Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
echt netjes ben weer netjes wakker worden door jou tips bedankt.
0 Vind ik leuk's
Querrey, Sam-Kohlschreiber, Philipp Querrey 1.71 (n)
Eerlijk is eerlijk, ik verwachtte niet dat Kohlschreiber gister zo gemakkelijk zou winnen. Malisse is een taaie en kan zich best vastbijten in een speler, dat deed hij ook maar Kohlschreiber bleef er heel koel onder. Serveerde goed en deed geen gekke dingen. Toch had Malisse een SP in de eerste set en dat zegt veel. Kohlschreiber was op zijn eigen serve goed maar creëerde vrij weinig break kansen 2 totaal. Nu speelt hij tegen Querrey iemand die ook goed serveert maar door zijn bewegelijkheid altijd meer kansen genereert tegen spelers van gelijkwaardig niveau. Tegen Levine maakte hij het zichzelf nog lastig maar dat kwam omdat hij zijn break kansen (8 in totaal) niet afmaakte. Tot nu toe vind ik Querrey heel constant en heel solide op zijn eigen serve, Bij Kohlschreiber heb ik toch altijd het gevoel dat het vanzelf een keer fout gaat, want dat toont het verleden ook aan. Vorige week speelde hij tegen Monfils iemand die ik zie als gelijkwaardig en toen verloor hij ook.
Benneteau, Julien-Anderson, Kevin Anderson 1,83 (y)
H2H staat het 2-0 voor Benneteau maar de laatste partij die ze tegen elkaar speelde was drie jaar geleden, in die tijd was Benneteau een goede speler en was Anderson matig tot redelijk. De Zuid-Afrikaan heeft zich enorm verbeterd en daarom begrijp ik niet waarom zijn odd zo hoog is. Benneteau liet gister eindelijk zien waarom Harrison zo overschat wordt maar dat was niet omdat Benneteau zo goed speelde. Tegen Harrison krijg je altijd kansen, tegen Stepanek ging hij door omdat Radek een blessure opliep en tegen de spanjaard die alleen op gravel uit de voeten kan had hij een derde set nodig. De week daarvoor verloor hij ook van Nieminen die toch geen geweldenaar is op de hardcourt banen(Uitzondering daargelaten) Anderson aan de andere hand wint tot nu toe zijn partijen gemakkelijk door simpelweg goed te serveren en te wachten tot zijn tegenstander een fout maakt. Tot nu toe verloor hij alleen in twee tiebreaks van Tsonga. Ik speel hier Anderson simpelweg omdat ik hem nog geen fouten heb zien maken, hij heel solide speelt en ik verwacht dat Benneteau op dit moment niet genoeg in vorm is om het hem echt lastig te maken.
Blake, James-Young, Donald Blake 1.50 (n)
Op me blog speel ik deze partij 10/10 en ik moet zeggen dat is wat overdriven, ik raad het ook niet aan maar ik ben gewoon een fan van Blake. Die oude man heeft echt skills op de hardcourtbanen en door de Us Open heb ik een zwak voor hem. H2H is het 2-1 voor Blake en de laatste partij wist hij ook te winnen op hardcourt. Donald Young is de speler die meer als 20 wedstrijden achter elkaar verloor, maar gelukkig voor hem eind van het jaar weer wat punten wist te sprokkelen. De keuze voor Blake viel vooral omdat hij zo gemakkelijk won van Copil ( Heeft me eind van het seizoen aardig wat geld opgeleverd) Copil is een sterke serveerder maar Blake heeft die gehele partij onder controle gehouden zonder in de problemen te komen. Nu tegen Young verwacht ik eigenlijk minder problemen en zou Blake hier de overhand moeten hebben.
Seppi-Tomic Tomic 1.60 (y)
Ik speel hier op Tomic, hij heeft tot nu toe 6 partijen gespeeld en deze alle gewonnen, daarnaast behaalde hij vorig jaar op de AO een vierde ronde en dat laat mij zien dat hij in Australie zijn beste spel speelt. Seppi daarentegen won nu twee keer, maar wel tegen spelers die niet graag op hardcourt spelen. Vorige week speelde Tomic en Seppi al tegen elkaar en wist Tomic met 2-0 te winnen, ik denk dat het nu closer wordt maar Tomic is terecht de favoriet
Tsurenko vs Zan.... Tsurenko 1.37 (y)
Ik speel hier op Tsurenko ze heeft een aardige voorbereiding gehad vorige week en liet zien dat ze tegen gelijkwaardige tegenstanders wel de betere is. Haar tegenstander daarentegen heeft weinig laten zien op de hardcourt banen en Tsurenko zie ik hier als de terechte favoriet
Bachinger - Menendez Bachinger 1.27 (n)
Bachinger verloor vorige week van Bautista in India en dat was geen schande als je zijn run zag. Bachinger is geen geweldenaar maar wel een speler die vrij all round is op alle ondergronden, zijn tegenstander daarentegen is een pure gravel speler. Om die reden en het punt dat ik Bachinger beter vindt speel ik op de duitser
Tot nu toe heb ik nog weinig andere partijen gezien die ik het waard vind om te spelen, qua valuebetting is er weinig en ook qua favorieten springt er weinig uit. Kans is er natuurlijk dat ik nog wat ga spelen Tomic-Seppi op Tomic mits de odd goed is. Als ik wat speel zullen je die voorbij zien komen op me blog of hier ligt er een beetje aan.
Grt Nick
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Speel je ze dan singel of in een combi?
0 Vind ik leuk's
Ik speel deze single, er zijn geen aandik partijen die me echt bevallen.
0 Vind ik leuk's
Wat denk je van
Auckland (Nieuw-Zeeland), hardcourt 2u40
Ferrer D. (Esp) - Monfils G. (Fra) over 21.5 games en
Australian Open (Australië) - Kwalificaties, hardcourt 00u00
De Bakker T. (Ned) - Struff J-L. (Ger)1@1.75 Thiemo de betere serveerder zeker
Hobart (Australië), hardcourt morgenvroeg 9u
Flipkens K. (Bel) - Barthel M. (Ger)2@1.45 of zelfs 0-2 @2.2 :p
DUBBELSPEL: Sydney (Australië), hardcourt 6u00
Bryan B. / Bryan M. - Granollers-Pujol M. / Lopez M. 2@3 In november wonnen ze ,weliswaar close ,in London op hardcourt van Bryan Bryan.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Speel je tips op blogabet mee Tim (Y)
0 Vind ik leuk's
boempatat:
Wat denk je van
Auckland (Nieuw-Zeeland), hardcourt 2u40
Ferrer D. (Esp) - Monfils G. (Fra) over 21.5 games en
Australian Open (Australië) - Kwalificaties, hardcourt 00u00
De Bakker T. (Ned) - Struff J-L. (Ger)1@1.75 Thiemo de betere serveerder zeker
Hobart (Australië), hardcourt morgenvroeg 9u
Flipkens K. (Bel) - Barthel M. (Ger)2@1.45 of zelfs 0-2 @2.2 :p
DUBBELSPEL: Sydney (Australië), hardcourt 6u00
Bryan B. / Bryan M. - Granollers-Pujol M. / Lopez M. 2@3 In november wonnen ze ,weliswaar close ,in London op hardcourt van Bryan Bryan.

Ferrer-monfils vind ik lastig te bepalen, het ligt er echt aan of het loopt bij Ferrer. Als het loopt kan hij Monfils pakken en zorgen voor een under. Ik zou die partij laten gaan.
De Bakker heeft meer ervaring op de hardcourt banen(struff pas zijn 5e partij erop) maar het zal geen walkover zijn. Ik zou De Bakker licht spelen hier.
Het toernooi op Hobart heb ik nauwelijks gevolgd hier kan ik je geen goed advies op geven, ik zie wel veels bets op +1,5 Flipkens.
Ik ben geen dubbelspel volger, hier kan ik je geen goed advies op geven. Vraag het na bij Santi die speelt dubbels.
0 Vind ik leuk's
Ferrer heeft nog nooit gewonnen van Monfils dus denk een zware kluif..
0 Vind ik leuk's
De bakker kampt met een lichte rugblessure en Struff is niet slecht, dus zou eerder voor struff gaan!
0 Vind ik leuk's
henkgrol:
Ferrer heeft nog nooit gewonnen van Monfils dus denk een zware kluif..

Hierbij moet wel rekening gehouden worden dat Monfils niet meer de Monfils is van twee jaar terug. Blessures hebben hem geen goed gedaan en Ferrer is wel beter geworden.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.