Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Isner en errani op cunt list!!!!!
Verse Nice tips Nick !! Keep up THE goodwork bro!!!:p
0 Vind ik leuk's
Those who believe, achieve!!!
Qua score een prima nacht 10-3-1 dat zijn prima resultaten en toch baal ik, ik heb winst gedraaid dus dat is altijd goed maar eigenlijk de bet waar ik het meest zeker over was heeft het compleet laten liggen (Errani) Die heeft echt niks geraakt, vrij bizar want tegen Kirilenko was het echt een totaal andere wedstrijd. Isner is vooral zonde, zeker in de eerste set heeft hij 5 break kansen gehad tov twee van Harrison. Pakt hij die dan breekt hij ook dat ventje zoals Isner in de tweede set dus even niet scherp was en zijn eerste game verloor. Erg zonde maar helaas niks aan te doen, blijf erbij dat de bet de juiste was.
De tips voor aankomende nacht zullen vanavond erop komen te staan, de kans is wel dat de uitleg minimaal is. Zal de gehele dag bezig zijn met verslagen en dan is de zin om nog meer te typen wel gevlogen
Grt. (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.

Ik kijk uit naar je tips Nick !! (y)
Succes bro!!!
0 Vind ik leuk's
Ik speel vanavond/vannacht niet al teveel namen, ik heb vandaag te weinig tijd om echt goed onderzoek te doen en dan moet je gewoon niet teveel willen spelen op speculaties. Dit zijn de namen waar ik vertrouwen in heb, met een korte uitleg waarom ik voor hun kies.
Levine, Jesse-Querrey, Sam Querrey 1.30 (Y)
Querrey heeft gister laten zien waarom ik vertrouwen in hem heb, gewoon een hele solide server en door ze bewegelijkheid krijgt hij altijd break kansen. Levine knap dat hij won van Baker maar Querrey is een ander verhaal.
Istomin, Denis-Anderson, Kevin Anderson 1.55-1.60 (Y)
Mensen bette op dit moment op Istomin vanwege zijn odd en omdat hij won van Verdasco, Dat is een hele slechte beredenering voor deze partij. Verdasqo is een pure gravel speler en heeft al twee weken lang laten zien dat hij compleet niet in vorm is en zich niet goed voelt op de hardcourt banen. Dus die overwinning is niet zo speciaal. Anderson daarentegen tegen Lopez gaf geen kans weg was weer zeer solide op ze service en heeft maar weinig kansen nodig om te breaken. Zolang Anderson tennist als hij nu doet blijf ik hem backen.
Stephens, Sloane-Davis, Lauren 1.26 Sloane (Y)
Ik weet dat het een lage odd is maar ik heb het volledige vertrouwen in Sloane, de beredenering blijft hetzelfde als de afgelopen dagen en haar tegenstander is een pure ITF speelster, Sloane hoort hier te winnen. Dit is mijn combo aandikker dus vandaar dat ik geen 2-0 speel. Bij vrouwen durf ik dat uberhaupt nooit snel aan.
Harrison, Ryan-Benneteau, Julien Benneteau 1.80-1.90 (Y)
Ik blijf erbij Harrison heeft tot nu toe het geluk aan zijn zijde gehad, hij heeft zeker niet slecht gespeeld maar ik ben er helaas vandaag pas achtergekomen dat Isner speelt met een rugblessure waardoor zijn services minder loopt. Benneteau kwam in dit toernooi vorig jaar tot de finale en moet dus zijn punten verdedigen. De fransman vind ik de betere van de twee en hopelijk wordt Harrison er nu gewoon uitgeknikkerd.
Malisse, Xavier-Kohlschreiber, Philipp Kohlschreiber 1.44 (Y)
Laat ik voorop stellen dat betten op Kohlschreiber altijd tricky is, want hoe goed hij kan ook kan spelen, soms laat hij het ook totaal liggen. Er zijn aardig wat mensen die spelen op de over 22.5 en die raad ik niemand af. Alleen vind ik Malisse te lastig om te pijlen, dat is een speler die mentaal nog wel is instort en het dan laat lopen. Daarom durf ik zelf de 22.5 niet aan.
Combo Brands en Bemelmans 1.70 (Y) (Y)
Precies dezelfde beredenering als de laatste keer, de betere spelers en zeker tov de tegenstanders van vannacht.
De kans is er zeker dat ik meer partijen ga spelen, hou daar me blog voor in de gaten!
0 Vind ik leuk's
Super tips weer Nick. Ik ga je vaker volgen! Thanks!
0 Vind ik leuk's
Winning needs talent, to repeat it takes character - John Wooden
Goed bezig Nick, goed ook je de redeneringen bij de matches geeft! (y)
0 Vind ik leuk's
Uilskuiken!Frikandel!Bal gehakt! Drommels, drommels en nog eens drommels!
Thanks voor de geweldige tips Nick!!!
Keep up the good work bro!!!! (y)
0 Vind ik leuk's
Speelde Sloana mee als odd aandikker voor mijn combi met nog een dubbelmatch beide goed bedankt daarvoor!!
0 Vind ik leuk's
Weer een prima resultaat behaald, de bets die hier op de site stonden waren 7 uit 7, heb er nog wat extra gespeeld op me blog en daar waren alleen Hernych (zonde) en Lacko fout. Lacko +6 leek me de juiste bet zeker hoe Ferrer met moeite aan het spelen was. Helaas had Lacko ze wel bekende ik raak maar is niks dag. Daarentegen speelde ik dik op de combo Brands/Bemelmans en die heeft me nu een flink startbudget opgeleverd voor de AO. Qua bets zal ik in de loop van de dag/avond ze weer plaatsen met beredenering. Het zullen er niet al teveel zijn zie maar weinig partijen waar ik echt vertrouwen in heb.
0 Vind ik leuk's
Klasse weer Nick! Ik speelde een funcombi van 34.20 odd waarin alleen Hernych het verspeelde helaas. Wel een 13.00 odd binnen door op monfils en Authom te spelen die beide erg hoog stonden i.m.o.
Thanks voor de tips maar weer! as always
0 Vind ik leuk's
X X X

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.