg een tip over de begin van het jaar, van bekijk die eens. Ze speelde in China en won daar knap van Hsieh, Muguruzu en wist een set te pakken van Peng. Dat zijn redelijke spelers die technisch gezien makkelijk van haar horen te winnen. De duitse is niet bang, en valt aan en dat bevalt me wel tegen Shvedova. Shvedova had vorig jaar een mooie run en was de nobody die opeens gevestigde namen wist te verslaan. Helaas voor haar liep dit tegen het einde van het jaar al weg en tot nu toe heeft ze niet aangetoond al weer in die vorm te zijn. Denk ik dat ze kan winnen? Ja, maar ik zie Beck hier zeker een setje pakken.
Williams, Serena- Gallovits-Hall, E Under 15,5 1.72 (y)
Het is een hele strake lijn, dat is zonder meer zo. Maar ik heb haar tegenstander bekeken en die heeft al aardig wat keren van zelfs mindere spelers met deze line verloren. Serena zal zo snel mogelijk willen winnen, en niet teveel energie verspillen. Ik verwacht dat dit een partij wordt zoals te zien was bij Sharapova.
Azarenka, V - Niculescu, M Under 18,5 1.43 (y)
Fijn dat deze line wordt aangeboden, Azarenka zal net als Serena zo min mogelijk energie willen verspillen maar speelt wel tegen een sterkere opponenten. Niculescu heeft een redelijk goede voorbereiding gekend met een aantal goede overwinningen. Toch zie ik haar niet boven deze lijn uitkomen. Aza won van Lisicki met 6-3 6-3 en die is kwalitatief beter dan Niculescu, en Niculescu heeft eenmaal deze lijn behaald tegen Azarenka omdat die te snel gas terug nam. Dit is Azarenka haar toernooi en de under is de play.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Mooie tips weer Nick (Y)(Y)
Speel Istomin en Haase winnen met je mee :)
0 Vind ik leuk's
Leuk toppic, doe zelf niks anders dan tennis wedden!
Goeie tips, zou alleen Bedene - Becker zoals je zelf al zegt over spelen, denk zelf dat Becker gaat winnen ;)
Verder kun je Davydenko - Sela (-2,5 sets Davydenko) 1.75 niet missen, kan bijna niet anders als je zag wat voor vorm Davydenko in Doha had. Die man speelde de hele week ongelofelijk tot aan de laatste set van de finale tegen Gasquet.
Vanavond gaat beter voor je uitpakken dan gister zie ik al, succes en ik blijf volgen!
0 Vind ik leuk's
Van welke ben je het meest zeker Nick?
0 Vind ik leuk's
Heerlijk! had wat tips van je in een combi gezet, alleen bedene - becker had ik zelf over 9.5 1e set
http://www.freebits.nl/images/930uni4.png">
Bedankt!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.